Tää ei oo hei todellista!!!! (kotihoidontuki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Mulle ei makseta toukokuulta näköjään ollenkaan kotihoidontukea :o Syytä en vaan tiedä, mut seuraava maksu on vasta enskuun vika päivä!!! Vi**u sentään mulla on laskuja yli neljäsataa ja olisin todellakin tarvinnu noi rahat :ashamed: Voi kilinp*llu sanon mä. Miks tämmösistä EI tule kotiin mitään kirjettä eikä muuta vaan jättää maksamatta! |O

Sori ruma kielenkäyttö mutta sapettaa vaan ihan sairaasti kun ei mitään ilmotusta tollasesta tuu. Onneks katoin taas ajoissa kelan sivuilta tänki! |O

No en tiiä koitan koko ajan soittaa että WTF mutta ei vastaa ketään! |O Saavat kiukkusen asiakkaan langanpäähän ja meen niitä pitkin sinne!!! Sama homma sen Äp:n kanssa. Siitä on 2kk ku sain päätöksen ja 2vko oli toimitusaika.

Joo kela on nyt todella ärsyttävä. Niille meni tieto että mies lopetti työpaikassa ja sai edellisestä lopputilirahat niin ne peri 100? liika maksua takas. Ilmoitus tuli vasta eilen... Huvittaa että kun ne kuitenkin on laskenu joka kuukausi 5%lomarahaa ja tuo lopputilihän on lomaraha nostin kyllä metelin... Soita sinne ja vaadi selvitys toimintaan. Kävin eilen riehumassa kelan toimistossa ja nyt selvittävät uudelleen tuon asian... Saa nähdä koska tulee selvitys asiasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Mulla jäi kerran tulematta, oli silloin sampo-pankilla niitä ongelmia... Tuli sitten myöhemmin samana päivänä.

Joo mut asiointipalvelussa huomasin että seuraava maksu on vasta 30.6.
Jos tämän oisin tienny/tajunnu kattoo tarkempaa ni ei olis tullu mieleenkää tilailla mitään pelejä :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Mulla jäi kerran tulematta, oli silloin sampo-pankilla niitä ongelmia... Tuli sitten myöhemmin samana päivänä.

Jos tämän oisin tienny/tajunnu kattoo tarkempaa ni ei olis tullu mieleenkää tilailla mitään pelejä :ashamed: :ashamed:

Onko niissä maksetut kohdassa sit huhtiikuun maksettu viimeks?

Alkuperäinen kirjoittaja RPM:

Onko niissä maksetut kohdassa sit huhtiikuun maksettu viimeks?

Juu on.

Näkyykö maksetuissa 31.5.? Oletko pankista tarkistant, ettei maksua ole tullut?

Joo sain kiinni. Elikkä tarkistus käynnissä edelleen ,ollu jo maaliskuusta asti, kun ne ei sinne pieneen kalloonsa saa upotettua että miehen verotuspäätöstä 2008 ei ole vielä edes tehty mutta sen ne haluaa. Asia on jo aiemmin eri toimipisteen kanssa selvitetty mutta asiat jämähtäny paikoilleen siellä. Muuten tarkastuksen aikana on kyllä rahat tullu niinkun on pitäny mutta nyt jäi väliin.
Otta päähän kun jättivät koko summan maksamatta vaikka sen ei pitäisi vaikuttaa kun siihen hoitolisään!

Ymmärrän kiukkusi mutta se mitä en ymmärrä että jonkun talous voi kaatua jos vaikka kotihoidontuki maksetaan kuukausi jälkikäteen. Miten joku voi elää näin kädestä suuhun. Ja sentään työssäkäyvä mies. Olen itse kotihoidontuella oleva yh ja rahaa ei liialti ole käytössä mutta kuukauden/pari tulisin kyllä toimeen vaikka maksut olisi myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja talous kurissa:
Ymmärrän kiukkusi mutta se mitä en ymmärrä että jonkun talous voi kaatua jos vaikka kotihoidontuki maksetaan kuukausi jälkikäteen. Miten joku voi elää näin kädestä suuhun. Ja sentään työssäkäyvä mies. Olen itse kotihoidontuella oleva yh ja rahaa ei liialti ole käytössä mutta kuukauden/pari tulisin kyllä toimeen vaikka maksut olisi myöhässä.

No miehellä on ihan omat laskunsa ja mulla omani. En mä halua elää miehen siivellä muuta kun sillon ku on ihan pakko ja ei sillä miehelläkään mitään älyttömiä rahaa ole kun on aika kausi luonteista miehen työ.

Joo sain kiinni. Elikkä tarkistus käynnissä edelleen ,ollu jo maaliskuusta asti, kun ne ei sinne pieneen kalloonsa saa upotettua että miehen verotuspäätöstä 2008 ei ole vielä edes tehty mutta sen ne haluaa. Asia on jo aiemmin eri toimipisteen kanssa selvitetty mutta asiat jämähtäny paikoilleen siellä. Muuten tarkastuksen aikana on kyllä rahat tullu niinkun on pitäny mutta nyt jäi väliin.
Otta päähän kun jättivät koko summan maksamatta vaikka sen ei pitäisi vaikuttaa kun siihen hoitolisään!

Onkos sun mies yrittäjä?Meillä on ja meille kyllä on miehelle tullut vuoden 2008 verotuspäätös

Yhteistyössä