Syy miksi aloin tapailemaan ukkomiestä;

vaikka aina olen halveksinut naisia jotka iskee varattuja, niin nyt pistin puntariin oman perheen, pitääkö minun rikkoa oma perheeni sen vuoksi että olemme mieheni kanssa kuin sisko ja veli?
Nyt olen tavannut treffipalstalla varatun miehen jonka kanssa aloitin seksisuhteen, ja perhe-elämäni on sujunut paljon paremmin sen jälkeen. Ja uskoisin että myös tämä mies jaksaa oman perheensä kanssa paljon paremmin.
Miehen kanssa olen jutellut ennenkuin vieraisiin menin, eli hän on antanut hyväksyntänsä asialle, mutta en sen enempiä ole ykstyiskohtia kertonut tai en tiedä onko hän edes tietoinen siitä että minulla on nyt joku, mielestäni on parempi ettei hän tiedä kaikkia yksityiskohtia.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.
 
JUST
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:
vaikka aina olen halveksinut naisia jotka iskee varattuja, niin nyt pistin puntariin oman perheen, pitääkö minun rikkoa oma perheeni sen vuoksi että olemme mieheni kanssa kuin sisko ja veli?
Nyt olen tavannut treffipalstalla varatun miehen jonka kanssa aloitin seksisuhteen, ja perhe-elämäni on sujunut paljon paremmin sen jälkeen. Ja uskoisin että myös tämä mies jaksaa oman perheensä kanssa paljon paremmin.
Miehen kanssa olen jutellut ennenkuin vieraisiin menin, eli hän on antanut hyväksyntänsä asialle, mutta en sen enempiä ole ykstyiskohtia kertonut tai en tiedä onko hän edes tietoinen siitä että minulla on nyt joku, mielestäni on parempi ettei hän tiedä kaikkia yksityiskohtia.
ehkä perhe pitää sitten rikkoa niiden syiden takia, jotka ovat ajaneet teidät tuohon sisko ja veli tilanteeseen tai sitten tehdä asioiden eteen jotain ja jos homma ei silti toimi niin erota. Tulet satuttamaan vielä niin monta ihmistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.

Epäilenpä suuresti.

 
blaablaa
Hyväksynnän antaminen, jota ei oikeiasti tiedä tapahtuvan, onkin aivan eri asian kuin asian hyväksyminen oikeasti! Jotenkin sairas ajatus se, että oma perhe-elämä kukoistaa paremmin kun nai muualla? Sellaiset salasuhteet harvoin on oikeasti niin mutkattomia, että voi ilman "vaikeuttavia" tunteita (sun tai sen toisen) pitkään jatkua. Yleensä aina jotain sattuu. Ja kovaa.
 
Vieras
No jos kaikki osapuolet on asian kanssa ok niin mikäs siinä sitten. Itse en ymmärrä tuollaista parisuhteen halveksimista ja avioliiton häpäisyä, vaikken mikään siveyden sipuli/ uskovainen olekaan.
 
vieras
onkohan toi nyt lapsillekaan hyväksi, jos joskus saisivat tietää.., ja mitä tieto tekisi heidän tulevaisuudelle..opetatko heille, että pettäminen on hyvä asia, että toisen perheen hajottaminen on ihan ok, kunhan itsellä on hyvä olo.. Hei haloo, jos ei parisuhteessa pysty elämään ilman kolmatta osapuolta, niin kannattaisko erota?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.

Epäilenpä suuresti.
Se taas ei ole enää minun asiani, jos minä en olisi tämän ukkomiehen kanssa, niin kyllä hän jonkun muun löytäisi.
 
Ihan jees ratkaisu. Sinä olet miehellesi rehellinen, ja jos ukkomies ei ole kertonut omalle vaimolleen järjestelystä niin se ei ole sinun vikasi. Ukkomies etsi seuraa treffipalstalla, et sinä häntä väkisin mukaasi raahannut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.

