Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="mamitus2, post: 11865392, member: 27987"]</p><p>Täällä minäkin tervehdin teitä taas pitkästä aikaa!</p><p>Lomareissut alkaa olla takana yhtä keikkaa lukuunottamatta.</p><p>Lueskelin teidän juttujanne lappu kourassa ja toisessa kynä, etten ihan kaikkea unohda kommentoida...</p><p></p><p><strong>Ristiäisistä</strong> oli jossain vaiheessa juttua ja meillä ne pidetään kotona.</p><p>Ikkunaremontti jos osuu kohdalle juuri tuona h-hetkenä, niin siinä tapauksessa siirretään ne isovanhempien luo.</p><p>Kastemekko on minun tekemäni (joskus yhdeksännellä luokalla) ja siinä kastettiin jo esikkokin.</p><p>Nyt on kummitätinsä siihen kirjaillut esikon nimen ja syntymävuoden.</p><p>Saa sitten Nappulan kummitäti kirjailla siihen perään uuden vauvan nimen ja syntymävuoden....</p><p>Virsiä mietin myös, kuten joku muukin teki.</p><p>Hyvä vinkki oli se lasten virsikirja!!</p><p></p><p><strong>Kissat</strong> olivat myös puheenaiheena. Meillä niitä ei ole, mutta koiria kyllä kaksinkin kappalein.</p><p>Esikko näytettiin heti kotiintulon yhteydessä koiralle ja niin tehdään nyt uudenkin vauvan tullessa, vastaanottajina vaan on tosiaan kaksi erikokoista koiraa.</p><p>Hyvin meni tuolloin 2002 ja toivottavasti menee nytkin.</p><p><strong>Koiraihmiset</strong> muuten... Miten olette uskaltaneet antaa vauvan olla lattialla, kun taloudessa on iso koira?</p><p>Itse ajattelin ihan makuulle kääntyvää sitteriä, että olisi hiukan ylempänä, kun tämä meidän toohotti on vähän toohotti.</p><p>En tietenkään jätä vauvaa ilman valvontaa, sanomattakin moinen on selvää...</p><p></p><p><strong>Raskauspäiväkirjaa</strong> pidän kuten esikostakin ja kalenteriin merkkaan aina kaikki neuvolat sun muut.</p><p>Ne sitten säästän ja annan jälkikasvulle joskus kun ovat isoja!</p><p></p><p><strong>Vauvahankinnat</strong> taitavat olla nyt kuumaa keskustelualuetta!</p><p>Meillä kaikki kunnossa pinnasängystä turvakaukaloon.</p><p>Joku halusi vinkkejä pikkutavaroiden suhteen...</p><p>Minä hankin pari tuttia ja tuttipulloja, pienen vaippapaketin, rintakumit, niistäjän ja kaikenlaista pumpulityynyä sekä sideharsoja.</p><p>Itselle kannattaa varata imetysliivit, liivinsuojat, kunnon pikkuhousuja, siteet ja Ceridalin voidetta (jos rinnat menee rikki tms.).</p><p></p><p><strong>Painonnousu</strong> on hyvä keskustelunaihe!</p><p>Siitä aina neuvolassakin jutustellaan hymisevään tyyliin...</p><p>Minulle on kertynyt mukavasti jo 16kg, mutta en ole huolissani, sillä esikon aikana tuli yli 20kg ja kaikki lähti kolmessa kuukaudessa pois.</p><p>Turvotustahan meillä kaikilla on varmasti tällä hetkellä vaikka muille jakaa ja se on suurin syy isoihin painonnousuihin.</p><p>Joten älkää hätiköikö!</p><p></p><p><strong>Petipuuhat</strong> tuntuvat kiinnostavan tai sitten eivät.</p><p>Minulla kävi esikon aikana niin, että isäntä sai kärsiä kymmenkuisen selibaatin, sillä niin kovasti pelkäsin sitä keskenmenoa..</p><p>Pari kun niitä oli plakkarissa ennen onnistunutta raskautta.</p><p>Nyt on ihan toinen ääni kellossa ja meno maistuu joskus vähän liiankin kanssa.</p><p>Masu on kyllä tiellä, mutta siitä viis!</p><p></p><p><strong>Oireita</strong> olette kirjailleet ylös ja yhdyn niiden suhteen edellisiin.