Syyskuiset 2022 🍁🧡

Moikka! Taidan kanssa liittyä joukkoon vaikken kyl vielä usko tätä. Eilen tehty one stepillä joku viivan paikka ihan vaan sen vuoksi kun oli tunne, että ehkei kuukautiset oo alkamassa huomenna. Tänää sit CB testillä selkee plussa.
Toinen lapsi siis kyseessä,aiemmin n.2v taapero jota oikein tekemällä tehtiin joten tää kerrasta plussa tuntuu siks nii uskomattomalta.
LA tais laskureiden mukaa olla 28.9.
 
Moikka! Taidan kanssa liittyä joukkoon vaikken kyl vielä usko tätä. Eilen tehty one stepillä joku viivan paikka ihan vaan sen vuoksi kun oli tunne, että ehkei kuukautiset oo alkamassa huomenna. Tänää sit CB testillä selkee plussa.
Toinen lapsi siis kyseessä,aiemmin n.2v taapero jota oikein tekemällä tehtiin joten tää kerrasta plussa tuntuu siks nii uskomattomalta.
LA tais laskureiden mukaa olla 28.9.
Kuulostaa tosi tutulta sun kuvio ja ajatukset! 😄❤ Tervetuloa joukkoon!

Meillä kans siis esikoista tehty pitkään ja nyt tärppäs ekasta kierrosta 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Fizzyy
Huhhuh! Täällä on ajatukset ihan sekaisin. Tänään tehty RFSU haamu, sen päälle iltapäivällä hento positiivinen herkällä testillä. Vaikea uskoa todeksi, esikoista tehtiin vuosi ja hän on vasta 5,5 kuukautta, tää toinen raskaus on puhdas vahinko. Ihanaa, että täällä on jo kasassa anonyymi tukiryhmä, kun tän uutisen sulatteluun menee aikaa! Lapsia on toivottu lisää meidän perheeseen, ajoitus on vaan aika tiukka. Huh, kun on pää pyörällä- ja orastavasti alkaa tulla ihania fiiliksiä vauva-ajasta. ❤ huomenna vielä CB:n digitesti, että voi uskoa tähän uutiseen.
Onnittelut kaikille plussanneille 😘
 
Huhhuh! Täällä on ajatukset ihan sekaisin. Tänään tehty RFSU haamu, sen päälle iltapäivällä hento positiivinen herkällä testillä. Vaikea uskoa todeksi, esikoista tehtiin vuosi ja hän on vasta 5,5 kuukautta, tää toinen raskaus on puhdas vahinko. Ihanaa, että täällä on jo kasassa anonyymi tukiryhmä, kun tän uutisen sulatteluun menee aikaa! Lapsia on toivottu lisää meidän perheeseen, ajoitus on vaan aika tiukka. Huh, kun on pää pyörällä- ja orastavasti alkaa tulla ihania fiiliksiä vauva-ajasta. huomenna vielä CB:n digitesti, että voi uskoa tähän uutiseen.
Onnittelut kaikille plussanneille
Onnea ja tsemppiä! Ajatukset varmasti myllerryksessä ❤
 
Heip! Täällä yksi, joka plussasi lauantaina. Ensimmäistä lasta odotan ja pää on käynyt melkoisen myllerryksen läpi, vaikkakin lapsi on toivottu. Nyt rv 5+4 ja ekan neuvolan sain vasta rv 9. LA alustavan arvion mukaan 22.9. Jännittää kauheasti meneekö kaikki hyvin! Oireista täällä mahan vihlaisut ja kipeät rinnat. Lievää etovaa oloa havaittavissa, jos ei muista syödä tasaisin väliajoin. Väsymys on vakio.
 
En tiedä voiko nenän tukkoisuus olla raskausoire :unsure:. Olin kyllä viime viikolla ihan kunnon flunssassa, mutta flunsssa oli jo menossa ohi ja nenäkin aukes,mut nyt eilen illalla/tänä aamuna tää tukkosuus on taas palannu iha kunnolla. Lisäks viluttaa iha kauheesti. Et joko nää on raskaudesta johtuvia tai sit se penteleen flunssa tulee takas!
 
