Tää kävi sitten Marttojen sivuilta tulostamassa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kuukausi kirjanpito lomakkeet seuraavaksi vuodeksi :D
Saas nähä miten akan käy.
Nää kun on sitten ton miehenkii katsottavissa niin voipi olla että muutamat turhuudet saapi jäädä kauppaan!

Ja itekkin tajuaa todella kuinka paljon sitä rahaa on kulunut turhuuksiin!

Niin ja samaan syssyyn meinaan aloittaa muutenkii elämäntapa remontin.
Enempi kuntoilua ja vähempi karkkia ja muuta roskaruokaa.

Olen onnellinen nyt mutta uskon että itseeni tyytyväisempi kun saan otettua itseäni niskasta kiinni.

Niin ja opettelen meneen ajoissa nukkumaan myös! :D

Ajoissa nukkumman meneminen, siinä onkin opettelemista yhdellä jos toisellakin ;)

Mutta mä en saa auki tuota kirjanpitolomaketta... hitsi vieköön, juuri tuollaista (kai) olen tässä kaipaillut. Viime vuosi meni niin shoppailessa, että tänä vuonna on otettava tiukempi talouskuuri, että saan muutamia isompia hankintoja tehtyä.

Mä alotan ens kuun alussa tuon kanssa, ni näkeepähän sitten ite mihin ne fyrkat oikeesti katoo... :D

Ja nukkumiselle, jep... kolme yötä meninkin jo ennen puolta yötä mut tänään nukuin päikyt... :ashamed:

Joo mulla tuo ajoissa nukkumaan meno on niin hankalaa :ashamed:
Aokasemmin vetosin siihen että kun tuo kuopus meni nukkumaan 23-24 aikoihin niin tahdoin ainakin tunnin verran sitä omaa aikaa vielä sen jälkeen... nyt kun tuo pikkuinen menee isosiskonsa kanssa samaan aikaan nukkumaan kasilta niin ei enään tuo syy tepsi.

Toi kirjanpitolomake on kyllä hassu kun se on niin pienellä präntillä että hyvä jos näkee lukea ja hyvä jos mahtuu kirjoitella noille sarakkeille mut en osannu isontaakkaan sitä vaikka paperissa olis ollu tilaakin.

Yhteistyössä