</p><p>Eli on liitoskipuja, närästystä, selkävaivaa, ummetusta, turvotusta, univaikeudet, huimaamista ja jos sun mitäkin kremppaa....</p><p>Liitoskivut alkoivat nyt oikein toden teolla, sillä Nappula päätti sitten kuitenkin kääntyä raivotarjontaan!</p><p></p><p><strong>Maidon tulosta ja arvista</strong></p><p>Maitoa minulla tihkuu hiukan, liivinsuojia ei tarvita vielä onneksi.</p><p>Arvet on Nappula saanut jo aikaan navan toiselle puolelle.</p><p>Toista puolta koristaa isosiskonsa tekemät arvet vuodelta 2002.</p><p>Nyt masu on niin edessä, että taitaa noita arpia tullakkin enemmän tällä erää...</p><p></p><p><strong>Vauvakutsut</strong> järjestän ihan lähiaikoina itse, kuten esikonkin aikana.</p><p>Tuntuu tuo ystäväpiiri olevan saamaton tässä suhteessa.</p><p>No, saanpahan sellaiset kemut kuin itse haluan.</p><p>Kisailua ja hyvää syömistä on siis tarjolla.</p><p></p><p><strong>Jälkisupistelut</strong> Niistä en esikon ajoilta paljoa muista, mutta silloin vielä laitoksella ollessani ne olivat aika kovia.</p><p>Kotona sitten jo tasoittuivat, kun pääsin harjoittamaan noita alapään lihaksia.</p><p>Niitä on muuten hyvä harjoittaa AINA kun imettää!!!</p><p></p><p><strong>Tutti</strong> esikolla otettiin käyttöön jo sairaalassa, sillä rinnanpäät olivat auttamattomasti rikki, enkä halunnut olla huvituttina.</p><p>Nyt ajattelin odottaa maltillisemmin, ennenkuin sen annan.</p><p>Josko se vaikuttaisi nopeampaan maidonnousuun....</p><p></p><p><strong>Surullisia uutisia</strong> olivat jotkut saaneet.</p><p>Lämmin osanottoni teille, jotka menetitte läheisenne, oli se sitten rakas lemmikki tai lähiomainen.</p><p>Ja oli tuolla heinäkuisissa myös ihan pieni enkelivauvakin jo.... :'( :'( </p><p></p><p>Neuvolassa oltiin taas maanantaina ja kaikki oli hyvin.</p><p>Vauveli oli tosiaan kääntynyt raivotarjontaan.</p><p>Pissa oli puhdas ja turvotusta on nyt tullut vähän.</p><p>Tämä kesäkuuma kun ei ole ollut milloinkaan minun lajini!</p><p>Verenpaineet hyvät ja sykkeet 160 vauvalla.</p><p>Seuraava koetos onkin sitten se ultra 12.8.</p><p>Toivottavasti siellä selviää pienoisen koko ja synnytystapa-arviotakin pohdittaisiin.</p><p>Sukupuoltakin aion kysyä...... tai katsoa.</p><p></p><p>Mutta nyt kutsuu sauna ja pesut!</p><p>Mukavaa viikkoa kaikille masuille turvotuksineen tai ilman!</p><p></p><p>Mamitus2 ja Nappula 34+2</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="mamitus2, post: 11865392, member: 27987"] Täällä minäkin tervehdin teitä taas pitkästä aikaa! Lomareissut alkaa olla takana yhtä keikkaa lukuunottamatta. Lueskelin teidän juttujanne lappu kourassa ja toisessa kynä, etten ihan kaikkea unohda kommentoida... [b]Ristiäisistä[/b] oli jossain vaiheessa juttua ja meillä ne pidetään kotona. Ikkunaremontti jos osuu kohdalle juuri tuona h-hetkenä, niin siinä tapauksessa siirretään ne isovanhempien luo. Kastemekko on minun tekemäni (joskus yhdeksännellä luokalla) ja siinä kastettiin jo esikkokin. Nyt on kummitätinsä siihen kirjaillut esikon nimen ja syntymävuoden. Saa sitten Nappulan kummitäti kirjailla siihen perään uuden vauvan nimen ja syntymävuoden.... Virsiä mietin myös, kuten joku muukin teki. Hyvä vinkki oli se lasten virsikirja!! [b]Kissat[/b] olivat myös