Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kyl mää ainakin oon...ihan järkytyin ku tänne yhtäkkii pääsiki!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kyl mää ainakin oon...ihan järkytyin ku tänne yhtäkkii pääsiki!!![]()
Mä olin jo pistämässä koneen kiinni, mut kerran piti yrittää kuitenkin..
![]()
*minäkö riippuvainen*
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mikä tauko täällä taas oli? On ylläpidon syytä, että nukuin kuudesta tänne saakka. Pitäiskö joukkoirtisanoutua? |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kyl mää ainakin oon...ihan järkytyin ku tänne yhtäkkii pääsiki!!![]()
![]()
*minäkö riippuvainen*
vähä sama homma täällä... ollaan riippuvaisia yhessä... jaahas ja nyt sit tää heitti mut veke etten muka o kirjautunu....höh... teppi-lotta
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:no kyl mää ainakin oon...ihan järkytyin ku tänne yhtäkkii pääsiki!!![]()
![]()
*minäkö riippuvainen*
vähä sama homma täällä... ollaan riippuvaisia yhessä... jaahas ja nyt sit tää heitti mut veke etten muka o kirjautunu....höh... teppi-lotta
no niin ja sisällä ollaan taas! =) kivan tommosen oman smilenkin pisti kone tohon mun nimimerkin keskelle....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Kiva että tännekin vihdoin pääsi. Paitsi että pitää jo ruveta meneen nukkumaan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Neltsu:Vihdoin täällä. Ei ole tuo vauvan palsta mua varten...