"Syyte: Arja Korisevan Karla-tytär simputti alokkaita rajusti – alokas suojasi sukuelimensä käsillään"

vierailija
"Karmala on syyttäjän mukaan sanonut alokkaille: "hyi vittu sä haiset pahalle", "mikä vittu sua vaivaa" ja "ei mitään Mikki Hiiri kysymyksiä, tai teen teille uuden perseenreiän". Haastehakemuksen mukaan hän on kutsunut alokkaita myös ”vajaaälyisiksi” sekä ”varuskunnan alimmaksi paskaksi" ja kommentoinut erään alokkaan hiusten näyttävän "paskalta" ja "perseeltä".

Syyttäjän mukaan Karmala on lisäksi vaatinut tai pyytänyt alokkaita hieromaan itseään ja ainakin yksi alokas on näin muutaman kerran tehnyt. Syytehakemuksen mukaan Karmala myös asetti hieronnan vessaan pääsyn ehdoksi. Haastehakemuksen mukaan erään alokkaan kieltäydyttyä hieronnan tekemisestä ja poistuttua vessaan, Karmala ilmoitti alokkaan olevan hänelle hieronnan velkaa."

• Vau!
Reactions: Echo
Jos ups. kokelas Setis olisi kohdannut Arlan omassa komppaniassaan noin toimien, niin olisin napsinut natsansa pois takavarikkoon ja lähettänyt hänet perunateatteriin siltä seisomalta miettimään syntyjä syviä 😎

Kenraali Setis
Kiitos, kiitos my friend ❤

Mutta Setis kuvaa itseään lähinnä Tuntemattoman sotilaan ltn. Koskelaksi. Ei mitään alaisten sadistista alistamista, ei turhaa nipotusta, ei käskyjä reunustaa metsäpolkuja kivillä, ei päiväpeittojen tuuletusta jos yksi ruutu on liikaa tai liian vähän siinä sängyn päädyn jakkaralle asetetussa taitoksessa jne jne.

Ollaan kaikki samassa veneessä, tarpeen tullen puolustamassa isän- ja äidinmaatamme Suomea ilman että on yhtään mitään hampaankolossa esimiehiä kohtaan 🇫🇮 ❤

• Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Kiitos, kiitos my friend ❤

Mutta Setis kuvaa itseään lähinnä Tuntemattoman sotilaan ltn. Koskelaksi. Ei mitään alaisten sadistista alistamista, ei turhaa nipotusta, ei käskyjä reunustaa metsäpolkuja kivillä, ei päiväpeittojen tuuletusta jos yksi ruutu on liikaa tai liian vähän siinä jakkaralle asetetussa taitoksessa jne jne.

Ollaan kaikki samassa veneessä, tarpeen tullen puolustamassa isän- ja äidinmaatamme Suomea ilman että on yhtään mitään hampaankolossa esimiehiä kohtaan 🇫🇮 ❤
Koskela kaatui ja Lammio selvisi sodasta hengissä yleten majuriksi.

• Surullinen
Reactions: Setis.
Kun juttu päivittyy nyt niin ottaisin sadistisen Karlan sotilasarvon pois, ja laittaisin häkkiin vähintään viikoksi häpeämään ja eheytymään, kuten @Echo ehkä sanoisi? 😉
———————
:15
iS: Oletko asettanut tuvasta poistumisen ehdoksi hieromisen?
-En ole asettanut. Olen saattanut mainita, että jos et hiero, et pääse vessaan. Mutta se ei ole ollut ehtona sille, että pääsee vessaan tai tuvasta pois.
Jenny Mäkinen

15:14
Karmala myöntää hierontapuheet
Karmalalta kysytään: Oletko antanut käskyn, että sinua pitää hieroa?
-En ole antanut käskyä. Olen pyytänyt, että voitko hieroa, sanoo Karmala.
Onko ollut oikeus kieltäytyä pyynnöstä?
-Totta kai.
———————
Olen aivan varma että hän valehtelee mennen ja tullen 🤬

vierailija
Kun juttu päivittyy nyt niin ottaisin sadistisen Karlan sotilasarvon pois, ja laittaisin häkkiin vähintään viikoksi häpeämään ja eheytymään, kuten @Echo ehkä sanoisi?
———————
:15
iS: Oletko asettanut tuvasta poistumisen ehdoksi hieromisen?
-En ole asettanut. Olen saattanut mainita, että jos et hiero, et pääse vessaan. Mutta se ei ole ollut ehtona sille, että pääsee vessaan tai tuvasta pois.
Jenny Mäkinen

15:14
Karmala myöntää hierontapuheet
Karmalalta kysytään: Oletko antanut käskyn, että sinua pitää hieroa?
-En ole antanut käskyä. Olen pyytänyt, että voitko hieroa, sanoo Karmala.
Onko ollut oikeus kieltäytyä pyynnöstä?
-Totta kai.
———————
Olen aivan varma että hän valehtelee mennen ja tullen
Alikersantti Karla Karmala vaikuttaa miehenkipeältä.

• Tykkää
Reactions: Setis.
vierailija
Olen aivan varma että hän valehtelee mennen ja tullen 🤬
Jossain jutussa oli maininta hierontaepisodista, että hieromaan käsketty ei ollut hieronut, vaan sen sijaan mennyt vessaan. Ja mitään ei ollut tapahtunut suunsoittamisen lisäksi. Eli miten tosissaan sitä käskyä on sitten annettu ja miten se on ymmärretty. Kirjoitetuista kuvauksista on mahdotonta sanoa, mutta selvästi se nyt ei kuitenkaan ole ollut mahdotonta olla osallistumatta ja mennä sen sijaan kuselle.

vierailija
Tämän ketjun pahin valehtelija ja juttujen sepittäjä on palstan nestori ja vanha kuoma Super-Setis. Hän luultavasti märehtii juttua lopun ikäänsä.
Annie jää toiseksi, kun ukonrähjä pääsee kehumaan itseään olan takaa.

vierailija
Järkyttävää käytöstä siltä Karlalta! Toivottavasti saa rangaistuksen teoistaan.
En vain ymmärrä miksi Arja Koriseva sekoitetaan koko juttuun, hän ei ole tehnyt mitään pahaa ja varmasti kasvattanut Karlan loistavasti rakkaudella adoptiotyttärenään.

Tämän ketjun pahin valehtelija ja juttujen sepittäjä on palstan nestori ja vanha kuoma Super-Setis. Hän luultavasti märehtii juttua lopun ikäänsä.
Annie jää toiseksi, kun ukonrähjä pääsee kehumaan itseään olan takaa.
Kaupungin kaduilla on myynnissä kaikenmaailman mömmöjä. Nyt näyttää siltä että Alepa on siirtynyt pois juopottelusta ja liittynyt Sannan jauhojengiin 😱

Yhteistyössä