cora85 Peukut pystyyn että kaikki kuitenkin olisi hyvin. Kyllähän nuo oireet voi vaihdella ja loppua kuin seinään ilman että mikään on vialla, mutta ymmärrän pelkosi. Omat aavistukset ovat usein niin vahvoja että alkaa uskoa asian olevan varma. Nyt toivotaan vaan että saamme ylihuomenna hyviä uutisia. Voimia sinulle! :hug:
Itselle ei mitään uutta, kaikki on suht hyvin ja pahoinvointi alkaa hellittää. Mulle on nyt jostain tullut ihmeellinen tunne, että ehkä tämä raskaus sujuukin loppuun asti hyvin? Tottakai välillä on pelkoa, että meneekö kesken ja tarkkailee omia tuntemuksia, mutta yleinen mieliala on ihan hyvä ja luottavainen.
Aluksi oli käsittämätön km pelko koko ajan, ja on hyvä että oon päässyt siitä edes vähän eroon.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
syysmama 8+5 :heart:
Itselle ei mitään uutta, kaikki on suht hyvin ja pahoinvointi alkaa hellittää. Mulle on nyt jostain tullut ihmeellinen tunne, että ehkä tämä raskaus sujuukin loppuun asti hyvin? Tottakai välillä on pelkoa, että meneekö kesken ja tarkkailee omia tuntemuksia, mutta yleinen mieliala on ihan hyvä ja luottavainen.
Aluksi oli käsittämätön km pelko koko ajan, ja on hyvä että oon päässyt siitä edes vähän eroon.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
syysmama 8+5 :heart: