V
"Vieras"
Vieras
Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa Blaa blaa blaa blaa blaa, bla bla blaaaa, blaa blaa bla bla blaa.
Kuumimmat puheen aiheet ovat provo provon perään byhyy mehelläni on toinen, mieheni on outo, mieheni salailee, mieheni vehtaa milloin missäkin.
Rannalla nähty ryhävalas, miksi naiset eivät pidä huolta itsesätään.
Ota kuva jääkapistasi, itsestäsi, tisseistäsi, kodistasi, alapäästäsi, yläpäästäsi, sivulta, edestä takaa.
Olenko lihava, laiha, läski, sotanorsu vai mikä. *kuva* !!!!
Elämä on niin tympeetä ja yksinäistä, mulla ei oo ketään ei mitään.
Miksi miehet ovat sellaisia, tälläisiä, tuollaisia? Jätä se sika!!!
Ei oo rahaa, kuka antais mulle, mitä möisin vaikken kuitenkaan myy mitään. Mitä me syödään seuraavat 2kk rahaa 1,50.
Missä kaikki kunnon jutut nykyään on?? Tää palsta on nykyään täynnä toinen toistaan huonompia aloituksia. Kuten nyt tämäki toki menkööt siihen samaan kategoriaan.
Sen kerran kun meinaisi vähän aikaansa kuluttaa niin ei kunnon ketjuja löydy vaan millään.
Ja miksi täällä nykyään provotaan niin paljon?!?!! Onko kaikilla niin tylsää vai?
Kuumimmat puheen aiheet ovat provo provon perään byhyy mehelläni on toinen, mieheni on outo, mieheni salailee, mieheni vehtaa milloin missäkin.
Rannalla nähty ryhävalas, miksi naiset eivät pidä huolta itsesätään.
Ota kuva jääkapistasi, itsestäsi, tisseistäsi, kodistasi, alapäästäsi, yläpäästäsi, sivulta, edestä takaa.
Olenko lihava, laiha, läski, sotanorsu vai mikä. *kuva* !!!!
Elämä on niin tympeetä ja yksinäistä, mulla ei oo ketään ei mitään.
Miksi miehet ovat sellaisia, tälläisiä, tuollaisia? Jätä se sika!!!
Ei oo rahaa, kuka antais mulle, mitä möisin vaikken kuitenkaan myy mitään. Mitä me syödään seuraavat 2kk rahaa 1,50.
Missä kaikki kunnon jutut nykyään on?? Tää palsta on nykyään täynnä toinen toistaan huonompia aloituksia. Kuten nyt tämäki toki menkööt siihen samaan kategoriaan.
Sen kerran kun meinaisi vähän aikaansa kuluttaa niin ei kunnon ketjuja löydy vaan millään.
Ja miksi täällä nykyään provotaan niin paljon?!?!! Onko kaikilla niin tylsää vai?