En tiedä voiko nenän tukkoisuus olla raskausoire . Olin kyllä viime viikolla ihan kunnon flunssassa, mutta flunsssa oli jo menossa ohi ja nenäkin aukes,mut nyt eilen illalla/tänä aamuna tää tukkosuus on taas palannu iha kunnolla. Lisäks viluttaa iha kauheesti. Et joko nää on raskaudesta johtuvia tai sit se penteleen flunssa tulee takas!
Kyllä voi tukkoisuus olla raskausoire. Minulla on myös. Muutamana päivänä niistin aamulla veriviirujakin, kun oli limakalvot niin hellänä.
 
Paleltanut koko päivän..hrrr. Ihan kananlihalla koko ajan, lisäks sellanen kestokrapula-olo edelleen, ja tosiaan ei rajoitu aamuun jopa illalla pahempi. Huomenna aamulla koronarokote, onpahan sitten otettu niin ei tarvitse enää pähkäillä sitä. Toivottasti ei tule mitään hankaluuksia siitä.
Samoja oireita. Huono olo etenkin aikaisin aamulla, mutta myös illalla. Herään öisin pissalle monta kertaa ja aina hörppään vettä samalla, kun on niin krapulainen olo, sitten taas seuraavaksi vessahätä herättää...

Teen nyt iltavuoroa ja työskentelen kylmässä, eilen jouduin pukemaan päälle normaalia enemmän kerroksia ja silti palelin koko ajan.

Mulla on nyt viikko ja päivä kolmosrokotuksesta, oireita tuli ne tavalliset, eli olkavarren turvotus ja kipu, sekä tavallista väsyneempi seuraavana päivänä.

Facebook-ryhmään haluan mukaan, mutta odotan ensi viikon ultran ensin.

Rv 7+2
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Mulla tuli aamulla hampaita pestessä verta ikenistä. Eipä ole sitäkään vuosiin tapahtunut. Eli laskettaneen tilastani johtuvaksi. Hassua kuitenkin, että nyt jo.. vasta kuitenkin 4+6 ja menkat voi edelleen alkaa hetkenä minä hyvänsä...
 
Heip! Täällä yksi, joka plussasi lauantaina. Ensimmäistä lasta odotan ja pää on käynyt melkoisen myllerryksen läpi, vaikkakin lapsi on toivottu. Nyt rv 5+4 ja ekan neuvolan sain vasta rv 9. LA alustavan arvion mukaan 22.9. Jännittää kauheasti meneekö kaikki hyvin! Oireista täällä mahan vihlaisut ja kipeät rinnat. Lievää etovaa oloa havaittavissa, jos ei muista syödä tasaisin väliajoin. Väsymys on vakio.
Tsemppiä sinne! Samoilla viikoilla mennään😊
 
