tää ei ole enää totta;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SocialButterfly

Vieras
vi***u sanon minä...tää on niin tätä..jos mulla menee joku asia hyvin ees joskus niinsiihen ei kauaa mene että tapahtuu jotain..kauan tällästä paskaa voi taas kestää..olin menossa lapsen kanssa ulos..tarkotuksena lähteä kyläilemään..niin auto on viety..siellä on rattaat ja istuimet ja vittu kaikki..sinne meni..ja tottahan toki olen yh..ja todellakin mulla on varaa tosta nuin ostella uusia autoja..poliisit ilmoittavat jos sitä löytyy..

tää paikka muutenkin on kauhea..maahanmuuttajia ja kaiken näköstä sakkia..haluun niin muuttaa ..soitan huomenna vuokranantajalle että täällä en asu..jumalauta ..kun viedään autotkin nenän edestä

Kurja juttu :hug: toivotaan että löytyy ja kaikki olisi vielä ehjänä.

Mun mieheltä vietiin tänään työkännykkä ja massi. Työpöydältä toimistosta oli poissa sen aikaa kun kävi vessassa eikä epähuomiossa muistanut lukitä työhuoneensa ovea. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Mun mieheltä vietiin tänään työkännykkä ja massi. Työpöydältä toimistosta oli poissa sen aikaa kun kävi vessassa eikä epähuomiossa muistanut lukitä työhuoneensa ovea. :headwall:

ärsyttää!! ihan sikana!! aina jotain tulee mutkaa matkan varrelle. Jumakauta et ihmiset on röyhkeitä.! Ostakoot omat autonsa....

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
no nyt on sit lasten kanssa helppo liikkua :( voi prkl..

juu ja asutaan vielä 7km keskustasta..tää on ihan hanurista suoraan. Mutta eiköhän tästäkin taas eteenpäin...huomista vaa odotellessa..josko ois vähän parempi mieli

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

älä viitti?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
no nyt on sit lasten kanssa helppo liikkua :( voi prkl..

juu ja asutaan vielä 7km keskustasta..tää on ihan hanurista suoraan. Mutta eiköhän tästäkin taas eteenpäin...huomista vaa odotellessa..josko ois vähän parempi mieli

Turussa vai?

Varmasti harmittaa kovasti :hug: Mutta jos lohduttaa niin saat kaikki takaisin vakuutuksesta ja muista luetella kaikki mitä sen sisällä oli. Yleensä noi autot kyllä löydetään pian..

juu korvaa..se mutta on tää siltikin taas päänvaivaa. Ompa kiva ..se auto pöllitään varmaan taas uudestaan! mä niin haluun hittoon täältä.ja ei, en asu turussa

Yhteistyössä