Syyskuiset 2021

Moikka!

Liityn myös mukaan. La taitaa olla 13.9. Plussasin 2.1. Kyseessä olisi esikoinen jos raskaus jatkuu.

On ollut jos jonkinmoista tuntemusta vatsassa. Tänään alkoi kevyet, nopeat vihlaisut vasemmalla puolella (kp 39/32). Onko jollain ollut vastaavaa? Viikko sitten oli reippaasti nipistelyä molemmilla puolilla ja sen jälkeen on ollut enemmän menkamaista tunnetta sekä painetta vatsassa. Aloin vain heti stressaamaan, että mitä tämä vihlova kipu on. Tuntuu ehkä ennemmin ovulaatiokivulta.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Liityn myös mukaan. La taitaa olla 13.9. Plussasin 2.1. Kyseessä olisi esikoinen jos raskaus jatkuu.

On ollut jos jonkinmoista tuntemusta vatsassa. Tänään alkoi kevyet, nopeat vihlaisut vasemmalla puolella (kp 39/32). Onko jollain ollut vastaavaa? Viikko sitten oli reippaasti nipistelyä molemmilla puolilla ja sen jälkeen on ollut enemmän menkamaista tunnetta sekä painetta vatsassa. Aloin vain heti stressaamaan, että mitä tämä vihlova kipu on. Tuntuu ehkä ennemmin ovulaatiokivulta.
Mulla myös ollut hyvin menkkamaista jomotusta joka puolella ja myös noita vihlaisuja mitä normaalisti on ollut vain ovulaation aikoihin. Olen ymmärtänyt että nämä on ihan normaaleja tuntemuksia. Onnittelut plussasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Villimarja
Miten sitä uskaltaa soittaa neuvolaan? Enhän minä voi olla raskaana - epäuskoinen olo :D Lopetin omega kapselit hetkeksi, jos se pitää yllä pientä vuotoa. Pientä rusehtavaa tulee päivittäin. On myös aika koviakin polttavia kipuja ja erilaisia tuikkauksia kohdussa, mutta ne menee nopeasti ohi. Rinnat on alkaneet kipeytyä ja kihelmöidä. Ja hajuaisti on superhyvä, kaikki voimakkaat hajut on häiritseviä. Pahoinvointia ei vielä ole, mutta tyhjällä mahalla erityisesti polttaa ja närästää. Miten sitä jaksaa odotella ultraan... Täällä on tosi paljon kolmatta tai useampaa odottavaa, tosi ihana kuulla! Isot perheet on ihania <3
 
  • Tykkää
Reactions: HooMama
Elm123
Täällä la 4.9. :) päällimmäisinä tunnelmina aivan jäätävä turvotus ja unettomuus. Nyt tosin sain yön nukuttua ihan ok. Pahoinvointia on myös mutta tuntuu että sekin on pahempi mitä huonommin nukkuu, sitä vaan miettii että paljonko se vielä pahenee kun oon näin alussa ja sitä on jo nyt. :D Ei ole ylös asti sentään tullut vaikka lähellä on ollut.
 

Yhteistyössä