Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Lizard, post: 16283070, member: 22260"]</p><p>Hyvät jussit näin jälikäteen! Me kulutettiin jussin aika laivalla, kun matkattiin Saksan maalta kotiopäin.</p><p></p><p>Reissu oli monin puolin antoisa ja monivivahteinen. Poikanen sai ekat hampaat, oppi konttailemaan takaperin, nousi polviseisontaan ilman tukea sekä vihdoinkin kääntyy itse konttausasennosta istumaan. </p><p></p><p>Maisemat oli upeita, pikkukylät ihanaisia ja fiilis lähes koko reissun ajan hyvä. Pieni musta pilvi oli matkan varrella kyllä ja -yllätys yllätys- koski nyt jo edesmennyttä raskautta. Muutama päivä reissussa oltuamme, alkoi oikeaan nivuseen jomottamaan. Ensin en ajatellut asiaa sen kummemmin, alkuraskauteen kun kuuluu jomotuksia ja olihan tyyppi jo nähty kohdussa. Kun jomotus jatkui toista päivää, päätettiin pistäytyä ohikulkeissa silmiin osuneeseen sairaalaan, josko vaikka ystävällisesti ultraisivat, niin saisimme mielenrauhan. Oikein ystävällisesti ultrasivat ja löydös oli, jotta kohtuasukin lisäksi toinen asukas oikeassa, siinä ainokaisessani, munatorvessa. Leikkuriin siis. Torvi saatiin pelastettua, mutta kohtuasukki luovutti samalla myös. Saksalaisen sairaalan gyne sekä laitoksen ylilääkäri olivat sitä mieltä, että puoli vuotta olisi nyt varottava raskaaksi tuloa, ja mikäli vielä lapsia halutaan, olisi torven aukiolo ensin selvitettävä, koska saattaa olla arpeutunut tukkoon. Suomessa luultavasti ollaan asiasta eri mieltä. Itse tulimme siihen johtopäätökseen, ettemme jaksa kokea, mies henkisesti ja minä fyysisesti, tätä samaa paskaa vähään aikaan, joten pistämme ehkäisyn käyttöön vuosien ja vuosien tauon jälkeen ja toivomme, ettemme tule raskaaksi! Mies on sitä mieltä, ettei halua enää ikinä nähdä minua samassa tilanteessa eli ei lapsihaaveita enää. Itse haluan katsoa tien loppuun eli jossain vaiheessa haluaisin vielä antaa toiselle muksulle mahdollisuuden tulla. Jos juuttuu hänkin torveen, on peli sen jälkeen loppuun katsottu. Toki sittenkin on vielä keinohedelmöitys mahdollista, mutta niin pitkälle en vielä halua ajatella.</p><p></p><p>Ulkoinen oli tällä kertaa melko kivuton kokemus ja Saksassa sai äärimmäisen hyvää hoitoa! Ei voi kuin kiitellä. Kokemuksena silti sen verran ikävä, että vähään aikaan en ole samaan valmis. Ja meidän tuurilla olen suht varma, että sama on vielä edessä, jos siittiö vielä joskus munasolun kohtaa... Se pieni toivo silti elää! Jaa niin ja se on vielä sanottava, että pahinta minulle oli olla erossa pojasta neljä yötä!!! Kävivät isänsä kanssa aina päivisin minun luona, mutta sekin oli jotenkin laimeata, kun en saanut pitää sylissä, en nostaa, en kantaa. Onneksi imetystä pystyttiin harrastamaan sen verran, että maidon tuotanto pysyi käynnissä. Jotenkin tahdon nyt entisestään pitkittää imetystä (kun imetys kerta onnistuu ), kun ajattelen, etten saa sitä asiaa luultavasti koskaan enää kokea. Pitkittämisellä tarkoitan ehkä noin vuoden ikää. Ei ollut minulla tarkoitus jatkaa taaperon imettämistä. Ei sovi minun ajatuksiin jotenkin.</p><p></p><p>Mutta se siitä.</p><p></p><p><strong>Mitzylle</strong> ja lähinnä poitsulle onnea putkitukseen!</p><p></p><p>Toivottavasti <strong>DD</strong>:n käyrä on jo laskenut!!!</p><p></p><p><strong>Zuccherolle</strong> oikein paljon onnea!!!!! :flower: :flower: :flower: </p><p></p><p>Taidan lähteä käyttämään pojun kylvyssä, jos vaikka sen jälkeen uinahtaisi hän ja pääsisimme miekkosen kanssa saunaan, punaviinilasin kera!</p><p></p><p>Lizard & poikanen 9kk ja viikko</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Lizard, post: 16283070, member: 22260"] Hyvät jussit näin jälikäteen! Me kulutettiin jussin aika laivalla, kun matkattiin Saksan maalta kotiopäin. Reissu oli monin puolin antoisa ja monivivahteinen. Poikanen sai ekat hampaat, oppi konttailemaan takaperin, nousi polviseisontaan ilman tukea sekä vihdoinkin kääntyy itse konttausasennosta istumaan. Maisemat oli upeita, pikkukylät ihanaisia ja fiilis lähes koko reissun ajan hyvä. Pieni musta pilvi oli matkan varrella kyllä ja -yllätys yllätys- koski nyt jo edesmennyttä raskautta. Muutama päivä reissussa oltuamme, alkoi oikeaan nivuseen jomottamaan. Ensin en ajatellut asiaa sen kummemmin, alkuraskauteen kun kuuluu jomotuksia ja olihan tyyppi jo nähty kohdussa. Kun jomotus jatkui toista päivää, päätettiin pistäytyä ohikulkeissa silmiin osuneeseen sairaalaan, josko vaikka ystävällisesti ultraisivat, niin saisimme mielenrauhan. Oikein ystävällisesti ultrasivat ja löydös oli, jotta