Täällä kun on paljon niitä jotka ymmärtää väärin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä täällä ihan tahallaan luetaan väärin. Tää on semmoinen mesta, että pistät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Netissä on helppo huudella ja kommentoida. Ja tahalleen satuttaakin.

Veikkaan, että täälä moni piruilee tahallaankin. Mutta kyllä valitettavasti aikuisilla ihmisillä on ihan uskomattomia puutteita loogisessa ajattelussa noin yleensäottaenkin (ei pelkästään tällä palstalla).

Siis joidenkin ihmisten logiikka menee oikeasti tähän tyyliin:

A: Hauki on kala.
B: Senkin idiootti! Onhan särkikin kala!
A: Niin, en minä väittänytkään mitään mistään muusta kun siitä, että hauet ovat kaloja.
B: Aina särkiä dissataan haukien kustannuksella! On se nyt perkele kumma homma!

Voi tätä minä ihmettelen melkein päivittäin. Tai sitten tartutaan johonkin epäolennaiseen ja laitetaan sanoja toisen suuhun.

Ja yllättävän usein väitellään olemattoman vastaajan kanssa. Niin kuin esimerkiksi tuossa jäätelönsyömisketjussakin haukutaan niitä, jotka vaativat kaikkia syömään herkut kotona, vaikkei kukaan ole tällaista edes vaatinut ja puhutaan koko ajan tyyliin "miksi täällä monet ovat sitä mieltä". Niin ketkä monet..?

tahallaan AIVAN tahallaan jotkut sen tekevät,ilmeisesti halutakseen satuttaa,aiheuttaa mielipahaa,lytätä yms.ja sitten vielä TAHALLAAN jätetään lukematta oleellinen ja heitellään niin varmaan kyllä minä tiedän kommenttia.

A: Niin, en minä väittänytkään mitään mistään muusta kun siitä, että hauet ovat kaloja.

:laugh: :laugh: :laugh:

Olenkohan mä väsynyt kun repesin tälle. :D

Voi sitä muutenkin ymmärtää väärin. Väitätkö että kaikkien pitäisi olla neroja ja meidät muut olisi pitänyt abortoida? Nykyään ei suvaita ketään vaan kaikkien pitäisi olla tehopakkauksia.

Sitten on nämä mystiset ap:t(lienevätkö kaikki sukua toisilleen), jotka ensimmäisessä avauksessaan kertovat jonkun pienen stoorin pätkän - ja noin tusinan vastauksen jälkeen muistavat lisätä sen olennaisen, puuttuneen pätkän mukaan ja ihmettelevät, kun heitä on niin väärinymmärretty.

• Tykkää
Reactions: säpäle
[QUOTE="vieras";23947533]Voi sitä muutenkin ymmärtää väärin. Väitätkö että kaikkien pitäisi olla neroja ja meidät muut olisi pitänyt abortoida? Nykyään ei suvaita ketään vaan kaikkien pitäisi olla tehopakkauksia.[/QUOTE]

Tottahan toki voi ymmärtää väärin, ja sitä sattuu kaikille. Mutta tämä mittakaava on jotenkin uskomaton.

Ja sitten on vielä nämä, jotka tulevat jokaiseen ketjuun päivittelemään "kyllä on pienet murheet jollakin, eikö teillä muuta elämää ole kuin miettiä tällaisia, miten tällainen asia voi olla jollekin näin iso ongelma".

[QUOTE="vieras";23947533]Voi sitä muutenkin ymmärtää väärin. Väitätkö että kaikkien pitäisi olla neroja ja meidät muut olisi pitänyt abortoida? Nykyään ei suvaita ketään vaan kaikkien pitäisi olla tehopakkauksia.[/QUOTE]

:D

Ymmärtämättömyys ei edes haluta ymmärtää tai sitten on sitä tahallista väärinymmärtämistä. Joka ikisessä asiassa.
Sanojen taivutukset ja ne on täällä sanojen lopussa jos ei ni on yleisesti jos on ni on henkilökohtainen esim. Sukuani kieltäni ja sitten taas väärin ja alkavat sekoilla. Myös toisten valheiden mukaan meneminen jotka ei välttämättä edes keskustelleetkaan koskaan henkilön kanssa tai menevät valeprofiilin mukaan. Valeprofiili on myös ihan liian vaikeaa valeprofiili ei tarkoita joku itse itsestä tehnyt ja voisi sitten katsella jonkun jotain se tarkoittaa eri henkilön tekemää eri henkilöstä joka voi olla monessa asiassa täysin valheellinen jonka mukaan kaikki menevät jonkun ahdistelija tekemä joka laittanut kuvamuunnellun alaikäisen kuvan nimivalheita ja jos siellä kysytty syntymäpäivää ja merkkiä saattaa olla 18.6. tai 28.2. tai lokakuussa ja oikeasti ihan eri päivänä ja eri merkkiä oikeasti esim. oinas esim. Kisu16 on juurikin tämänkaltainen valeprofiili.

Veikkaan, että täälä moni piruilee tahallaankin. Mutta kyllä valitettavasti aikuisilla ihmisillä on ihan uskomattomia puutteita loogisessa ajattelussa noin yleensäottaenkin (ei pelkästään tällä palstalla).

Tämä alkoi naurattaa heti tämä on niin totta! Kissoista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan koiria. Rockmusiikista ja raskaammasta metallista sanoo tykkäävän niin heti kuvitellaan vihaavan rapmusiikkia ja hiphoppia ja sitten ovat heti sanomassa kuinka kaikki on juuri rockmusiikkia ja raskaampaa musiikkia kuuntelevien syy ja vielä suorassa lähetyksessä telkkarissa sitä sanomassa ja aiheuttamassa riitoja kaikkien välille. Hyvä että punainen pipo päässä edes pysyi. Ylen pitäisi olla tarkempi ketä sinne ohjelmiinsa ottaa.

Uusimmat

Yhteistyössä