Tää palsta on pikku-USA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totta

Vieras
Masentava ajatus, mutta tuntuu olevan totta. Eilen katselin telkusta ohjelmaa amerikkalaisten aborttisodasta. Sitä miten siellä uhataan jopa lääkäreiden henkeä, vaikka abortti on Yhdysvalloissakin sentään laillinen teko.

Yksi lääkäri ennusti, että sodan tulevat vielä voittamaan konservatiivit, abortin vastustajat.

Palstalla tuntuu olevan pienoiskoossa ihan sama mentaliteetti. Yhdellä kertaa lynkataan abortin tehneitä, toisella niitä, joiden lapsi on päivähoidossa vaikka itse kotona syystä tai toisesta.
Ihan käsittämätöntä mielestäni, miten äidit ja naiset voi tällä tavalla ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmöistä:
Jumalakin kieltää abortin, joten miksi me emme. Murha mikä murha ja tilille siitä jokainen joutuu aikanaan.

hahaah! onko koskaan tavattu enempää tappoa ja murhia muiden kuin tuollaisten uskovaisten keskuudessa!

Mun mielestä täällä esiintyy helvetin vanhoillisia mielipiteitä. Ja ne saattavat tulla vielä mua nuorempien näppäimistöltä. Usein tulee mieleen, että milläköhän vuosikymmenellä nämä ihmiset elävät.

PÄÄasia ettei pikkuvenäjä. vaikka joku joskus väitti että mä olen niin paljon venäjään päin kallellaan että ottaa vasen korva maahan kiinni välillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Jumalakin kieltää abortin, joten miksi me emme. Murha mikä murha ja tilille siitä jokainen joutuu aikanaan.

hahaah! onko koskaan tavattu enempää tappoa ja murhia muiden kuin tuollaisten uskovaisten keskuudessa!

Niinpä. Uskonnon nimissähän ne kauheimmat alistukset ja hirmuteot tehdään.

Kaikki ei usko sinun jumalaasi, koita pitää se mielessä. Eikö teille uskovaisille riitä että kaikille se tilinteon hetki koittaa? Miksi pitää tuomita jo tässä maailmassa, eihän se teidän tehtävänne muutenkaan pitäisi olla vaan jumalan?

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Tätä se lääkärikin siinä dokkarissa sanoi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja h:

Tätä se lääkärikin siinä dokkarissa sanoi.

En katsonut koko dokkaria.

Eikös paremminkin niinkuin pikku-Babylon?
Suositaan kaikkea haureutta ja uhrataan lapsia Molokille ja jaetaan vinkit, miten kiertää veroja ja saada epärehellisin keinoin tukia. Ja kaikkia mahdollisia materiaalisia jumalan kuvia kumarrellaan.

Yhteistyössä