tää on ihan kamalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikinä ei mee putkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikinä ei mee putkeen

Vieras
Musta on kiinnostunut mies jota kohtaan mä en tunne yhtään mitään enkä tule tuntemaankaan. Itellä mielenkiinto ihan toisaalle vaikka ei siitä mitään tule. Aina pelkään etten enää uutta miestä saa ja nyt kyllä varmaan saisin mutta kun ei yhtään kiinnosta,ei ole kipinää sitten yhtään ja tiedän ettei tule.Elämä on ihan epäreilua!

No en kyllä rupeais miehen kanssa millekään, josta itse en edes kiinnnostunut ole!! Ei sitä kannata miestä sen takia ottaa, että PITÄÄ olla mies!! ;)

En ole siis sen kanssa alottamassakaan mitään mutta ottaa päähän vaan se et se kenestä ite olis vähän kiinnostunut niin ei juuri lämpene ja nyt sitten tämä tapaus josta ite ei sitten lämpene yhtään ni se olis kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ikinä ei mee putkeen;25673667:
En ole siis sen kanssa alottamassakaan mitään mutta ottaa päähän vaan se et se kenestä ite olis vähän kiinnostunut niin ei juuri lämpene ja nyt sitten tämä tapaus josta ite ei sitten lämpene yhtään ni se olis kiinnostunut.

No mutta voihan olla, että se sinun ihastuksesi kohde ajattelee just noin, miten sinä ajattelet tästä sinuun ihastuneesta miehestä!!
Mutta jospa se sinunkin kohdalle sattuis jossain vaiheessa ihana mies ;)

No mutta voihan olla, että se sinun ihastuksesi kohde ajattelee just noin, miten sinä ajattelet tästä sinuun ihastuneesta miehestä!!
Mutta jospa se sinunkin kohdalle sattuis jossain vaiheessa ihana mies ;)

Näinhän se taitaa aina mennä,ehkä joku päivä mullekin taas napsahtaa kohille.

Olihan mulla se joka napsahti heti kohdille mutta vuodet teki tehtävänsä ja toinen ei jaksanut enää kiinnostua yhteiselämästä.

[QUOTE="Milli";25673712]Tosi yleistä, mutta ah niin *ttumaista. No, jos lohduttaa, tilanne voi olla ihan toinen - ehkä piankin.[/QUOTE]

Teen paineita jo itelleni mutta ootan kesää ja toivon että jotain kivaa tapahtuisi.

Yhteistyössä