Tää on MAHDOTONTA! Mitä ihmettä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti83"

Vieras
Mua ihmetyttää ja todella paljon!!!
Olen työvoimatoimistoon vienyt lappusen pari kk sitten ja tänään soittivat että allekirjoitus puuttuu.Käyn allekirjoituksen huomenna laittamassa.

Mutta kun se EI VOI PUUTTUA! Virkailija sanoi mulle erikseen että muista allekirjoitus.Kotona täytin lappusen tarkasti ja vedin allekirjoituksen.
Vielä ennen postitusta katsoin että MUISTINHAN VARMASTI ALLEKIRJOITUKSEN!!

Mitä helv*ttiä?????????????????????????????? Nyt se sieltä puuttuu silti??

Ensinnäkin tuon lapun perusteella piti tehdä päätös jo yli kuukausi sitten, mutta laput tuntuivat olevan kadoksissa...Jatkuvasti oli joku syy mikset päätöstä voinut tehdä.
Onko tässä jotain voinut tapahtua välissä?? Jos ilkeäisin niin tarkastaisin huomenna sen lapun, että onko se alkuperäinen..
KUN MUISTAN ETTÄ TARKISTIN SEN PAPERIN OIKEIN SUURENNUSLASIN KANSSA!

Voiko siinä mitenkään olla kahta allekirjoituskohtaa? Muuten epäilen, että sinä olet vain hokenut itsellesi "musita allekirjoitus, muista allekirjoitus, muista allekirjoitus" ja sitten olet luullut allekirjoitteneesi sen. Ainakin minulle voisi käydä noin.

Se on kyllä erseestä, että jos joku lippulappunen on täytetty väärin, niin tiedon siitä saa monesti vasta 1-2 kuukauden päästä.

menin melkein paniikkiin kun työkkäristä soittivat.
Kun nimenomaan lappusta täyttäessäni käytin reilusti aikaa että varmasti saan kaiken kohdalleen. Tuolla päätöksellä kun olisi ollut kiire.
En pysty ymmärtämään :/ Toivottavasti allekirjoituskohtia oli oikeasti kaksi,muuten tässä on jotain tosi outoa..Ihan takuulla se allekirjoitus siinä oli kun kuoreen laitoin!!

Totta kai tarkistat on se alkuperäinen ja jos ei niin "nostat haloon". Ainahan tietysti on se mahdollisuus että kaikesta huolimatta allekirjoitus on jäänyt laittamatta..

Mun on ihan pakko vilkaista onko paperi alkuperäinen...Iltapäivällä olen menossa.Ihan idiootti-olo kun soittelivat että tästä nyt tämä puuttuu taas kerran :D mieskin ihmetteli että miten tää nyt tälleen meni, kun oli kaverina paperia täyttämässä.