Syyskuiset 2020

Mulla ei oikeen ollu tukivyöstä apua, sain neuvolasta lainaan. Ite oottelen maanantain neuvola aikaa, sais olla kyl enemmän näitvkäyntejä ku loppu lähestynee. Katoin netis ni arviolta 3 käyntii jos ei mitään muuta syytä tutkii. Vähä hirvittää ku luvattu helteitä kesäksi, en siedä niit muutenkaan ni miten sit viimesillään
 
Mulla seuraava neuvola 1.7
Ja raskaana olevan hammas tarkastukseen pääsen vasta 29.6 kun Korona sotki että peruttiin aika sit ne sano kun soitin että heinäkuussa tulevat töihin ja alkavat purkaa jonoa ja kohta soittivat perään tuu tollon 29.pvä kun ei saa mennä liian pitkälle kun ei voi laittaa vaakatasoon kun istukka voi irrota en oo tienny...
Töissä oli rankka viikko jotenkin
Eilen tuli kauheen huono olokin että luulin joutuvani lähteen kesken päivän mutta onneks olo helpotti ja töiden jälkeen sit huilasin urakalla <3
 
Kävin aamulla kontrollissa radin ja niiden lakuunoiden takia.
Tuleva vauva on samaa kaliiperiä, ku aikasemmatki. Eli noin nelikilosena syntyy.
Nyt 25+3 n. 1.1kg painoarvio ja pitkä.
Lakuunat pienentynyt, mutta edelleen siellä ovat.
Sokerit hyvät ja 4 viikon päästä uus kontrolli äitipolilla kontrolli sit taas
 
Kävin lääkärissä selkäkipujen takia ja yllättäen tuli sairauslomaa kuukausi. Ajattelin että muutama päivä olisi ollut hyvä, mutta että kuukausi... Hirvittää työnantajan puolesta kun nyt on kuitenkin vilkkain sesonkiaika.
 
vierailija
Mä ja muut on kyllä Ihmetelly helteiden osalt sitä, että minä en oo juurikaan kuumuudest kärsiny oon se joka aina ekana helteist valittaa, se joka kesän manaa.. Nyt ollu noi ankatimmatkin helteen palvojan tuskissaan ja mä oon ollu "ei täälä. Nyt jielä niiin kuuma oo ollu" mut hyvä. Näin päin jos pääsen helpomal edes raskaus ajan.

mulla oli järkyttävät kasvukivut yöllä, muutaman tunnin napa kipu. Yleensä noi napa kivut kestäny sen 30min - tunnin, mut nyt meni kyl yö 5-6h vinkues. Aivan kamalia... Siin ei oikeen missään asrnnos kiva, sit vauva kääntyili ja vääntyili mikä toi extra kipua
 
Ei millään malttas odottaa että pääsee tapaan vauvan ♥
Oon tilannu et se syntys mun synttäreinä 26.8 tai sit mun veljen 30.8 tai jos menee yli niin 5.9 on meidän 12v vuosipäivä ♥
Nyt siis laskettu on 4.9 joka on lasten serkun Synttäri
 
Tänään oli sairaalassa kasvuseurantaa yms. kohonneiden paastoarvojen takia. Tuli sitten insuliinitkin mukaan. Kolmen viikon päästä uudestaan aika. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa tajuamaan että kohta meitä on yksi lisää täällä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonsku88
@Kersuli
Meinaakohan ne käynnistää sua aikasemmin tiedä vaikka oltais Tayssissa samaan aikaan :)
Ainoaksi synnytys toiveeksi laitoin ipanaan että haluan hotelliin jos kunto sallii en halua suunnitella synnytystä etukäteen koska ei varmasti tuu menemään niinku on ajatellut
 
Mä sain oman päätökseni jo kesäkuun alussa mutta työkaveri lähetti viikon mun jälkeen niin hänellä kesti 2kk saada päätös ihmeellistä.
Joo eka summa oli suuri.
aika sit normisti palkan mukainen on loput rahat.

Neuvola kuulumisia :
Painoo ei oo tullu yhtään lisää lähtöpaino tippunu muutaman kilon (lähtöpainoa 90 kg) niin hyvä juttu pitihän sen tietty kysyä että syönkö mä? Kyllä syön
Verenpaineet ja pissa ok
Hb 109 että kahdella raudalla mennään
Ja nyt viikoilla 32+6
Typykkä on viisto/perätilassa jännityksellä odotetaan josko ite kääntys ennen lääkärineuvolaa muuten se on Tays reissu ja varmaan kääntöyritys.
Onko kellään kokemusta perätilasynnytyksestä?
 
Kävin tänään äitipolilla.
Ipana oli perätilassa, joten parempi et kääntyy oikein päin ja pysyy siinä.
Painoarvio oli nyt 29+6 1860g. Joten jos kasvaa tätä rataa, niin sen n. 4kg on syntyessään.

Mutta mitat on tasaisesti isoja. Ja vatsan ympärys oli jopa alle yläkäyrän, kun muut oli siellä yläkäyrällä
Seuraava käynti vasta 6 viikon päästä. Ja se onkin sit jo synnytystapa arvio
Käynnistyksestä puhui, jos alkaa ottaa kasvuspurttia, niin 38+
Sitä en kyllä haluaisi, jos vaan tämä kasvaa ilman kiihdyttelyjä.
 
  • Surullinen
Reactions: Jonsku88
Tänään oli neuvolalääkäri joka totesi että aiemmin pää alaspäin ollut kaveri on päättänyt kääntyä perätilaan... Ehtii kai se tästä vielä kääntyä oikeinkin, mutta alkoi hirvittämään että mitäs jos ei kuitenkaan. Painoarvio on että olis alle 4kg laskettuna aikana, mutta mutta...
 
  • Surullinen
Reactions: Jonsku88

Yhteistyössä