TÄÄ ON

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HIRVEÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HIRVEÄÄ

Vieras
Musta on hirveetä olla tänm näkönen. Kukaan ei voi rakastella mun kanssa vaikka oon nuori 21-v.
Ensinnäkin mun nenä on liian iso eikä miehet tykkää harakoista. Mun tissit on ihan hirveet kun ne on niin isot että niiden alle voi laittaa kynän eikä se tipu. Mun lanne on liian leveä eikä se kutistu millään. Kaikenlisäksi mulla on maha. Näytän kauheelta. Oon tosi lyhytkin vaan 155cm.
Toisaalta mulle on sanottu, että miehet ei tykkää tummista kiharoista. Vaaleet tytöt menestyy Suomessa. Vaikka mulla on iho melkeen yhtä vaalee kun kellä tahansa Suomalaisella niin sekään ei auta.
Mä en pysty hyväksyä itseäni kun miehet ei tykkää musta.

Onks tää joku provo? Kuulostat ihan kivannäköiselle tytölle. Kyllä kaiken muotoisille ja värisille löytyy ihailijansa. Kyllä muillakin kuin blondeilla ja pienitissisillä on miehiä.

En ole kelvannu. Mun kauniit kaverit kelpaa kyllä, mutta ne onkin ihan tosi kauniita. Ne on niin uskomattoman pitkiäkin. Kaikki on yli 170cm ja melkein mallikelpoisia.

Ei se vielä mua potuta että elän kun joku nunna. En mä tiedä mitä kaivata kun ei ole kokemusta. Kukaan ei edes ole koskaan vilkassu mua päin. En osaa edes kuvitella, miltä se tuntuis. Eihän parisuhde kuulu kuin kauniille ihmisille.

Mut pitääkö kaikkien touhottaa omista miehistään ja onnestaan ja tehä hirvee kähmimisesitys kun joku sinkku on paikalla. Pitääkö oikeesti esitellä poikaystäviltä saadut joululahjat ja muut lahjat kun tietää, että mä en voi saada koskaan ketään, enkä mitään lemmenlahjojakaan.'
Se on varmasti ihan eri juttu jos ostaa lahjoja itelleen, kun jos saa alusvaate lahjoja mieheltä. Sitäpaitsi mitä mä muutenkaan tekisin pitsihörsöillä, ei niissä voi nukkua. Yksinäinen ei tarvitse mitään muuta kuin lampun tv:n ja patjan.

Mä olen samaa mieltä kuin Helka. Jos et miestä saa niin se johtuu vain ja ainoastaan asenteestasi, ei ulkonäöstäsi. Tai sitten etsit itse vääränlaisia miehiä. Ne suunsoittajat ja itsestään liikoja luulevat kannattaa unohtaa. Etsi jotain hiljaisempaa, ujompaa ja vähemmän pinnallista miestä.

Ja ei me seurustelevatkaan mitään alusvaatelahjoja saada. Karkkia ja nalleja vaan.

Pitäis säätää laki rumien naisten tappamisesta ei nykyyhteiskunta tarvi rumia ja lihavia naisia sama kun miehet joilla on alle 15cm penis pois vaan tuottamasta pahaa mieltä.

Mä rakastan itseäni hyvin hyvin paljon.
Olen kaikkien naisten mielestä erittäin kaunis ja naiset tykkää musta, mut en ihan sellasta tykkäämistä kaipaa. Kai olen monien miestenkin mielestä ihan mukava, mutta ei se erotiikkaan johda.

Olen iloinen ja hyvä ystävä, ahkera emäntä ja reipas ihminen. Ihmiset tykkää musta, koska olen kiva kaveri.

Olen tavannut vain kohteliaita miehiä. Inhottavista en edes välitä. Miehet avaavat mulle oven ja antavat mun mennä ensin, kättelevät kohteliaasti ja katsovat silmiin kun puhun tai kun ne puhuu. Koskaan ei niiden katse karkaa muualle.
Miehet puhuvat asiallisesti ja järkevästi eikä koskaan asia karkaa erotiikan puolelle. Kaikki pitävät kohteliaan, mutta ei liian pitkän välimatkan ja monet sanovat, että mä olen mukava ihminen.

Sitten kun ne tapaa mun kavereita niin sitten ne muuttuu villeiksi ja kuumiksi ja ajaa mut pois. Ei suoranaisesti, mutta epäsuorasti. Ensin ne ei kiinnitä muhun huomiota ja majottautuu kauas musta. Sitten ne kiinnittää kaiken huomion mun ystävättäreen. Mies ojentaa näyttämiään tavaroita vaan mun ystävättärelle ja puhuu vain sille. Mä muutun näkymättömäksi. Silloin mä yleensä ymmärrän, että nyt mä olen liikaa ja poistun jonkun tekosyyn kera. Mies hymyilee mulle mun poistuessa tyyliin kiva että tajusit.
Niin on käynyt jo kymmeniä kertoja lukuisien eri ihmisten kanssa.

Karkkia ja nalleja. AIVAN IHANIA HELLYYTTÄVIÄ LAHJOJA:):):)
valitatko sä?

Mä en tunne yhtään pinnallista ja omahyväistä miestä. En ole koskaan edes tavannut. Rakastan ja kunnioitan itseäni, mutta miehet ei ole seksuaalisia mua kohtaa. Kohteliaita kylläkin, mutta erittäin kylmän kohteliaita ja etäisiä. Kun mä olen yrittänyt tehdä jotain alotetta ne kiittää seurasta ja poistuu. Kyse on mun ulkonäöstäni. Ei hygieniakaan voi olla syynä, koska hoidan itseäni hyvin. Aina puhtaat vaatteet ja hyvä tuoksu. Itse olen tietysti myös puhdas.

Hei,
vaikea sanoa näkemättä -mutta minusta kuulosta ihan ok kunnon suomalaiselta naiselta.

Joskus ulkoinen olemus pelottaa/karkoittaa ison osan miehistä ja sitä oikeaa on etsittävä kauan. Oletko ajatellut ehkä miten käyttäydyt seurassa - esim liika 'ronskius' ei ehkä houkuttele, toisaalta oman tyylin uudelleen muokkaus (hiukset, pukeutuminen) voivat auttaa saamaan sinusta parhaat esiin?
Siis korostamatta ulkoista olemusta muutoin - mutta hieman muuttumalla itse voit ehkä saada ihmiset ja itsesikin näkemään itsesi toisin?

Toisaalta - oletko itse 'fakkiutunut' johonkin tiettyyn 'miestyyppiin'? scoppaatko ulos herkästi - sisäinen ihminen merkkaa eniten kuitenkin?

jos tämä yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa joka painiskelee vastaavan ongelman kanssa, mutta minä uskon että, joku onnekas vastaa kutsuusi, ja mitä tulee ""harakkamaisuuteen"", siihen voit itse vaikuttaa, mutta toiottovasti joku onnekas vastaa, no toivossa on hyvä elää ?

Yhteistyössä