kohtuasukin lisäksi toinen asukas oikeassa, siinä ainokaisessani, munatorvessa. Leikkuriin siis. Torvi saatiin pelastettua, mutta kohtuasukki luovutti samalla myös. Saksalaisen sairaalan gyne sekä laitoksen ylilääkäri olivat sitä mieltä, että puoli vuotta olisi nyt varottava raskaaksi tuloa, ja mikäli vielä lapsia halutaan, olisi torven aukiolo ensin selvitettävä, koska saattaa olla arpeutunut tukkoon. Suomessa luultavasti ollaan asiasta eri mieltä. Itse tulimme siihen johtopäätökseen, ettemme jaksa kokea, mies henkisesti ja minä fyysisesti, tätä samaa paskaa vähään aikaan, joten pistämme ehkäisyn käyttöön vuosien ja vuosien tauon jälkeen ja toivomme, ettemme tule raskaaksi! Mies on sitä mieltä, ettei halua enää ikinä nähdä minua samassa tilanteessa eli ei lapsihaaveita enää. Itse haluan katsoa tien loppuun eli jossain vaiheessa haluaisin vielä antaa toiselle muksulle mahdollisuuden tulla. Jos juuttuu hänkin torveen, on peli sen jälkeen loppuun katsottu. Toki sittenkin on vielä keinohedelmöitys mahdollista, mutta niin pitkälle en vielä halua ajatella. Ulkoinen oli tällä kertaa melko kivuton kokemus ja Saksassa sai äärimmäisen hyvää hoitoa! Ei voi kuin kiitellä. Kokemuksena silti sen verran ikävä, että vähään aikaan en ole samaan valmis. Ja meidän tuurilla olen suht varma, että sama on vielä edessä, jos siittiö vielä joskus munasolun kohtaa... Se pieni toivo silti elää! Jaa niin ja se on vielä sanottava, että pahinta minulle oli olla erossa pojasta neljä yötä!!! Kävivät isänsä kanssa aina päivisin minun luona, mutta sekin oli jotenkin laimeata, kun en saanut pitää sylissä, en nostaa, en kantaa. Onneksi imetystä pystyttiin harrastamaan sen verran, että maidon tuotanto pysyi käynnissä. Jotenkin tahdon nyt entisestään pitkittää imetystä (kun imetys kerta onnistuu ), kun ajattelen, etten saa sitä asiaa luultavasti koskaan enää kokea. Pitkittämisellä tarkoitan ehkä noin vuoden ikää. Ei ollut minulla tarkoitus jatkaa taaperon imettämistä. Ei sovi minun ajatuksiin jotenkin. Mutta se siitä. [b]Mitzylle[/b] ja lähinnä poitsulle onnea putkitukseen! Toivottavasti [b]DD[/b]:n käyrä on jo laskenut!!! [b]Zuccherolle[/b] oikein paljon onnea!!!!! :flower: :flower: :flower: Taidan lähteä käyttämään pojun kylvyssä, jos vaikka sen jälkeen uinahtaisi hän ja pääsisimme miekkosen kanssa saunaan, punaviinilasin kera! Lizard & poikanen 9kk ja viikko [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KIRAHVI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Kuu. Muilla kuvia?
Tänään 00:23
-roosaruusa-
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Mitäs tänne kuuluu? Pitkästä aikaa päätin kirjautua tänne
Eilen 22:11
Scarlett-79
11 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Viikon OrpoPurra: Vihantunteet politiikkaa kohtaan nousseet vuodessa 33%:sta 50%:iin
Eilen 21:32
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Hallituksen velkakello käy, mutta kasvua ei vain näy
Eilen 21:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Donald Trump teki harvinaisen comebackin, aivan kuten esikuvansa Richard Nixonkin"
Eilen 20:50
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mummaa ja puppaa!!!👴🏻👵🏻
Eilen 20:48
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Pormestariehdokas Wille Rydman: On aika tehdä Helsingistä jälleen saavutettava myös autoliikenteelle"
Eilen 20:47
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Britanniassa rukoilukieltoalueita: tuomion voi saada jopa hiljaisesta rukoilemisesta sensuurivyöhykkeillä"
Eilen 20:46
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 859
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 844
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 780
Aihe vapaa
6.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 682
Aihe vapaa
7.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
10.11.2024
Luettu: 680
Aihe vapaa
8.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 652
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Onnenarpa ja Janne Antin
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Miss Universum-kisojen jatkot täällä
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
4 min sitten
Aihe vapaa
4.
Viikon OrpoPurra: Vihantunteet politiikkaa kohtaan nousseet vuodessa 33%:sta 50%:iin
5 min sitten
Aihe vapaa
5.
Kansalaisena haluaisin tietää, että onko kaikilla meillä lupa valehdella niin paljon kuin vain haluaa?
9 min sitten
Aihe vapaa
6.
K/B-komposti
10 min sitten
Aihe vapaa
7.
Ruotsi heitti ilmastorahastoon 8 miljardia
15 min sitten