Tää päivä on ollut ihan järkyttävä lasten kans!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vettä satanu taivaan täydeltä kokopäivän.
Koko päivän ku tahisee sisällä noitten villikissojen kans niin alkaa vähemmästäkin savu nousta korvista.

Ihan kohta! Ihan kohta ku saan kaikki nukkumaan niin teen itselle ison voileivän ja kuumaa kaakaota ja nautin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
sano muuta, ei huvita ulos mennä kun sataa :headwall: jospa se tästä lämpenis, ainakin on luvattu B)

Mä lähdin lasten kans ulos.Laitoin kaikille sajoekamppeet,mutta tasan 10 minuttia jaksovat olla...

Meillä kökittiin päivä ulkona, mutta viideltä lähdettiin pihalle koko kööri ja tenavat on vielä samalla reissulla, eli kohta kolme tuntia höyryn päästöä on takana. Ja kyllä teki terää kaikille =)

Myö kaytiin pojan kans aamusilla pienellä vaunulenkillä ja nyt nousee savu korvista kun harjotellaan omaan sänkyyn nukkumista.. Voi jeesus että voi olla vaikeeta tuo YÖunille meno... |O Päikkäreille nukahti niiiin kiltisti, keletana

Tiedän tunteesi ap. Mulla on viides (ja viimeinen ) viikko lomaa menossa ja välillä tuntuu että on hulluuden rajamailla. Vettä satanut täällä meillä päin about joka perkeleen päivä ja se tuntuu jo vähän psyykessäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Tiedän tunteesi ap. Mulla on viides (ja viimeinen ) viikko lomaa menossa ja välillä tuntuu että on hulluuden rajamailla. Vettä satanut täällä meillä päin about joka perkeleen päivä ja se tuntuu jo vähän psyykessäkin.

Mullakin vaikuttaa tuo sää suoraan mielialaan....tuo sade....plaaaaah :|

Nuo muksut saavat olla kartanolla kyllä niin kauan kuin suinkin viihtyvät-vielä ei kuulu kitinää ovelta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:

Kiitos myötätunnosta.