V
vessayö
Vieras
Ensin saa kärsiä kauheista vatsakivuista ummetuksen takia ja sitten kun yrittää auttaa itseään ummetuslääkkeen kera se lääke päättää aloittaa toimintansa jo kuuden tunnin päästä ottamisesta 12h päästä niin kuin ohjeessa luvataan! Kaikenlisäksi ummetus on nyt muuttunut ripuliksi ja kivut onkin sitten erittäin ärsyttävät. Ihan kuin jo siinä ei olisi tarpeeksi että saa kakata keskellä yötä! "huokaus". Pitää kai etsiä jostain paksu Aku Ankka, tästä yöstä tulee varmasti elämäni pisin.
Ihan on sellainen olo kun kärsisin vatsataudista mutta tällä kertaa aiheutin sen ihan itse! Onneksi keliakia, laktoosi-intoleranssi, kilpirauhaskokeet otettiin koska ei ole eka kerta kun mun vatsa menee niin lukkoon että tulen siltä osin ihan toimintakyvyttömäksi. Pääsiäisen jälkeen tiedän, siihen on vain niin kovin pitkä aika.
Ihan on sellainen olo kun kärsisin vatsataudista mutta tällä kertaa aiheutin sen ihan itse! Onneksi keliakia, laktoosi-intoleranssi, kilpirauhaskokeet otettiin koska ei ole eka kerta kun mun vatsa menee niin lukkoon että tulen siltä osin ihan toimintakyvyttömäksi. Pääsiäisen jälkeen tiedän, siihen on vain niin kovin pitkä aika.