Täällä ilmoittautuvat koulussa surkeasti menestyneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Siiri"

Vieras
Ainakun täällä on jotain ketjuja, joissa on koulumenestystä sun muuta, niin puolella on keskiarvot katossa jne. Kai se johtuu siitä, että koulumenestyneet kyttää tämmösiä ketjuja ja menee sitten kirjoittamaan. Ja sitten me huonosti pärjänneet emme kehtaa edes kirjoittaa.

Minäpä sain peruskoulun päästötodistuksen vuonna 1990 ja kaikkien aineiden keskiarvoni oli 6,3. Varmaan on huonompiakin, mutta näin pelinavauksena.

Pääosin todistus oli täynnä vitosia, huippuna oli äidinkieli, se oli 8. Se olikin lempiaineeni.

Syitä miksi olin niin huono oli monia. Jotain oppimis- ja keskittymisvaikeuksia mulla oli ja sitten kun "isot pojat" autoineen tuli kuvioon mukaan, alkoi aikamoinen pinnailukin. Itseasiassa olin vielä "siedettävä" koulussa 7:lla mutta niin se menestys laski kuin lehmän häntä. Kotiolothan oli todella paskat koko ajan.

Monista aineista olisin ansainnut vielä surkeemmat arvosanat, mutta oli sen verran pärstäkerrointa, että opettajat katto vähän sormien välistä. Lisäksi eräästä aineesta sain hyväksytyn ihan vaan siksi, että flirttailin pervo-open kanssa.

Myöhemmin on kyllä kaduttanut, mutta ei voi mitään. Parasta mitä voin tehdä, on se että yrittää antaa omille lapsilleen vähän paremmat olosuhteet. Tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä.

[QUOTE="Lilia";24659367]Mulla jäi aikoinaan peruskoulu kesken, suoritin sen ja innostuin lukioonkin.
Nyt lopettelen opintoja lääkiksessä.[/QUOTE]

Minkä ikäinen olet? Ja miksi jäi peruskoulu kesken? Ne koulunkeskeyttäjät (yläasteelta), jotka tunnen, eivät taatusti olisi ikipäivänä pystyneet edes käymään lukiossa. Miehet on vankilakierteessä ja naiset sitten tommosten miesten vaimoja...

Yhteistyössä