seurata sivusta poikien isänkaipuuta :/ Tämän viikon mies ollu iltavuorossa eli aamulla nukkuu, kun pojat lähtee tarhaan ja illalla pojat jo nukkuu, kun isi tulee kotiin. Ja edelliset pari viikkoa (oikeastaan reilutkin) on menny niin, että miehellä ollut paljon menoja tai sit ei vaan oo saanu itestään irti olla lasten kanssa. Mun sydäntä särkee nähdä tuon kuopuksen surulliset, itkuiset kasvot tuolla sängyn pohjalla, kun ikävä isiä kohtaan on niin kova. Ja mähän en sitä iskää korvaa, vaikka kuinka olisin lähellä ja läsnä...
Onneks huomenna on jo perjantai ja vimppa ilta. Ja sit viikonloppuna mä vaikka pakotan miehen olemaan 100% läsnä lapsilleen. Jos se ei muuten onnistu, niin otan vaikka yhdeks päiväks ite ritolat täältä kotoa, niin sen on pakko ryhdistäytyä poikien kanssa.
Onneks huomenna on jo perjantai ja vimppa ilta. Ja sit viikonloppuna mä vaikka pakotan miehen olemaan 100% läsnä lapsilleen. Jos se ei muuten onnistu, niin otan vaikka yhdeks päiväks ite ritolat täältä kotoa, niin sen on pakko ryhdistäytyä poikien kanssa.