Epäilenpä suuresti.
Se taas ei ole enää minun asiani, jos minä en olisi tämän ukkomiehen kanssa, niin kyllä hän jonkun muun löytäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.
Mä mietin samaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja blaablaa:
Hyväksynnän antaminen, jota ei oikeiasti tiedä tapahtuvan, onkin aivan eri asian kuin asian hyväksyminen oikeasti! Jotenkin sairas ajatus se, että oma perhe-elämä kukoistaa paremmin kun nai muualla? Sellaiset salasuhteet harvoin on oikeasti niin mutkattomia, että voi ilman "vaikeuttavia" tunteita (sun tai sen toisen) pitkään jatkua. Yleensä aina jotain sattuu. Ja kovaa.
Siis hän on antanut hyväksynnän sille että voin olla toisen kanssa sängyssä, mutta ei se tarkoita sitä että mun täytyisi joku raportti hälle toimittaa yksityiskohdista?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.
Joo, toivottavaa olisi!

Käytännössä tuo ukkomies voi kuitenkin valehdella luvan kanssa liikkeellä olevalle (tai sinkulle), että lupa on, vaikka ei olisikaan, joten viime kädessä jokainen vastaa vain omasta suhteestaan.
 
blaablaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tanssii Sylien Kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos kerran miehesi on antanut hyväksyntänsä asialle, niin silloin ei kenelläkään ulkopuolisella pitäisi olla nokan koputtamista asiaan, oli syy sille mikä tahansa!

Teidän välinen ratkaisu...
Toivottavasti myös ukkomiehen vaimo tietää tästä järjestelystä.

Epäilenpä suuresti.
Se taas ei ole enää minun asiani, jos minä en olisi tämän ukkomiehen kanssa, niin kyllä hän jonkun muun löytäisi.
Niinhän sitä saa mukavasti oman omatuntonsa puhtaaksi. Ei oiekasti teekään pahaa kellekään. Se on sama kuin ajatus siitä, ettei täällä Suomessa tarvii tehdä mitään ympäristön hyväksi kun siellä Kiinassa kuitenkin ne isot tehtaat saastuttaa enemmän...
 
narsku
Ja meillä juuri eilen keskusteltiin miehen kanssa tuosta treffipalstojen seuranhaku-systeemistä.

Ettet vain "mun" miehen kanssa ole?
Jos olet, niin kerro ihmeessä, jotta minäkin voin jatkaa elämääni :D
Kenties minäkin voisin etsiä itselleni mielenkiintoisen seksikumppanin, jotta itsekin voisin olla tyytyväisempi oman mieheni kanssa.
Ja kai olet tietoinen oman miehesi puuhista? ettei vain harrasta samaa? :)
 
täällä taas jeesustellaa, ei voi ku naureskella ku jotain näitä juttuja lukee.
ootteko muuten koskaan kuullet polygamiasta? ei kaikki usko yksiavioisuuteen...

se mikä sopii yhelle, ei sovi kaikille. ni.

jos tää on heille paras ratkasu, mitä sitä arvostelemaan? ei kait kukaan moniavioisuuteenkaan uskova oo jeesustelemassa, et "herranen aika, onko sulla vaan yks mies/vaimo? miten sä pystyt, ei toi oo normaalia" :D:D

annetaan kaikkien kukkien kukkia, kukin tavallaan.

itse olen yhden miehen nainen, mutta en tuomitse muita, jotka ei elä samalla tavalla!
 
jaa-a
Niin, eikö sulle tulis huono omatunto jos tämän seksikumppanin perhe hajoaisi sinun takia??

Toki jokainen on vastuussa omista teoistaa, mutta kun sanoit että olet aina halveksinut ihmisiä jotka pokaa varattuja miehiä, niin eikö tämä ole jotenkin nyt ristiriidassa tekemäsi kanssa.
 

Yhteistyössä