tää karjalan kunnailla on hyvä sarja mutta mulle tulee haikea olo kun katson tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
kun exän kanssa aina yhessä katsottiin tätä ja muitakin kotimaisia sarjoja.Nyt tuntuu etten kaikkia pysty katsomaan kun yksin joudun katsomaan.No näitä uusintoja ei niin väliä jos ei nää tai pyörii tos taustall mut sitten ku alkaa uudet jaksot niin saa nähä pystyykö katsomaan.
Onhan tää hullua mutta muistoja nyt tulee mieleen millon mistäkin.

hei, kannattaa käsitellä asiat. sit ehkä etsiä uusi ihastus? mulla ainakin auttoi! olin kylläkin päässy yli mutta käsittely silti vaihessa. ei kannata haikailla menneitä. erottu on ja syystä, yleensä!

hei, kannattaa käsitellä asiat. sit ehkä etsiä uusi ihastus? mulla ainakin auttoi! olin kylläkin päässy yli mutta käsittely silti vaihessa. ei kannata haikailla menneitä. erottu on ja syystä, yleensä!

mähän käsittelen niitä joka päivä tavalla tai toisella enkä mä nyt voi vielä sanoa että olisin yli päässy mutta eikai se nyt ihme ole monen vuoden yhdessäolon jälkeen.
Enkä mä tällä alotuksella nyt kaivannu mitään sen kummempaa kuhan ilmaisin vaan että tuli haikea olo.

Monta tulevaa ja alkavaa ohjelmaa tuo vielä monta kertaa muistoja mieleen....esim biisikärpästä katsoessa itkin ihan valtoimenaan mutta sitten se meni taas ohi.

Yhteistyössä