Tää on ihan outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
olla yksin kotona.
Mies on töissä ja tulee 22 jälkeen ja tyttö on mummulla ja papalla yökylässä. Mummu haki päikystä ja tuo kotiin huomenna illalla. Ihanaa, aamulla saa nukkua pidempään kun ei tarvi pyörähtää päikyn kautta ennen töihin menoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Onkohan sitä kaavoihin kangistunut tai jotain, kun aukaisin automaattisesti klo 17 TV2 ja lastenohjelmat. Sit vasta tajusin, että eihän täällä ole katselijaa :D

toivottavasti en ikinä itse vajoa noin alas

Uskon varmasti sen, että on kummallista olla aivan yksikseen :). Mutta nautihan nyt omasta laatuajastasi eli suo nyt aikaa vain itsellesi, tee sellaista mistä itse tykkäät...älä siis millään tavalla uhraa ajatustakaan siivoamiselle tai muullekaan puhdetyölle. Nyt voit vaikka tekaista itsellesi herkkuillallisen ja herkutella hyvällä omallatunnolla :).

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Onkohan sitä kaavoihin kangistunut tai jotain, kun aukaisin automaattisesti klo 17 TV2 ja lastenohjelmat. Sit vasta tajusin, että eihän täällä ole katselijaa :D

toivottavasti en ikinä itse vajoa noin alas

siis että elän vain lapsilleni enkä enää itsekseni osaa olla

Alkuperäinen kirjoittaja No:
On se todella outoa, ei osaa oikein tehdä mitään.

Sitä vain kuulostelee, että lapset ilmaantuvat vaikka huoneestaan.

Näinhän se on. Huomenna kun illalla tulee kotiin on jälleennäkeminen suuren suuri. Aamulla kun päikkyyn käveltiin tyttö jo suunnitteli, juoksevansa mua vastaan kun haen hänet mummulasta :heart:

Yhteistyössä