Tää palsta on ihan sieltä.. ja syvältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon miettiny sitä samaa!Lataaminen kestää puoli ikuisuutta (etenkin jos ikuisuus on lyhyt aika)!Osa kavereista kuitenkin sanoo,että heillä toimii nykyään paljon nopeammin..Eihän sentään voi tämmöisiä eroja olla ihan vain nettiliittymän perusteella?Eihän??

mä oon miettiny sitä samaa!Lataaminen kestää puoli ikuisuutta (etenkin jos ikuisuus on lyhyt aika)!Osa kavereista kuitenkin sanoo,että heillä toimii nykyään paljon nopeammin..Eihän sentään voi tämmöisiä eroja olla ihan vain nettiliittymän perusteella?Eihän??

En tiedä mistä erot johtuu. Mulla läppäri joka ei ole niin kovin tehokas, mutta ei minkään muiden sivujen kanssa tälläsiä ongelmia ole.

Naisilla ei pitäisi olla mitään asiaa Internetiin eikä yleisille teille. Kun lukee näitä tällaisia ketjuja täällä niin hyvin nopeasti tajuaa sen että naisille ei tulisi pölynimuria tai pesukonetta monimutkaisempaa laitetta missään nimessä antaa.

Ei mulla ainakaan mikään muu sivu töki yhtä paljon kuin tämä, eli aika outoa jos on vain omasta päästä kiinni.. Aika mielenkiintoisesti toteutettu uudistus täytyy myöntää, alkaahan tähän tottua joo vaikken kyllä edelleenkään ymmärrä miten tällaisella ammattimaisesti(?) toteutetulla saitilla voidaan uudistus tehdä näin tökerösti ja ottaa ihan täysin keskeneräinen ja todella buginen softa käyttöön..

Luulisi että ylläpidolle kertoo jotain palstan hiljentyminen ja kävijämäärien lasku, vaan ilmeisesti ei. Ei ne mainostajatkaan loputtomiin jaksa panostaa sivustoon jolla ei mainosten pällistelijöitä käy, tämä vaan tuntuu olevan liian vaikea käsittää joillekin :whistle:

[QUOTE="TNT";21983847]Naisilla ei pitäisi olla mitään asiaa Internetiin eikä yleisille teille. Kun lukee näitä tällaisia ketjuja täällä niin hyvin nopeasti tajuaa sen että naisille ei tulisi pölynimuria tai pesukonetta monimutkaisempaa laitetta missään nimessä antaa.[/QUOTE]

Kai tiesit että miehet niillä yleisillä teillä paljon enemmän kolareita aiheuttaa, varsinkin niitä missä kuolee porukkaa. Samoin rattijuopot ovat huomattavasti useammin miehiä. Mutta te ootte niin kauhean täydellisiä kun ne aivot on siellä jalkovälissä, harmi ettei me yksinkertaisemmat otukset pystytä samaan, yritetään vaan pysyä siellä nyrkin ja hellan välissä näyttämässä teille suuntaa kun ette itse sitä löydä :saint:

Yhteistyössä