Tää palsta on täynnä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa.

Kuumimmat puheen aiheet ovat provo provon perään byhyy mehelläni on toinen, mieheni on outo, mieheni salailee, mieheni vehtaa milloin missäkin.

Rannalla nähty ryhävalas, miksi naiset eivät pidä huolta itsesätään.

Ota kuva jääkapistasi, itsestäsi, tisseistäsi, kodistasi, alapäästäsi, yläpäästäsi, sivulta, edestä takaa.

Olenko lihava, laiha, läski, sotanorsu vai mikä. *kuva* !!!!

Elämä on niin tympeetä ja yksinäistä, mulla ei oo ketään ei mitään.

Miksi miehet ovat sellaisia, tälläisiä, tuollaisia? Jätä se sika!!!

Ei oo rahaa, kuka antais mulle, mitä möisin vaikken kuitenkaan myy mitään. Mitä me syödään seuraavat 2kk rahaa 1,50€.

Missä kaikki kunnon jutut nykyään on?? Tää palsta on nykyään täynnä toinen toistaan huonompia aloituksia. Kuten nyt tämäki toki menkööt siihen samaan kategoriaan.

Sen kerran kun meinaisi vähän aikaansa kuluttaa niin ei kunnon ketjuja löydy vaan millään.

Ja miksi täällä nykyään provotaan niin paljon?!?!! Onko kaikilla niin tylsää vai?

Ennen oli hauskempaa. Iltavuoro kun astui kuvioihin, tuli eloa, väriä, huutonaurua ja aivan törkykivaa läppää. Mutta iltavuorokin lähti. Minäkin.

Jutut rönsyili ja karkasi lapasesta täysin. Kaipaan niitä aikoja ja iltoja.

[QUOTE="vieras";28792130]Ennen oli hauskempaa. Iltavuoro kun astui kuvioihin, tuli eloa, väriä, huutonaurua ja aivan törkykivaa läppää. Mutta iltavuorokin lähti. Minäkin.

Jutut rönsyili ja karkasi lapasesta täysin. Kaipaan niitä aikoja ja iltoja.[/QUOTE]

Tämä on kyllä jännä juttu, nimittäin ihan palstan alkamisesta lähtien on saatu lukea tätä samaa "ennen oli niin kivaa" -juttua :whistle:

[QUOTE="vieras";28792142]Tämä on kyllä jännä juttu, nimittäin ihan palstan alkamisesta lähtien on saatu lukea tätä samaa "ennen oli niin kivaa" -juttua :whistle:[/QUOTE]

Minä lähdin noin 2 vuotta sitten pois. Nyt vierailen erittäin epäsäännöllisesti ja harvoin täällä toteamassa, että hitto mitä porukkaa ja miten paskat jutut. Kaikilla pipo tiukalla ja viimeinen hermosäieriekale kirkuu hoosiannaa.

Muutama sanankäytön mestari kun irtaantui, lähdin lätkimään minäkin. Hymy hyytyi niinsanotusti. Ei siihen tarvita kuin muutama pätevä kiljukaula, niin porukka riehaantuu ja kusee housuihinsa läppäreillään.

Ei minun kohdalla ole aika kullannut muistoja, vaan täällä oli oikeasti ihan mielettömän hyvä fiilis.

[QUOTE="vieras";28792177]Minä lähdin noin 2 vuotta sitten pois. Nyt vierailen erittäin epäsäännöllisesti ja harvoin täällä toteamassa, että hitto mitä porukkaa ja miten paskat jutut. Kaikilla pipo tiukalla ja viimeinen hermosäieriekale kirkuu hoosiannaa.

Muutama sanankäytön mestari kun irtaantui, lähdin lätkimään minäkin. Hymy hyytyi niinsanotusti. Ei siihen tarvita kuin muutama pätevä kiljukaula, niin porukka riehaantuu ja kusee housuihinsa läppäreillään.

Ei minun kohdalla ole aika kullannut muistoja, vaan täällä oli oikeasti ihan mielettömän hyvä fiilis.[/QUOTE]

Joo, itsekkään en ole täällä enää vuosiin viihtynyt. Välillä käväisen toteamassa että tylsäksi on mennyt.

Onhan tämä muuttunut, mutta olen ajatellut, että aikansa kutakin. Monet "vanhat" tyypit on poistuneet, mutta ne löytyy sitten Facebookista. Muutenkin enemmän tulee kirjoiteltua siellä kuin täällä Kaksplussalla.

Tämä on kuitenkin yksi maan vilkkaimmista keskustelupalstoista, joten ei tämä nyt ihan paska voi olla..vai? Jotain viihdykettä ihmisille, vaikkei sellaisia keskusteluja enää olekaan kuin ennen.

Yhteistyössä