:wave:
Olen 29v eteläsuomesta. sekundäärisesti uusioperheessä lapseton, esikoinen on nyt 6v. Olen kesästä asti palstaillut ahkerasti tuolla lapsettomuus-puolella. Meillä on taustalla vuosia (2002 eka kerran käyty polilla, mutta päätettiin silloin vielä olla aloittamasta hoitoja) tiedossa ollut "hoitamaton" lapsettomuus, mutta nyt hoidot aloitettu 09/07 ja lääkäri oli positiivisella mielellä, että "alkuvuodesta aletaan odotella raskautta" (arvatkaapa vaan, odotanko minä jon nyt
) .
Nyt kp 26/28 ja raskausoireita mielessä jo monta :headwall: , yritän hillitä itseäni, etten putoaisi kovin korkealta, torstaina pitäisi menkkojen alkaa, yleensä tulevat melkein tunnin tarkkuudella, perjantaina testaan, jos ei mitään kuulu (ja sinne asti maltan odottaa ) , sillä illalla on luvassa kosteat pikkujoulut - tai sitten raittiit
Olen kohdunnipukkaa seuraillut tämän kierron ja viime kierron lopussa, viime kierrossa se oli aika pehmeä ja sormelle auki, nyt se on melko kova (vähän kuin nenä ) , ja se vaikuttaisi olevan aika kiinni. Lisäkis vatsassa on tunne, kuin siellä olisi pieni ilmapallo. Jännitys siis parhaimmillaan.
eli:
mussu: ..... kp: 26/28 ..... Yritystä:vuosia ..... 2./1. yhteinen haaveissa
miten kauan muilla on yritystä takana ja onko aiempia lapsia?