Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

Voi että mä oon kateellinen teille jotka tunnette liikkeitä :) Mulla pari kertaa ollu epämäärästä nykimistä alavatsalla, mutta ne on niin hentoja ja nopeita, että ne on ohi ennen ku tajuan. Onko sitten suoli vai papu, joka nykii niin en tiedä :) Mulla kans pinna palaa nopeemmin, kun ennen. Aikasemmin mulle pysty melkein mitä vain sanomaan, enkä jaksanut välittää, mutta nykyään kilahdan pienimmistäkin ärsykkeistä. Voi mies rukka :D Tänään hermostuin, kun muutama porkkanankuori oli mennyt ohi roskiksen (mies kuorinu tottakai). Imuroin sitten vihasena kämpän ja tuli muuten siistit lattiat :D

Me lähdetään huomenna miehen vanhempien luokse viettämään pääsiäistä, joten tulee varmaan muutaman päivän tauko palstailuun - kuinkahan kestän, kun tottunut joka päivä tätä lukemaan :) Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille!!

uneksija85 ja papu 16+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Nyt se pahoinvointi on taas päivittäistä, kun piti hehkuttaa :headwall: Aamulla ja illalla varsinkin laatta lentää :x Toivottavasti pian helpottaa.

MillionNights ja vaavi 16+1
Samoin se pahoinvointi on täällä....ja toistamiseen oon käyny taas sit nesteytykses, ku ei kai sit tarpeeks ehtiny imeytyy nesteet et pikku hiljaa tuli hukkaa uudelleen. Ny kuiten 4 pv menny ihan paril oksennuksel per päivä. Aika väsy tän kanssa.

rv 17+6

 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Tää vauva puskee itsensä välillä niin pintaan, että pystyn sormella piirtää sen ääriviivat. Viimeksi aamulla puski, niin että näki sen hahmon :LOL:
Oikeesti? Pilailetko vai onko tuo mahdollista???? Mieki haluun!!!!!

Poks 18+0
Ihan oikeesti! Ekan kerran tunsin selällä maatessa kolmisen viikkoa sitten. Pää oli kuin kova pingispallo :LOL: Tää jotenkin puskee itsensä kylki edellä ihan pintaan. Mies tunsi sen kanssa :D

Hullua!! :LOL: :D Siulla tuo taitaa ollajo mahollistakin, sullahan taitaa olla jo 5. raskaus menossa ni varmasti tuntee jo hyvinkin. =)
Kateellisena täällä oottelen millon oma vuoro tulee.... :D


nöttis & kirppu rv 14+4
=) Meil kanssa tunnetaan masun läpi usein pikkuinen ja samoin mä oon tuntenu nois aijemmis raskauksissakin ja oikeammin, sen näkee oikein siin pienenä kohoumana ja se on suloista. =)
 
Vivid
:wave: Terveisiä rakenneultrasta!! Tänään päästiin taas kurkistelemaan Hipun maailmaan. Meillä oli taas sama ihana ultraaja, joka on oikein pätevä ja kertoo koko ajan, mitä tekee. Käytiin kovin tarkasti kaikki elimet ja muut rakenteet läpi ja kaikki oli kunnossa. Pää- ja reisimitat vastasi täsmälleen viikkojani ja paino oli kehittynyt Hipulla hyvin, nyt reilu 320g.

Ja sitten se "tärkein" eli sukupuoli. Sanoin heti alussa, että jos sukupuoli vilahtaa, niin meille saa sanoa. No, ultrakuvaa otettiin heti haarovälistä ja siitähän se näkyi. Toki pitää aina muistaa, että ikinä ei voi olla 100% varma.

:attn: Tässä tulee palstan ensimmäinen(?) sukupuoli-paljastus: It´s a babyboy!!! :heart:

Kyllä mä aika luottavaisin mielin oon ton sukupuolen kanssa, koska kyllä siellä niin selvä tappi kasvoi haaravälissä. Jos meinaan ois pimppi, niin oli kyllä todella todella turvotuksissa :LOL:

Todella vilkas veijari siellä masussa kasvelee, kun koko ajan täytyi olla liikkeessä. Sykkeetkin on ollut yli 150. Hirveetä aamujumppaa koko ultra. Yhessä vaiheessa jo aateltiin, että nyt se rauhottu ja ultraaja sanoi, että jokos nyt alko lepohetki, niin siellä vaan pyöritteli päätä ja alkoi uudestaan riehumaan. Kyllä tuntui mahtavat iskut koko ajan, mutta muksi se sitten itseäänkin käsillä päähän. Ei taida vielä ihan täysillä kontrolli pelata :p

Vivid ja Hippu 19+6
 
vivid: kiva lukee sun rakenneultrast, itellä se on viikon päästä!!!! Onnittelut pojasta :heart: !! Me varmaan kyl halutaan pitää jännitystä yllä loppuun asti... itellä kyl melko selvä olo, siitä kumpi masussa köllii!!!! (esikostaki tiesin oman oloni perusteel aivan oikein)!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:
Alkuperäinen kirjoittaja MillionNights-82:
Nyt se pahoinvointi on taas päivittäistä, kun piti hehkuttaa :headwall: Aamulla ja illalla varsinkin laatta lentää :x Toivottavasti pian helpottaa.