puheenaiheena. Meillä niitä ei ole, mutta koiria kyllä kaksinkin kappalein. Esikko näytettiin heti kotiintulon yhteydessä koiralle ja niin tehdään nyt uudenkin vauvan tullessa, vastaanottajina vaan on tosiaan kaksi erikokoista koiraa. Hyvin meni tuolloin 2002 ja toivottavasti menee nytkin. [b]Koiraihmiset[/b] muuten... Miten olette uskaltaneet antaa vauvan olla lattialla, kun taloudessa on iso koira? Itse ajattelin ihan makuulle kääntyvää sitteriä, että olisi hiukan ylempänä, kun tämä meidän toohotti on vähän toohotti. En tietenkään jätä vauvaa ilman valvontaa, sanomattakin moinen on selvää... [b]Raskauspäiväkirjaa[/b] pidän kuten esikostakin ja kalenteriin merkkaan aina kaikki neuvolat sun muut. Ne sitten säästän ja annan jälkikasvulle joskus kun ovat isoja! [b]Vauvahankinnat[/b] taitavat olla nyt kuumaa keskustelualuetta! Meillä kaikki kunnossa pinnasängystä turvakaukaloon. Joku halusi vinkkejä pikkutavaroiden suhteen... Minä hankin pari tuttia ja tuttipulloja, pienen vaippapaketin, rintakumit, niistäjän ja kaikenlaista pumpulityynyä sekä sideharsoja. Itselle kannattaa varata imetysliivit, liivinsuojat, kunnon pikkuhousuja, siteet ja Ceridalin voidetta (jos rinnat menee rikki tms.). [b]Painonnousu[/b] on hyvä keskustelunaihe! Siitä aina neuvolassakin jutustellaan hymisevään tyyliin... Minulle on kertynyt mukavasti jo 16kg, mutta en ole huolissani, sillä esikon aikana tuli yli 20kg ja kaikki lähti kolmessa kuukaudessa pois. Turvotustahan meillä kaikilla on varmasti tällä hetkellä vaikka muille jakaa ja se on suurin syy isoihin painonnousuihin. Joten älkää hätiköikö! [b]Petipuuhat[/b] tuntuvat kiinnostavan tai sitten eivät. Minulla kävi esikon aikana niin, että isäntä sai kärsiä kymmenkuisen selibaatin, sillä niin kovasti pelkäsin sitä keskenmenoa.. Pari kun niitä oli plakkarissa ennen onnistunutta raskautta. Nyt on ihan toinen ääni kellossa ja meno maistuu joskus vähän liiankin kanssa. Masu on kyllä tiellä, mutta siitä viis! [b]Oireita[/b] olette kirjailleet ylös ja yhdyn niiden suhteen edellisiin. Eli on liitoskipuja, närästystä, selkävaivaa, ummetusta, turvotusta, univaikeudet, huimaamista ja jos sun mitäkin kremppaa.... Liitoskivut alkoivat nyt oikein toden teolla, sillä Nappula päätti sitten kuitenkin kääntyä raivotarjontaan! [b]Maidon tulosta ja arvista[/b] Maitoa minulla tihkuu hiukan, liivinsuojia ei tarvita vielä onneksi. Arvet on Nappula saanut jo aikaan navan toiselle puolelle. Toista puolta koristaa isosiskonsa tekemät arvet vuodelta 2002. Nyt masu on niin edessä, että taitaa noita arpia tullakkin enemmän tällä erää... [b]Vauvakutsut[/b] järjestän ihan lähiaikoina itse, kuten esikonkin aikana. Tuntuu tuo ystäväpiiri olevan saamaton tässä suhteessa. No, saanpahan sellaiset kemut kuin itse haluan. Kisailua ja hyvää syömistä on siis tarjolla. [b]Jälkisupistelut[/b] Niistä en esikon ajoilta paljoa muista, mutta silloin vielä laitoksella ollessani ne olivat aika kovia. Kotona sitten jo tasoittuivat, kun pääsin harjoittamaan noita alapään lihaksia. Niitä on muuten hyvä harjoittaa AINA kun imettää!!! [b]Tutti[/b] esikolla otettiin käyttöön jo sairaalassa, sillä rinnanpäät olivat auttamattomasti rikki, enkä halunnut olla huvituttina. Nyt ajattelin odottaa