Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Kyllä sen tunnistaa kun se iskee nimim: 5 vuotta kuumeillut :)
Kummalista tämä mun kuumeilu on kyllä ollut.. välillä tuntuu, että vauvakuumekäyrä on jossain avaruudessa asti, mutta sitten välillä taas tuntuu ihan toiselta.. että "jos ei sittenkään.." mutta aina olen kuitenkin päätynyt siihen, että ei yhtään myöhemmin vaan nyt. :heart: Pillerit oon jättänyt jo aika päiviä sitten pois, tärppiä odotellessa, joskaan yritys ei ihan 100% ole ollut, kun asutaan nyt miehen töiden takia eri paikkakunnilla, vielä pari viikkoa. Meillä on alakerran naapureille syntynyt pieni vauva vähän aikaa sitten ja sitä pientä itkua kun kuulee, niin kyllä tulee haikea olo ja kaipaa kovasti omaa pientä palleroa! :heart:
 
Heiskulle onnittelut plussasta ja Sokrulille myös :flower:

Mulle iski uuden vuoden jälkeen flunssa päälle ja sitä potiessa mennyt jo muutama päivä. Sunnuntaina mies hoiti pikkumiestä, mutta nyt onkin sitten kovempi homma, kun mies on töissä päivät ja ollaan kahdestaan 12 tuntia päivässä :/ Lauantaina pitäis vielä palata takaisin Suomeen ja odotan kauhulla lentomatkaa jos olen itse kipeänä ja pieni mies myös.

Täälläkin toivotaan että olisi kierto jo lopuillaan, mutta siihen on aikaa vielä monta piinaavan pitkää päivää... Plussatuulia kaikille, painun pehkuihin lepäilemään, kun poika vielä nukkuu.
 
Sokrulille onnea :D :flower: :flower:

Mulla on NIIN huono olo...oviksesta johtuupi, aina sama juttu ja asiaa ei sitten yhtään auta se ettei tässä olossa kykene syömään aamupalaa ja olo senku pahenee :x
Nooh, toivotaan että tää kierti olisi sen arvoinen kärsimyksineen :kieh:

JA uusille tervetuloa...tää tyttö lähtee nyt ihmettelemään uskaltaisiko sitä ottaa jotain suuhunsa :D
 
Aah, miten rauhallista, poika nukkuu, mies on uimassa, aamulenkki tehty, siistiäkin on... joten äiti pääsee koneelle ;)

Tervetuloa uusilla ja onnittelut plussanneille.

Voi että kun pääsisin minäkin edes noita testejä tekemään, mutta yritän odottaa tämän kuun loppuun ennen kuin haaveilen edes tekeväni testiä koska silloin tulee se kuusiviikkoa täyteen keskenmenosta ja siinä ajassa olis pitänyt myös menkkojen tulla. Keskonmenon jälkeen olis kai pitänyt ootta se yksi normaali kierto mutta ei me sitten maltettu...
 
viis päivää ilman tupakkaa takana. kaikki hyvin siltä osin, paitsi et leivoin aamupalaksi pullaa, enkä edes ole mikään hyvä leipomaan.. kertoo ehkä jotain.

Hei puhutteko te muut vauvakuumeesta läheisillenne? Kun mä en ole puhunu asiasta kenellekään. Luulen ettei kukaan sitä oikein osais epäilläkään, ja ainakaan en osais suhtautua kehenkään utelijoihin et joko oisin raskaana.. Mietin ku joku just blogissaan kitisi et tällaset palstat on täynnä hurahtaneita jotka kilpavarustelee ja elää vaan mahansa kautta. Mun mielestä tällaset paikat on tilaisuus säästää ulkomaailma niiltä hehkutuksilta! ;)
 
Mulle voi päivittää kp 1/27-29.. :kieh:
Onneks ei oo vielä ainakaa sellasia kipuja kun viimeks...

Onnea Sokrulille!!!! :flower:

En mä ainakaan puhu kelleen näistä vauvapuuhista paitsi äidilleni ja miehelle mutta äitikin rupee olemaan jo aika kypsä :D

Täällä saa "anonyymisti" purkaa, se on kiva :):)
 
Meilläkään ei muut tiedä mitään vauvahaaveista...Sukulaisille ollaan tehty selväksi, että meille ei tule enää perheenlisäystä, niin ei tarvitse joka viikko soitella, että jokos on neiti saamassa kaveria, pää leviäisi melko nopeasti. Ja kun tai jos saadaan tietää, että toinen tulossa ei kerrota heti kenellekään. Esikoisen aikana kerrottiin vasta toisen ultran jälkeen kun jo tiedettiin kumpi tulossa ja hyvä niin, silloinkin ehti vielä monet soitella ja kysellä usein kaikkea mahdollista.
 
Tännehän on taas mukavasti tullut uusia..tervetuloa :wave: pääsis itte vaan pois jo tolle odotuspuolelle..tuntuu et jo ikuisuuden ollu jo täällä kuumeilemassa.. :)

Kyllä on niiiiiin piinavaa odottelua vaan.Siis tahtois jo testailla mut eihän siinä ole mitään järkeä.. :D pari iltaa ollu taas hieman huonoa oloa mut enpä lähe nyt sanomaan et se raskauteen liittyis. :) Tippuu taas korkealta ja kovaa jos alan ettii oikein urakalla oireita. :) mä en jaksa odottaa.. :LOL:

Me ei olla kerrottu meidän yrittämisestä kovinkaan monelle.Mä olen kertonu parille mun läheisimmälle ystävälle.Toinen on jo raskaana ja toinen aloitti just kans yrittämisen et sen kans on kiva jutella ku samat asiat mielessä.. :) ja mun mies meni möläyttämään siskolleen et me yritetään lasta..varmaan siis koko miehen suku tietää et me yritetään mut onneks ovat ainakin hiljaa eikä kysele.. :LOL: moni kyl jo kyselly et koskas tytölle tulee leikkikaveri ja me vaan sanotaan et kyllä tossa yhdessäkin on kestämistä.. :D ei ihan viitti kertoo totuutta..vielä.. :)

mut nyt pyykkien pariin ja siivoomiseen.Meneehän se vapaapäivä niinkin.. :)
 
Olipas monta uutta ehtinyt tässä välissä ilmoittautua kuumeilemaan- tervetuloa kaikille :flower: =) niin ja plussista onnea niitä saanneille :heart:

Meillä ei olla juurikaan pidetty ääntä vauvahaaveista ja näin sovittiin asia yhdessä, mutta muutamalle hyvälle ystävälleni olen miehen luvalla kertonut- kyllä se niin on, että jos mies olisi palstan lisäksi ainoa taho, jolle asiasta puhun, niin hulluksi tulisin :LOL: - miehen käsitys kaikesta kun on juuri niin miehinen kun kuvitella saattaa :LOL: esim. muutama päivä oviksen jälkeen jo kyselee koska teen testin...*huokaus* :D

Täällä oireettomana pysyn edellee ja oletakin jo melkeinpä varmuudella tädin saapuvaksi. Yhtään ei ole sellainen olo, että olisi voinut tärpätä :| harmi :(
 

Yhteistyössä