Tää on taas tätä, helvetillistä nukutusta.

Rouva Räpylä

Aktiivinen jäsen
09.07.2006
2 265
0
36
Tuo poika nukahtaa välillä niin sievästi. Tänään taas sit ei. Tuolla se vähän väliä ovea hakkaa ja saan käydä nostamassa sänkyynsä. Ihanaa vielä, ku tuo yleensä tähän aikaan nukkuva rauhallinen vauvakin päätti tänään kiusata mua. Mua nukuttaa niin paljon... Nukahdan kohta istulleen.

Vein lapsen tapojemme mukaan kello 19 nukkumaan. Tein normaalit iltahommat. Siksi niin aikaisin, kun ei nuku enää päiväunia ja on illalla ihan väsynyt. No, tänään oli kai saanut jostain ylimääräistä energiaa.

Kahdestaan tätä vielä jaksais, mutta että yksin ja väsyneenä. Ei :'( |O

Ajoittaiset kolmen lapsen nukutus-sessiot kuuluvat meidän arki-elämään... :whistle:

Sympatiahalit ja voimarutistukset saat täältä! :hug:

Onneksi mies nyt saikulla, niin auttapi nukutuksissa... Isin ollessa iltavuoroissa on äidillä YKSIN vuoro nukutella... Niitä on onneksi harvemmin.

Kiitos haleista. Ne tulee tarpeeseen. Meille ei tule ikinä kolmatta lasta, mä en jaksaisi.

En tiedä johtuuko isin poissaolosta. Viime viikolla se nukahti kyllä ihan ok, vaikkei isukki kotona ollutkaan. Aika tuskalliset ajat mulle tulossa jos poju reagoi näin isin poissaoloon :/

Jaksamista! Tää on tätä, hetken. Pian se helpottaa, usko pois. Meillä villi poika ja laittaa hanttiin aina nukutusasioissa, tiedän et on raskasta ja muutenkin on raskasta. Jaksamista sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Oisko "vika" just siinä kun isi ei ole kotona?

Ja oletkohan idiootti ajatellut että isi voi olla vaikka duunissa?

En ole idiootti, meillä lapset reagoi isin iltapoissaoloon just nukahtamisvaikeusilla.
Anteeksi,en tarkoittanut pahasti sanoa.
Mulla on itselläni huono ja rankka päivä takana.
Meillä taas lapset alkaa paremmin nukkumaan kun isi ei ole kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Jaksamista! Tää on tätä, hetken. Pian se helpottaa, usko pois. Meillä villi poika ja laittaa hanttiin aina nukutusasioissa, tiedän et on raskasta ja muutenkin on raskasta. Jaksamista sulle.

Kiitos. Jaksamisia sulle myös. Eiköhän tämä tosiaan tästä. Sellaisella hetkellä vaan iskee epätoivo kun molemmat karjuu yhtäaikaa eikä tiedä minne menis hyssyttelemään.

Ja isä tosiaan on töissä. Viikot pois.

Mä oon tosi surkee tossa lasten nukuttamisessa, oon aina ollu. Menee hermo alta aika yksikön, jos se on yhtä takkuamista koko homma, ja sittenhän se vasta päin seinää meneekin kun hermostuu...

Onneks meillä mies nukuttaa vauvan, ja isommat nukahtavat ittekseen.

Mutta tsemppiä sulle, kyllä se siitä vielä joskus iloks muuttuu, usko tai älä! :hug:

Yhteistyössä