tää on aika kamalaa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt tosi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt tosi harmaa

Vieras
Siis mulla on jo lapsia valmiiksi,yh olen. Nyt sitten tuossa joitain viikkoja sitten ekaa kertaa moneen vuoteen pääsin vähän baariin lahtemään.. ja ja.. muistihan siinä meni. Enkä ole ihan varma tuliko jotain jonkun kans harrastettua. Siis kotona kyllä yksin heräsin,mutta jotain tosi oitoja muistikuvia tuli vasta myöhemmin tässä että olis jossain vessassa ollut jonkun miehen kanssa :/ yöks. ja en siis ollenkaan varma onko jotain kuvitelmia vaan vai totta nuo "muistikuvat".

Ja nyt on viikon verran ollut raskausoireet. ihan samalta tuntuu kuin aina ennen plussatestiä. alamahaa koskee,väsyttää yms.
Siis miten voikaan ihminen olla näin tyhmä!
Ja tiedän,tee testi. Mutta kun en mä uskalla.

No ei minusta mitään outoa ole jos muisti menee noin pahasti eli ei välttämättä porvoosta siis tartte olla. :whistle: Eipä siinä tosiaan mikään muu auta kuin tehdä testi, jos selvyyttä haluaa asiaan.

ei ole porvoosta ei,oliskin.. En ollut jounut niin pitkään aikaan niin sitten lähti täysin käsistä se homma :/
Ja siis muisti pois aikalailla kokonaan useemman tunnin ajalta. Vaan jotain hataria muistikuvia/kuvitelmia tullut tässä viikkojen mittaan.

En uskalla tehdä testiä. En pystys lasta tekemään. Ja olen siis ihan 100% aborttia vastaan.
Siks kai ihan oikeen mulle että näin kävis

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
On hyvin mahdollista, että joku pisti sun juomaan jotakin ja sen takia muisti meni. Ei olisi ensimmäistä kertaa.
Tee testi jos tuntuu siltä.

niin,näitä on kyllä kavereillekkin sattunut.
Mutta kyllä mä aika monta drinkkiä joinkin,että saattaa hyvinkin johtua myös siitä.
Aamulla olin niin onnellinen kun yksin kotona heräsin,mutta sitten tuli noita ihme "välähdyksiä" mieleen. Toivon tosi kovasti että olivat vaan mielikuvituksen tuotosta.
Ja en todellakaan lähde juomaan varmaan ikinä. Tai ainakaan paria siideriä enempää..

:hug: Tulipa nuorempana otettua..menin sit lääkäriin tutkimuksia varten ja tuumas vaan lääkäri mulle et ei kannattais viinan leikkiä. Eikä siis ottanutkaan näytteitä et ois selvinnyt mitä tapahtunut...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistatko, että valuitko spermaa seuraavana/seuraavina päivinä? Kun ainakin minulla jää sitä aina sisälle "seikkailemaan"...

Oli mulla vähän sellanen kumma oli "tuolla".. Mutta en osannut silloin vielä edes epäillä kun vasta myöhemmin näitä muistikuvia vasta ilmaantui. Olisin kyllä heti lähtenyt hakemaan jälkiehkäisyä jos olis ees mieleen tullut että jotain olis voinut "tapahtua".
En kyllä tajua miten voi noin totaalisesti muisti mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt tosi harmaa:
Siis kotona kyllä yksin heräsin,mutta jotain tosi oitoja muistikuvia tuli vasta myöhemmin tässä että olis jossain vessassa ollut jonkun miehen kanssa :/ yöks.

Siis paneeko joku oikeesti jossain (baarin) vessassa?! YÖKS todellakin!

Ja hei, ei se testi sitä asiaa muuta. Joko oot raskaana tai et.

Eikö oo ketään kaveria, keltä voit vähän tarkastaa illan kulkua?

Mut tee se testi heti!

Oli muutama kaveri,mutta kuulemma olin omia reittejäni sielä baarissa kierrellyt ja välillä ollut pitkiäkin aikoja niin etteivät minua nähneet/löytäneet. Ja useempien miesten kans olin kuulemma juttusilla ainakin ollut illan mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt tosi harmaa:
Siis kotona kyllä yksin heräsin,mutta jotain tosi oitoja muistikuvia tuli vasta myöhemmin tässä että olis jossain vessassa ollut jonkun miehen kanssa :/ yöks.

Siis paneeko joku oikeesti jossain (baarin) vessassa?! YÖKS todellakin!

Ja hei, ei se testi sitä asiaa muuta. Joko oot raskaana tai et.

No niinpä!! En mäkään voi uskoa että kukaan sellasta tekis. Vähiten minä itse. :/ Mutta humalassa en näemmä ole ollenkaan oma itseni,en lähimainkaan. Olin sen jo kerennyt unohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
:hug: Tulipa nuorempana otettua..menin sit lääkäriin tutkimuksia varten ja tuumas vaan lääkäri mulle et ei kannattais viinan leikkiä. Eikä siis ottanutkaan näytteitä et ois selvinnyt mitä tapahtunut...

Mitäköhän tässä yritetään sanoa?

Yhteistyössä