Tää on ihan kauheeta =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Meillä sitten esikoinen muutti eilen omaan pieneen yksiöönsä asumaan tuonne parin kilometrin päähän ja tämä on kyllä äidille ihan kauheeta.Kokoajan miettii että onkohan sillä kaikki hyvin ja mitenhän se nyt pärjää ja kaikkein naurettavinta,onkohan sillä yhtään ikävä äitiä =)?Olenkin varoitellut poikaa että alussa saa varautua siihen että mamma se soittelee aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä ja siinä välissäkin muutaman kerran.Poika vaan totesi että senkun soitat,jos häntä rupee kyllästyttämään niin pistää puhelimen äänettömälle mutta laittaa mulle sitten viestiä että kaikki ok =).

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mun äiti soitti mulle ekan vuoden aamusin et oonko heränny kouluu :ashamed:

Heh,niin mäkin varmaan alan tekemään heti kun sen koulu vaan taas syksyllä alkaa.Töistä on aina pitännyt tosi hyvin huolen että sinne herää ajoissa.Meidän 17v. koltiainen on siitä ihmeellinen että normaalisti noita nuoria saa patistaa töiden tekoon ja herätellä aamuisin tunti tolkulla mutta me joudutaan joskus jopa jarruttelemaan tuon työntekoa.Tekisi 7 päivää viikossa ja 24 tuntia päivässä.Ja joskus ollaan jopa jouduttu sanomaan että huomenna sun on pakko pitää vapaapäivä kun on ajannut töiden teolla itsensä ihan puhki.

No minuu ei koulu oo koskaa kiinnostan ku siel on niin tylsää ja varsinki helppoo ni oon nukkun pommii/myöhästyn/lintsan aika paljonki. Mut töissä ku oon ollu ni en o kertaakaa myöhästyny tai ollu väärin perustein poissa. Ja oon aina ihmetelly ku päivä on päättyn et "Nyt jo?"

Mut silti se äiti vaan soitteli, silloinkin kun olin töissä :D

Ei se nykyään enään soita, kun oon pojan kans koton eikä tarvi olla ajois missään :)
Mut varmaan soittais jos sanois et on neuvola aikasin ja millähän ihmeellä jaksais herää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa huolenpitoa, mutta eikö tuon ikäisen jo pitäis oppia heräämään itse. Vaikka sitten kantapään kautta.

Henk.koht oon kyllä ollu jo hereillä aina ennen kuin äiti soittaa, mut se on halunnu tarkistaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa huolenpitoa, mutta eikö tuon ikäisen jo pitäis oppia heräämään itse. Vaikka sitten kantapään kautta.

Pitää totta kai.Mutta jotenkin se on meillä äideillä verissä,huolehtiminen nimittäin.enkä mä noista töistä ole huolissani,sinne kyllä herää aina ajoissa ilman herättelyjä.Toi koulu vaan on hieman toinen juttu kun se ei niin kauheasti kiinnosta =).Niinkuin ei kiinnostannut muakaan aikoinaan.

Yhteistyössä