Syyskuiset 2020

Eilen olinkin sitten Rakenneultrassa siellä rakenteellisesti kaikki kunnossa ja tyttöä odotellaan syntyväksi <3
Olo on ollut ihan samanlainen kun Esikoisesta joka oli poika joten ajattelin pojan tälläkin kertaa tulevan mutta kyllä prinsessa on tervetullut <3
 
  • Tykkää
Reactions: BJ
Täällä oli eilen rakenneultra ja kaikki oli kunnossa täälläkin. Poikaennuste tuli, esikoinen on tyttö enkä oikein vielä osaa asennoitua poikaan. Mutta onhan tässä aikaa sopeutua ja mies on kyllä alusta asti ollut sitä mieltä että ihan varmasti on poika.
 
  • Tykkää
Reactions: BJ
Heippa kaikille. En ole täällä juuri kirjoitellut mutta minut voi poistaa etusivun listalta. Meille ei syyskuista tule kun vauvalla todettiin meckelin syndrooma nt-ultrassa ja keskeytys oli 12+6. Pieni tyttö syntyi. Nyt on ensimmäiset menkat ollu keskeytyksen jälkeen ja katsotaan koska uudestaan raskauduttaisiin.

T. Tiukuliina89
 
  • Surullinen
Reactions: BJ ja Jonsku88
Täällä tänään oli neuvola hb oli laskenu 114 ja kohdunpohjan korkeus oli 23 mennään siis yläkäyrän tuntumassa mikähän jättiläinen sieltä tulee :D
Veljensä oli alle 4kg
Eikä painoo kaan ollu alun laskun jälkeen tullu edes alkupainoon hyvä niin
 
Viikot vierii ja maha kasvaa
Muutto on viikon päästä ja stressaa jonkun verran..
Niskasärky ei hellitä vaikka hierontaa oon saanu.
hankintoja oon tehny.. vaatteita oon saanu kassikaupalla. Isot hankinnat kaikki vielä tekemättä. Sitteri on ostettu.
Nyt saan miehen kaveriksi kaupungille..
käyn lindexin ja kappahllin läpi

nyt menoks!
Kivaa päivää!!
T. K ja sintti 22+6❤
 
  • Tykkää
Reactions: Jonsku88
Täällä maha kasvaa :)
Jotenkin pikku hiljaa varmaan olis hyvä alottaa rautakuuri meinaa olla väsymystä ja hengästyn helposti ja nenästä tihkuu verta:( 114 oli hb viime viikolla.
Huomenna olisikin sitten 24+0 <3
Ensi viikon tiistaina onkin sitten sokerirasitus toisen kerran tässä raskaudessa.
 
@NassuRessu
Olikos sulla edellisissä raskauksissa ollu Radi?
Mä varmaan selviäisin siitä pistämisestä hyvin kun hormoneja joutu piikittään aikoinaan
Joo, kaikissa ollu. Mutta pärjänny ruokavaliolla. Että ei tuo nyt yllätyksenä toki tullu...

Mulla ensimmäinen sokerirasitus tulossa parin viikon päähän. Jos joku niistä arvosta on yli viiterajan ni mitä siitä seuraa? Pitääkö ite seurata kotona ja sit katotaan? Jos jatkuu rajojen ylitys ni onko sit niin, että ruokavaliolla ensin vai lääkkeet?
Joo, seuraile kotona oman neuvolan ohjeen mukaan. Ruokavaliolla eka kokeilla korjauksia, jos ei auta niin sit lääkitys
 
Hyh hyh mikä närästys täällä oli monta päivää tänään onneks närästämätön päivä <3.
Kaikki apteekin käsikauppa närästys lääkkeet tuli tutuksi

Yhhh.. Toi on niin inhottavaa. Mulla ei onneks vielä närästä, mutta tyttöjen raskaudessa närästi ihan sikana koko raskaudajan.

Raskauden suhteen täällä kaikki soljuu vaan
Maanantaina saisi kelaan raskaus todistuksen, niin voi alkaa hakemaan avustukset. Pakkausta vielä mietin, ollaan kaksi otettu ja niistä on ne makuupussit tallella kyllä ja yks haalari... Mutta mutta... Pitää vielä miettiä
 
Me ei otettu pakkausta vaan avustus, sukulaisilta kuitenkin varmaan saa vaatteita ja tarvikkeita enemmän kuin tarpeeksi taas.

Verensokerit tuntuu pysyvän aisoissa ihmeen hyvin, muutaman viikon päästä pitää alkaa taas ahkerammin mittaamaan. Äkkiä se aika tuntuu menevän...
 
  • Tykkää
Reactions: Jonsku88
Tänään oli mun oma hemmottelu hetki kävin kampaajalla hukkaamassa mun tyvikasvun :)
Äiti oli Esikoisen kanssa sen aikaa Ihanaa kun oli hiljasta hetki meinasin ihan nukahtaa tuoliin vauva potki kyllä niin kovasti että pysyin hereillä :)
 
Tänään tuli vihdoin äitiyspakkaus kyllä olikin ihana hypistellä <3
Haalari oli vielä positiivisempi yllätys kuvissa näytti tumman siniselle mutta onki tummanharmaa <3
Kerrankin sen värinen ettei heti näy kun konttaa tolla meneen :)
 
Eilen oli neuvola muuten kaikki reilassa mutta hb 106 joten mukaan sain lisärautaa :)
Sf mutta oli 25 tällä kertaa oli vanha terkka niin se oli että ei oo mikään iso tulossa :)
No tänään sitten loman jälkeen toinen työpäivä edessä :)

Kuinkas täällä muilla sujuu?
 
Täällä raskauden osalta tasiaista. Ei mitään mainittavaa :ROFLMAO:

Seuraava neuvola ku on vasta joskus 30+ jotaki viikoilla ja nyt on menossa 23+5. Parin viikon päästä on ultra jossa katsotaan vauvan kasvua raskausdiabeteksen takia. Tässähän tämä menee kesäpäiviä vietellessä.
 
Neuvolassa käyty eilen. Kehottivat käyttämään tukivyötä ja ottamaan vähän rauhallisemmin. Toi iskias on varmaan kamala vaiva, onneksi oon vielä siltä säästynyt.
Se on
Mä oon 7v sitten körsiny melkein vuoden ajan iskias tyyppisestä kivusta, kun selässä oli kaksi pullistumaa. Todella inhottava, kun mikään ei oikeastaan helpota. Tai no kävely, mutta illalla sitten sattuu :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä