täällä kun usein on kaikenmaailman haukkumis-ketjuja, niin.. miten se teiltä on pois, mitä se kenellekkään kuuluu jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrrrsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrrrsyttää

Vieras
.. haluan pukea ylleni reisistä vaalennetut, tiukat teinifarkut/ naruolkaimisen paidan/ feikkicroksit ? tai leikkauttaa päähäni tämän parjatun kananperseen ? tai ottaa kädet täyteen tatuointeja ? tai antaa lapselleni top kymppi-nimen tai j-nimen ? tai käydä perheeni kanssa hesessä syömässä? tai ostaa saunasiiderin vaikka onkin lapsi mukana?
minkä helvetin takia ei voi olla oma itsensä ja tehdä omia valintojaan ilman että joutuu " kaupassa nähtyä"-ketjuihin tai tulee luokitelluksi tyylittömäksi lähiömammaksi joka pilaa jälkikasvunsa :( jos tälläinen 30 v naikkonen hyllyreisineen & alleineen oksettaa sinua tullessaan vastaan hihattomassa topissa & kananperse päässä, niin sulje silmät tai vaihda puolta. tai hyppää vaikka auton alle samantien! jos lasteni nimet herättävät sinussa halveksuntaa, pidä asia omana tietonasi äläkä ryntää lapsellisesti nettiin kauhistelemaan miten jonkun lapsi on tyylittömästi Emma/Iida/Niko/Miko . jos tatuointini etovat sinua, muista ettei se ole sinun ihosi eikä elämäsi ..

kiitos, olen puhunut

Ihminen joka kritisoi toista ihmistä, on henkisesti hyvin epäkypsä, jopa soveltumaton äidiksi. Hän tartuttaa ennakkoluulona ja epäkypsän käytöksensä jälkipolville, jonka vuoksi maailma on sorron tilassa.

sehän se on tärkeintä, että itse on tyytyväinen & viihtyy omissa nahoissaan! miuta ei ainakaan hetkauta puoleen eikä toiseen , jos joku ottaa hepulia meikäläisen ulkonäöstä. vaikka olenkin pienillä tisseillä & lättäperseellä varustettu albiino, silti itsetuntoni on helkkarin hyvä enkä kaipaa ventovieraita neuvomaan, miten voisin olla "tyylikkäämpi . " jos "marketin punainen" hiusvärini, meikkaustyylini, löysät käsivarteni tai tatuointini häiritsevät jotakuta, se on toisen ongelma eikä minun ...

Yhteistyössä