Tää on ihan kauheaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi tuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi tuska

Vieras
Kun mä oon niin ihastunut ja epävarma. Välillä olen ihan varma siitä, että miehelläkin on tunteita mua kohtaan, ja sitten taas seuraavassa sekunnissa ajattelen että eikä ole, kuvittelen vaan. Ja mä en voi tästä kenellekään kertoa, kun ensinnäkään en halua hehkuttaa turhaan jos oonkin väärässä miehen tunteista. Ja toisakseen, jos tää on molemminpuolista, en voi kertoa senkään vertaa. Kauhea salaisuus yksin kannettavaksi! Mä hajoon tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No missä näette? Mistä ajattelet että se on/ei oo kiinnostunut?
Mikset voi kertoa kenellekään, jos se on molemminpuoleista?
Kerro, kerro!

Kuvittelen että se on kiinnostunut musta kaikkien niiden katseiden, kosketusten, hymyjen, asioiden joita se on sanonut ja parin viime kesäisen suudelman takia. Toisaalta taas ajattelen, että se ei ole kiinnostunut sen takia, kun tätä kaikkea on jatkunut jostain heinäkuusta lähtien eikä se silti vieläkään ole mua treffeille pyytänyt.

Just tällä viikollakin se tuli taas ihan iholle, kosketti samalla kun otti jonkin esineen minulta, meni niin läheltä ohitse että ihomme koskettivat.. se heittää aina vitsinä asioita yhteen muuttamisesta ja siitä että mun pitäis ottaa hänestä itselleni mies. Korostaa omaa sinkkuuttaan mun kuulteni. Ja vaikka mitä kaikkea muuta. Mutta treffipyyntöä ei tule. Tää on niin ristiriitaista, että mä sekoan.

No se mies ajattelee varmaan samalla tavalla... ei uskalla suoraan ehdottaa, kun ei tiedä, mitä sinä ajattelet tai kun et itsekään ole häntä ulos pyytänyt. Se ihan selvästi "kokeilee kepillä jäätä" noilla sen kommenteillaan (ota musta itelles mies jne)

Voi ei. Pitääkö mun ruveta syöjättäreksi, ennenkuin se mies tajuaa tehdä jotain? Äh. Olen kyllä takaisin flirtannut aina välillä. Tuossa jossain välissä olin etäisempi, kun kuulin huhua että sillä ois joku nainen jossain. Mutta viikolla tosiaan vakuutteli mulle "ohimennen" sinkkuuttaan, joten lähdin taas leikkiin mukaan. Ja jotenkin musta tuntuu, että sen jälkeen tuo mies on muuttunut myös rohkeammaksi. Tai ehkä mä vaan kuvittelen niin.

Voisko joku deletoida mun aivoista sen osan, joka analysoi joka hemmetin asiaa viikkotolkulla? Pliis.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi tuska:
No missä näette? Mistä ajattelet että se on/ei oo kiinnostunut?
Mikset voi kertoa kenellekään, jos se on molemminpuoleista?
Kerro, kerro!

Kuvittelen että se on kiinnostunut musta kaikkien niiden katseiden, kosketusten, hymyjen, asioiden joita se on sanonut ja parin viime kesäisen suudelman takia. Toisaalta taas ajattelen, että se ei ole kiinnostunut sen takia, kun tätä kaikkea on jatkunut jostain heinäkuusta lähtien eikä se silti vieläkään ole mua treffeille pyytänyt.

Just tällä viikollakin se tuli taas ihan iholle, kosketti samalla kun otti jonkin esineen minulta, meni niin läheltä ohitse että ihomme koskettivat.. se heittää aina vitsinä asioita yhteen muuttamisesta ja siitä että mun pitäis ottaa hänestä itselleni mies. Korostaa omaa sinkkuuttaan mun kuulteni. Ja vaikka mitä kaikkea muuta. Mutta treffipyyntöä ei tule. Tää on niin ristiriitaista, että mä sekoan.

Se odottaa, että sinä teet alotteen. Onhan tuo jo aika selväksi tehnyt, että on kiinnostunut. Ootko sen kaveri fb:ssä? Jos oot niin laita sille yksityisviestinä tollasten ehdotteluitten jälkeen, että lähtiskö se oikeesti treffeille.

Ei se ole fb:ssä. Oisikin, niin oisin ehkä uskaltanut tehdäkin jo jotain.

No hei, laita sille tekstari jonkun tollasen yhteenmuuttovitsailun jälkeen. Tai vaikka viikonloppuiltana, vaikka nyt :)

En mä uskalla. :(

Höh, uskallat. Ja jos sitä ei tosiaan muka kiinnosta (vaikka kyllä sitä selvästikin oikeesti kiinnostaa!), niin voit sanoa että laitoit ihan vitsillä sen, kun se aina ehottelee kaikenlaista. Et voi tietää, jos et tee asialle jotain. Rohkeutta!