Tää kuumuus on kurjaa, kun muksu haluaa koko ajan halia

08.07.2010
159
0
16
Mun 5-vuotiaalla on sellanen vaihe, että koko ajan kiehnää, halii, tai silittelee mua. No olishan se rasittavaa muutenkin, mutta tää hikinahkeus tekee tosta tosi ällöä. Ja tyttö tietty ihan rakkaudella tulee silittelemään poskea ja sanoo "äiti sä oot ihana". Kurjaa sitten kieltää, että älä koske, älä istu ihan ihossa kiinni, ei jaksa pitää kauaa sylissä.

Mulla ainakin tää helle lyhentää pinnaa huomattavasti.

Syksyä odotellessa.

Juu,mulla sama juttu. Mut tytön ikä on vain 1v6kk. Koko ajan sohvalla kiipeää syliin tai kiehnää sylissä. Tai jos mä teen jotain muuta pitäis päästä syliin. Tiedän kyllä,että hän pelkää kaikkea lentäviä ja niitähän nyt on. Siis hyönteisiä ei lintuja. :laugh:

Vaikka toi on ihanaa, varmasti myös tukalaa, niin koita jaksaa vielä kaksi päivää. Torstai on viikon kuumin päivä ja sit lämpötilat tippuu taas siihen 25 asteen tuntumaan. Paljon helpompi olla sillon vaikka onkin veilä hellettä, mut ei enään tukalaa kuumuutta :)

Alkuperäinen kirjoittaja guess:
Ootko tosissas??

Jos,kysyit multa niin kyllä. Enkä pidä sitä mitenkään epänormaalina. Olen aina ollut itse kova halimaan. Ja äitiä saa tulla aina halimaan. Vaikka olsi jo armeijassa. Ajatteletko asiaa jotenkin seksuaalisesti? Kärsiikö poikani oidipus-kompleksista vai? No,ei tosiaankaan. Reipas ja urheilullinen nuorimies. Jolla elämä mallillaan.

Niin minusta kyllä on ihanaa kun pikkuinen halaa, silloin jaksa kantaakkin häntä paremmin helteessä. Käy viileässä suihkussa niin ei ahdista niin. Kamalaa torjua läheisyys sillä tosiaan tulee aika kun karttelee sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja kikka74:
Alkuperäinen kirjoittaja guess:
Ootko tosissas??

Jos,kysyit multa niin kyllä. Enkä pidä sitä mitenkään epänormaalina. Olen aina ollut itse kova halimaan. Ja äitiä saa tulla aina halimaan. Vaikka olsi jo armeijassa. Ajatteletko asiaa jotenkin seksuaalisesti? Kärsiikö poikani oidipus-kompleksista vai? No,ei tosiaankaan. Reipas ja urheilullinen nuorimies. Jolla elämä mallillaan.

Tarkoitin alkuperäiselle! :D Kyllähän me aikusetkin kaipaamme syliä rakkaimmiltamme aina aika ajoin! ;)

Yhteistyössä