MillionNights ja vaavi 16+1
Samoin se pahoinvointi on täällä....ja toistamiseen oon käyny taas sit nesteytykses, ku ei kai sit tarpeeks ehtiny imeytyy nesteet et pikku hiljaa tuli hukkaa uudelleen. Ny kuiten 4 pv menny ihan paril oksennuksel per päivä. Aika väsy tän kanssa.
Niinpä.

Vivid: onnea ihanista ultrakuulumisista!!!

 
Vivid
Täällä on ollut koko illan hirvee nimen keksimis-ruljanssi. Tytölle ois niin paljon helpompi keksiä nimi ja se ois ollutkin jo valmiina. Käytetään se seuraavaa varten sitten :p
 
Hello!

Vivid, lisään tiedon tonne etusivulle? :)

Ihanaa, en millään jaksa odottaa tietoa et kumpi siellä on! Kai se on sellanen juttu vaan, että se tekee tosta Tahvosta vielä konkreettisemman asian, ja helpompi mieltää päässä... Vaikka oon mä siitä jo unia nähnyt :) Ja nyt kun jo päivittäin tuntee potkuja. Tänään kun pakkailin vaatteita, ja jouduin vähän väliä kurotteleen, kyykistyyn ja kumarteleen, tuli kunnon karatepotku! Oikein pelästyin ja aloin nauramaan :LOL:

Nimiä ollaan täälläkin mietitty, ja tytön nimi mulla on ollut varma jo monta vuotta... Mun lapsuuden yksi lempparihahmo kirjallisuuden puolelta :) Ja onneks mieskin hyväksyi. Pojan nimeks oon aina tykänny Pyrystä, mut mies ei tykkää.. Joten se on ihan auki vielä, vaikka ollaan kuin paljon mietitty. Voi olla, et se tulee vasta sit ku näkee pikkuisen livenä! Tahvo siitä ei kyllä varmaan tule :D

Mäkin sain aikaseks otettua viime viikolla masukuvan, meidän eteisen palapeilin kautta, joten ei mikään hieno kuva, mutta kai se tärkeintä et masu näkyy - ei tässä mitään taidetta tarvii tehä :) Ja kuva on tuolla kerhon puolella...

Tänään pääsee Kantina Westiin syömään :p , treffit kaverin kanssa siellä kun päästään Helsinkiin... Ja illalla pääsee kummitytön luokse!! :heart: Ihanaa kun on menoa vkp niin ei kotona homehdu neljää päivää!!!

Hauskaa ja munarikasta pääsiäisen viettoa kaikille! Todennäköisesti palaan koneelle seuraavan kerran vasta sunnuntai-iltana... On sitten toivon mukaan vähän lueskeltavaa! Hih.

18+4
 
Nimistä meil ei olla mietitty eikä varmaan mietitä ennen kui pukelo syntyy. =) Nimittäin kahdelta aijemmalta meil on ollu nimiä tiedos mut kappas, ku pikkuinen käärö onkin ollut sylissä, ei yksikään niistä nimistä ole sopinutkaan. :LOL: Joten ny ootellaan ihan rauhas et joskus nyytti on sylis ja sitten meil noilkin nimi tullut oikeastaan tosi helposti. =)

 
Ihanata!! =) Tänää tunsi mieskin ensimmäiset potkut käteensä. =) Ja ihte oikei hämmästelin miten selvästi tuntui useempia kertoi potkuja ku tähän asti vielki ollut tosi vaimeita, mut nähtävästi se istukka tos etuseinäs...kuten sanottu, vaimentaa tosi paljon.

