Syyni miksi välttelen kauniita työtovereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokenut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokenut mies

Vieras
Työkaverina sattui olemaan todella kaunis nainen ja ensimmäisenä tuli toki miehenä mieleen, että tuohon ei olisi mitään saumoja. Kävi kuitenkin niin, että tehtiin tiivistii töitä yhdessä, tutustuttiin ja suhdehan siitä kehkeytyi. Moni mies tämän naisen ulkonäköä kehui ja kuolasi perään, vaan eivätpä tienneet, että olin sängyssäkin tämän naisen kanssa säännöllisesti.

Meni kuitenkin pian sukset ristiin ja nainen halusi olla vain ystäväni, oli löytänyt uuden kohteen (paljastui myöhemmin). No, liian kiltti kun olin, niin ystävyyskin kelpasi sydänsurujen tilalle. Eikä mennyt taas aikaakaan, kun seuraavakin mies sai jäädä uuden miehen astuessa tilalle. Tässä vaiheessa pistin kaikki välit poikki naiseen, koska ei tuollainen nainen mitään ystävyyttä tai kunnon miestä ansaitse.

Vähän tämän jälkeen miespuolinen työkaverini sanoi yllättäen, että hän ei päästä ikinä kauniita naisia lähelleen, koska niiden kanssa ei kaveruus tai ystävyys onnistu, vaan aina tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin. Allekirjoitan nyt täysin saman.

Nyt kuljen vapaana ja monista tutustumisyrityksistä huolimatta kauniit naiset eivät saa minulta enää koskaan huomiota. He pelaavat likaisempaa peliä kuin miehet koskaan ja yksinkertaisesti en sitä

Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos kokeilee mille toisen kanssa tuntuu seurustella. Kuka määrittelee oikean ja väärän.. mikä on oikea määrä kokeilla? Se on jokaisella eri määrä. Nainen saattaa olla uhrikin! Hän ei uskalla sitoutua.
Tai sitten hän etsii mielikuvaa mitä ei ole. Tai sitten hän ei vain ole vielä kypsä pitkiin suhteisiin. Niin tai näin.. en näe naisen toiminnassa mitään väärää.
Ymmärrän myös sinua koska olit ihastunut naiseen. Sinua sattui ja loukkasi.

Jos paras ystäväni murehtisi minulle jonkun miehen käytöstä niin tukisin ja ymmärtäisin.. Mutta puhuisimme silti asioiden oikeilla nimillä. Jotkut ei vaan sitoudu silloin kun itse olisi siihen valmis.

Mua harmittaa itseäni miesten reaktiot aikanaan jos en sitoutunut. Hyvä kun ejn ydinpommia saanut perääni. Tosin en ole mikään miss universum..,. Mutta en rupisammakkokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut mies:
Työkaverina sattui olemaan todella kaunis nainen ja ensimmäisenä tuli toki miehenä mieleen, että tuohon ei olisi mitään saumoja. Kävi kuitenkin niin, että tehtiin tiivistii töitä yhdessä, tutustuttiin ja suhdehan siitä kehkeytyi. Moni mies tämän naisen ulkonäköä kehui ja kuolasi perään, vaan eivätpä tienneet, että olin sängyssäkin tämän naisen kanssa säännöllisesti.

Meni kuitenkin pian sukset ristiin

TYHMÄ! HELVETIN ÄÄLIÖ!

Ellei puhe ole jostakusta MM-tasolla painia harrastavasta hyväksikäyttäjänaisesta, niin ihan itse housusi laskit! Juuri koskaan pukin housuja ei laske kukaan muu kuin pukki itse! Jos sulla olisi päässä yhtään mitään järjeksi luokiteltavaa, niin ymmärtäisit hakea panosi oman työpaikan ulkopuolelta! Kaikissa seksisuhteissa on konfliktiriski ja se pitäisi etukäteen jo arvata! Ellei millään voi olla kuksimatta samassa työpaikassa olevaa, niin työpaikkaa vaihdetaan ENSIN ja kuksitaan vasta sitten! Nyt olet itsellesi ilmeisesti kunnon sopan keittänyt etkä EDES tyydy siihen, että toteaisit toimineesi hölmösti! EDES siihen et tyydy, että syyttäisit jotakuta YHTÄ naista, joka mahdollisesti toimi vähän oudosti, vaan KAIKKI "kauniit naiset" ovat heti mustalla listalla! Olen melko varma, että pystyisit keittämään sopan rumemmankin naisen kanssa... OLET USKOMATON PÄSSI! Mitkään rumat sanat ei riitä!

Ap. melko yksinkertainen tapaus..kaikista ulkonäköluokista löytyy väärin/hyväksikäyttäjiä.
Tää tapaus ei mielestäni ollut sellainen..Etkö olis mennyt sänkyy jos oist tiennyt että nainen ei halua seurustella?? Mielestäni tiesit kun suhde oli kerta salainen..haloo

Niin tuleehan siitä pettynyt olo jos on itse tosi ihastunut ja toivoo jotain pysyvämpää, mutta toinen vaan hakeekin kokemuksia ja ihailua miehiltä. Totta - kannattaa katsoa, millaisen naisen kanssa alkaa seurustelemaan, eikä vain sokeutua ihanasta ulkonäöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin tuleehan siitä pettynyt olo jos on itse tosi ihastunut ja toivoo jotain pysyvämpää, mutta toinen vaan hakeekin kokemuksia ja ihailua miehiltä. Totta - kannattaa katsoa, millaisen naisen kanssa alkaa seurustelemaan, eikä vain sokeutua ihanasta ulkonäöstä.

Tai ei kannata pitää tapailua tai seksisuhdetta seurusteluna, ainakaan yksipuolisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Tai ei kannata pitää tapailua tai seksisuhdetta seurusteluna, ainakaan yksipuolisesti.

Ehkä oon vanhanaikainen, jos olen kuvitellut, että tapailu ja seksisuhde liittyisi jotenkin seurusteluun.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ehkä oon vanhanaikainen, jos olen kuvitellut, että tapailu ja seksisuhde liittyisi jotenkin seurusteluun.

Ei kaikille, aika monille varmaan, muttei tosiaan kaikille.

Niin ja suhdehan voi aina päättyä ja sitten voi tulla uusi suhde. Hassua, jos sitten uuden suhteen takia menee välit poikki, jos muka ensin oltiin ystäviä.

tahtoohan se noin mennä, ei ole ap ihan väärässä. omakohtaisia kokemuksia on tosin muutamasta miehestä jotka tiesivät olevansa hyvännäköisiä. oli huvittavaa kattoa vierestä ku teiniklopit yritti iskeä naisia homoilemalla keskenään, päät täynnä pissiä heillä.

Aivan. Mulle ei tosiaan tapailu/seksi ole sama kuin suhde. Mutta mä olen sen myös aina vaivautunut toisille kertomaan.

Ja mielestäni olen vielä (ainakin tarpeeksi) kauniskin, joten moinen syytös on hieman ikävähkö minusta.

Yhteistyössä