syy?

• Viestiketjun aloittaja mira-anniina
  • Ensimmäinen viesti
mira-anniina
saako sairaalasta vielä jälkikäteen tietoa miksi on mennyt kesken,eli jääkö papereihin merkintä? ja tehdäänkö se tutkimus aina?itseltäni meni muutama vuosi sitten kesken rv 10+..

anskuli-80
Mulla oli just keskenmeno..Olin RV12+4 NT ultrassa jossa huomattiin sikiön kuolleen.Aivan kaameeta.Näin vaa kuolleen sikiön sisälläni.Mua kanssa vaivaa ihan hirveesti että mihin oli pienokainen kuollut,mut lääkäri sanoi että sitä ei varmaan voi koskaan saada tietoon.Mulla käynnistettiin synnytys ja Sikiö tuli ulos sairaalan veskipönttöön joten mitään tutkimuksia ei ainakaan voida tehdä..Tuskin sitä koskaan saan tietää :'(

Nyt äippä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2004 klo 15:03 anskuli-80 kirjoitti:
Mulla oli just keskenmeno..Olin RV12+4 NT ultrassa jossa huomattiin sikiön kuolleen.Aivan kaameeta.Näin vaa kuolleen sikiön sisälläni.Mua kanssa vaivaa ihan hirveesti että mihin oli pienokainen kuollut,mut lääkäri sanoi että sitä ei varmaan voi koskaan saada tietoon.Mulla käynnistettiin synnytys ja Sikiö tuli ulos sairaalan veskipönttöön joten mitään tutkimuksia ei ainakaan voida tehdä..Tuskin sitä koskaan saan tietää :'(
Osan otto anskulille ja voima :hug: ja jaksamista eteenpäin !

manhattan
sain keskenmenon tammikuussa 2003, kysyin gynekologilta syytä!hän vastasi et ei tiedä, keskenmenojen syytä ei tiedetä ,luultavasti luonto vaan hoitaa "selviämättömät" yksilöt pois!

Yhteistyössä