Rv 18
 
Eilisiä neuvolakuulumisia

Eli selvisi väsymyksen syy,ja ihan niin kuin arvelinkin.Hemppa oli tosi alhanen,88.Nyt vaan sit rautaa nassuun,jos lähtis nousuun.Mutta nyt mun pitää kuitenkin käydä labrassa otattamassa verikokeet ja 2 viikon päästä kontrolli neuvolassa.Olis laittanu mut sairaslomalle,jos oisin ollu pääsiäisen töissä.Täytyy kuulema vähäiset energiat käyttää itteeni ja vauvan kasvuun,eikä töihin.Muuten kaikki oli ok.Tai no kylhän tota masua turvottaa ja selkä reistaa,mutta ei niille mitää voi.Painoa oli tullu melkein 2 kg,mutta ei ne siitä mitään sanonut.

Rakenneultrasta
Kuuluuko se siis ihan normaaleihin raskausajan toimenpiteisiin?Vai onko se sellain että ite hoidetaan jossain yksityisellä?
Mulla kolmas raskaus ja mun mielestä noista kahden aikasemman odotuksessa ei kyl mun mielestä oo mitään rakenneultraa ollu.Ja nytkään ei kyl oo kukaan mitään puhunut.
Asun lahdessa,eli oisko täällä muita lahtelaisia...
Me kyllä ollaan ajateltu käydä jossain siinä 4d ultrassa,koska nyt haluttais se sukupuolikin tietää etukäteen.Aikaisemmin pysynyt yllärinä synnytykseen.Meillä on jo tyttö ja poika,että ei oo kyllä väliä kumpi sielä köllii,mutta tahtois tietää kuitenki.

Mikä se kerhohomma on mistä täällä välillä saa lukea?

Hauskaa pääsiäistä!
Minä jatkelen laiskaa päivää.Onneksi kohta pääsee nukkumaan :)

rv 16+5

 
Virtahepo :eek: onpa tosiaan ollut alhainen hb!!!! Ihmekään jos väsyttää kovasti!

Elämänilo toivon mukaan sun pahoivointi nyt helpottaa ettei tervi enää nesteytykseen lähtee...rankkaa on varmasti. Että oma helpotuksensa tässä hyvinvointisuudessakin, vaikka paino sitte kertyyki turha helposti kun kaikki menee alas mukisematta...hmmm.

Minä odotan ihan malttamattomana että tulis se 27. päivä ja rakenneultra. Haluan kysyä sukupuolen, mutta eriasia on haluaako vauva sitä paljastaa =) . Isiltä en ole vielä kyllä kysynyt että haluaisiko se tietää etukäteen.....
Potkuja on tuntunut jonkin verran mutta kovin ovat vielä hentoisia. Pari kertaa on tuntunut selvemmin kun se myllää tuolla. Ja iskiasvaiva tuli nyt tällä viikolla ensimmäistä kertaa niin että piti ihan tosissaan miettiä työasentoa ym. Pian saa täytellä kelan lappusia, eikös se ala olla niitä aikoja kun ollaan puolenvälin paremmalla puolella.

Nyt pitäis lähtee koisii että ehtii nukkua kunnon yöunet ennen ku taas pitää aamulla nousta. Onneksi oon itekin aamunvirkku enemmän.

Naksos & Manu 19+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rekkumaaria:
musta on jännä miten toisilla maha alkaa näkyä jo tosi aikaseen.. mulla ei taas havaittavaa muutosta, mutta eiköhän se sieltä vielä pullahda. jotenka en ole lainkaan pahoillani :) hyviä viikonloppuja !
Jep, noihan se just menee, et josai vaihees se kuiten sit on. =D Ihtestä ois tosin oikeastaan kiva kun voisi pitää ton masun piilos pitkään mut eipä enää ole mitenkään mahdollista. :LOL: Ja oikeastaan hirvittää miten iso tältä kolmoselta se tulee olemaan.
 
Olisko kellään neuvoo miten sais nukuttua kunnolla? Oon nyt ainakin kolmena yönä peräkkäin herännyt keskellä yötä enkä oikein sen jälkeen ole saanut nukuttua. Ottaa oikeasti koville tämä väsymys kun ei mitään oikein jaksaisi tehdä mutta on kuitenkin pakko. Unilääkettä en tässä vaiheessa haluis käyttää mutta jos se on ainoa vaihtoehto niin ei kai se auta muu kuin mennä lääkäriin ja pyytää sitä.

Olkkis ja ötzki 18+6
 
Onks kellää muulla suonenvetoa (varsinki öisin) tai hengen ahdistusta (varsinki rasituksen jälkee)????? Kuolen varmaa näihin suonenvetoihi.. taju lähtee, ku sattuu nii saatanasti!!!!!!! Töis olin tänää yli 9tuntii ja tappotahti, supisteli melkosesti taas... apua!! -> onneks se lääkäri/rakenneultra on torstaina!

mama ja kääpiäinen 19+4
 

Yhteistyössä