Heippa!
Eilen haamulla plussattu, tänään oli jo vahvempi viiva. Eilen olis menkat pitänyt alkaa. Kovasti jomottelee alavatsaa ja selkä tuntuu rasittuneelta, niin ilo vielä kaukana. Km oli marraskuussa rv 10 ja turhan tuoreessa muistissa.
Luin eilen koko ketjun, mutta en muista mainitsiko joku tällaisia tuntemuksia? Hirveetä joka kerta vessassa käynti 🥺
Mä toistaiseksi vaan olisin mukana, mutten mihinkään listoille vielä haluaisi jos sopii.
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
Heippa!
Eilen haamulla plussattu, tänään oli jo vahvempi viiva. Eilen olis menkat pitänyt alkaa. Kovasti jomottelee alavatsaa ja selkä tuntuu rasittuneelta, niin ilo vielä kaukana. Km oli marraskuussa rv 10 ja turhan tuoreessa muistissa.
Luin eilen koko ketjun, mutta en muista mainitsiko joku tällaisia tuntemuksia? Hirveetä joka kerta vessassa käynti
Mä toistaiseksi vaan olisin mukana, mutten mihinkään listoille vielä haluaisi jos sopii.
Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan 😊❤ Toivotaan että kaikki menee hyvin, mulla oli silloin plussan aikaan menkkajomotuksia ja repäisykipuja. Lisäks pitkään vihoitellut selkä kipeytyi niin että säteili reiteen ja pakaraan. Jospa myös sun jomottelut olis vain raskauteen liittyviä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Heippa!
Eilen haamulla plussattu, tänään oli jo vahvempi viiva. Eilen olis menkat pitänyt alkaa. Kovasti jomottelee alavatsaa ja selkä tuntuu rasittuneelta, niin ilo vielä kaukana. Km oli marraskuussa rv 10 ja turhan tuoreessa muistissa.
Luin eilen koko ketjun, mutta en muista mainitsiko joku tällaisia tuntemuksia? Hirveetä joka kerta vessassa käynti
Mä toistaiseksi vaan olisin mukana, mutten mihinkään listoille vielä haluaisi jos sopii.
Mulla on ollut samanlaista ja oli myös kun odotin esikoista. Vähän sellaisia menkkatuntemuksia. Esikoisen aikana odotin neljä päivää ennen kun tein testin koska tuntui siltä että menkat alkavat.
Ikävää että marraskuussa raskaus on mennyt kesken. Toivottavasti nyt menisi loppuun asti. ❤❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Hiliputti, miten teillä menee💙
Hei kiitos kysymästä, ihan ok! =) Viikonloppuna oli jo ihan toivoton olo, mutta nyt on herännyt uudestaan toivo tästä, kun on ollu taas jotain ihan pieniä tuntemuksia parin päivän tauon/"tunnottomuuden" jälkeen. Varhaisultra ois ens viikon torstaina, mihin nyt yritän sinnitellä epätietoisuuden kanssa.

Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille oloihin/oireisiin/oireettomuuksiin! <3
 
Elinanen
Hei kiitos kysymästä, ihan ok! =) Viikonloppuna oli jo ihan toivoton olo, mutta nyt on herännyt uudestaan toivo tästä, kun on ollu taas jotain ihan pieniä tuntemuksia parin päivän tauon/"tunnottomuuden" jälkeen. Varhaisultra ois ens viikon torstaina, mihin nyt yritän sinnitellä epätietoisuuden kanssa.

Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille oloihin/oireisiin/oireettomuuksiin! <3
Jee mahtavaa 💙 toivottavasti kaikki on ultrassa hyvin! Minulla tuo raskaus appikin muistutteli, että vuotoja voi olla, mutta ainahan ne pelottaa!
 
Syysmami91
Moi! Varovaisesti täällä kirjoittelen. Tänään aamulla plussasin ❤ varhaisultran ajattelin varata, mutta siihen on tietty vielä useampi viikko.
Täällä siis kolmatta odotellaan, jos kaikki menee hyvin. LA olis laskureiden mukaan 26.9.

Joku tossa ylempänä kyseli, että pääseekö faceryhmään vielä myöhemmin. Mä myös haluaisin vähän fiilistellä tätä ajatusta ensin, katsoa pysyykö pieni mukana ja liittyä ryhmään sitten, jos asiat vaikuttaa olevan kunnossa 😊
 
Heippa!
Eilen haamulla plussattu, tänään oli jo vahvempi viiva. Eilen olis menkat pitänyt alkaa. Kovasti jomottelee alavatsaa ja selkä tuntuu rasittuneelta, niin ilo vielä kaukana. Km oli marraskuussa rv 10 ja turhan tuoreessa muistissa.
Luin eilen koko ketjun, mutta en muista mainitsiko joku tällaisia tuntemuksia? Hirveetä joka kerta vessassa käynti
Mä toistaiseksi vaan olisin mukana, mutten mihinkään listoille vielä haluaisi jos sopii.
Täällä kans koettiin km marraskuussa, viikoilla 8+3. Nyt uudella yrityksellä, ja päivä kerrallaan. Toivottavasti kaikki menisi nyt molemmilla hyvin❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Mimmimami

Yhteistyössä