Täällä kun aina jaksetaan haukkua toisten etunimiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Niin monikos on ajatellut miten RUMIA suomalaiset sukunimet useimmiten on?
Joten jospa sitten siirtyisitte haukkumaan niitä.
Entäs jos lasta kiusataan koska sillä on sukunimenä joku kamala hirvitys? Sillonhan syyttävän sormen täytyy alkaa osottaa vanhempiin. Eikö ne ajatelleet ollenkaan ennen kun lisääntyivät.
Vai onko se vaan bonusta jos sukunimenä on vaikka Naulapää?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vaakku:
onhan noita-hikipään tiedän, jormanaisen tiedän ja muita odotas-virtanen,hulkko jne..

Mä oon kanssa törmännyt Hikipäähän joskus... repesin ihan totaalisesti kun tää kyseinen ihminen oli soittanut ja jättänyt mun vastaajaan soittopyynnön. Soitin sitten takaspäin ja puhelimeen vasta TODELLA hengästynyt ääni: Hikipää... :laugh: :laugh: :laugh: kiipes kuulemma rappuja ylös just :D

ja mistähän lapset oppivat kiusaamaan???? jos vanhemmat haukkuvat nimiä omien lastensa kuullen tai jotain muuta ominaisuutta, rotua.. Aikuisten ihmisten pitäisi vähän miettiä omia puheitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Kerro mulle mitä täällä EI haukuttas?

Hymmmmm.......
Harvemmin kukaan haukkuu itseään.
B)

No mä voin sanoa että ennen kuin menin naimisiin mun sukunimi oli aivan hirveä, inhosin sitä ja inhoan edelleen :x

Se on toteamus, mielipide.
Vai haukutko itseäsi vatun idiootiksi kun satuit elämään sen nimen kanssa aina naimisiinmenoon asti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Inhorealisti:

Hymmmmm.......
B)

Ehkä harvemmin, mutta kyllä niitä "minä olen maailman huonoin äiti" avauksiakin piisaa.

Joo mutta niillähän vaan kerjätään vastauksia "Etkä ole. :hug: "

Hymmmmm.......
B)

No mä voin sanoa että ennen kuin menin naimisiin mun sukunimi oli aivan hirveä, inhosin sitä ja inhoan edelleen :x

Vai haukutko itseäsi vatun idiootiksi kun satuit elämään sen nimen kanssa aina naimisiinmenoon asti :whistle:

No en hauku..

Tai no..Hmm.. Mulla olis ollut lapsena mahdollisuus vaihtaa sukunimeä, mutta se ei sitten vaihtunutkaan, sattuneesta syystä.

Ja kyllä joskus on käynyt mielessä että olin idiootti, kun nimi ei vaihtunutkaan.

Hymmmmm.......
B)

No en hauku..

Tai no..Hmm.. Mulla olis ollut lapsena mahdollisuus vaihtaa sukunimeä, mutta se ei sitten vaihtunutkaan, sattuneesta syystä.

Ja kyllä joskus on käynyt mielessä että olin idiootti, kun nimi ei vaihtunutkaan.

Mä pääsin omasta rumasta sukunimestä eroon vaihtamalla sen parempaan B) Ja siitä en luopunut edes naimisiin mennessäni. Ja halusin sen myös meidän lapsille.

Mä pääsin omasta rumasta sukunimestä eroon vaihtamalla sen parempaan B) Ja siitä en luopunut edes naimisiin mennessäni. Ja halusin sen myös meidän lapsille.

Hyvä että oot tyytyväinen, niin mäkin oon nyt, kun miehen lisäksi exstrana sain hyvän sukunimen ;)

Yhteistyössä