maltillisemmin, ennenkuin sen annan. Josko se vaikuttaisi nopeampaan maidonnousuun.... [b]Surullisia uutisia[/b] olivat jotkut saaneet. Lämmin osanottoni teille, jotka menetitte läheisenne, oli se sitten rakas lemmikki tai lähiomainen. Ja oli tuolla heinäkuisissa myös ihan pieni enkelivauvakin jo.... :'( :'( Neuvolassa oltiin taas maanantaina ja kaikki oli hyvin. Vauveli oli tosiaan kääntynyt raivotarjontaan. Pissa oli puhdas ja turvotusta on nyt tullut vähän. Tämä kesäkuuma kun ei ole ollut milloinkaan minun lajini! Verenpaineet hyvät ja sykkeet 160 vauvalla. Seuraava koetos onkin sitten se ultra 12.8. Toivottavasti siellä selviää pienoisen koko ja synnytystapa-arviotakin pohdittaisiin. Sukupuoltakin aion kysyä...... tai katsoa. Mutta nyt kutsuu sauna ja pesut! Mukavaa viikkoa kaikille masuille turvotuksineen tai ilman! Mamitus2 ja Nappula 34+2 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Tupenrapinat"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Tänään 21:47
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Niukat menkat seksin jälkeen
Tänään 19:08
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Tänään 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Vain k/b jutut
Tänään 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Tänään 15:03
vierailija
37 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Venäjän tuen väheneminen Syyriaan johtanut al-Assadin hallinnon kuseen
Tänään 14:54
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kapitaali-imperiumin eliitti on hylännyt kansallisen kulttuurisen dna:mme
Tänään 14:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Petteri Orpon hallitusta kohtasi heti romahdus – Tutkija nostaa esiin toistuvan ongelman: "Sanna Marinin hallitukseen luotettiin OrpoPurraan EI"
Tänään 14:02
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Maanantai klo 15:28
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
Relaatio 1071
Started by vierailija
Tiistai klo 12:45
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Banaania kurkkuun ja porkkanaa peppuun – Miksi koulu tyrkyttää tällaista saastaa 12-vuotiaille?
Started by vierailija
Torstai klo 09:53
Luettu: 970
Aihe vapaa
4.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 802
Aihe vapaa
5.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 674
Aihe vapaa
6.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Maanantai klo 11:57
Luettu: 588
Aihe vapaa
7.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 525
Aihe vapaa
8.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 508
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Uusien ravitsemussuosituksien kommentointi kummastuttaa
7 min sitten
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1014
Latest: Steppis
8 min sitten
Aihe vapaa
4.
Haaveena vauva 2025
22 min sitten
Lapsen saaminen
5.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
34 min sitten
Aihe vapaa
6.
Lapsettomuushoidoissa olevat
Latest: RLiisukka
42 min sitten
Lapsen saaminen
7.
sain lähetteen hampaiden kokoremonttiin nukutuksessa lähisairaalaani, minkähänlaista laskua on odotettavissa?
45 min sitten
Aihe vapaa
8.
Romahduttaako Kiljunen SDP:n kannatuksen?
50 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu