Sytyttääkö sinua älykäs mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nähnyt kaikkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nähnyt kaikkea

Vieras
Jos sinä nainen törmäät hyvin älykkääseen ja huumorintajuiseen mieheen, niin onko naisen logiikka sellainen, että tuollainen sujuvasanainen älykkö, vaikka ei olisi mikään hirveän komea mies, niin, että hän voi hurmata kauniinkin naisen.

Miehillä homma ei toimi, miehet ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä.

Mutta onko teillä arvon naiset kokemuksia, että olisitte itse ihastunut, tai tuntisitte tapauksia, jossa mies on käytännössä hurmannut naisen älykkyydellään, huumorintajullaan ja nokkeluudellaan.

Eli kysymys on, että voiko älykäs, nokkela, huumorintajuinen mies hurmata kauniinkin naisen?

No mä en ole kaunis, joten et varmaan vastaustani kaipaa. Mutta näin äkkiseltään sanoisin että huumorintajuinen mies on kovaa valuuttaa, totisen hapannaaman kanssa on aika ahdistava olla.
Erityisen älykkäitä miehiä en taida edes tuntea, olen näköjään onnistunut pysymään loitolla sellaisista, mutta kirjaviisaat ja koulutetut jotka tuovat sitä esille ja ovat olevinaan parempia ihmisiä, eivät kyllä sytyttäisi.
Mutta voiko sitten mies olla järin fiksu jos hän haluaa iskeä naisen joka on ns. omaa tasoa kauniimpi, vain ulkonäön vuoksi?

Ylinokkela ja älykkyydestään ylemmyydentunteinen mies ei sytytä. Kuten ei myöskäään pahvit. Jos olen ihan rehellinen, niin minulle ok tilanne että mieheni on älykäs mutta oikeastaan tärkeämpää, että itse olen se vielä älykkäämpi, koska olen tottunut olemaan porukan älypää jo penskasta. Johonkinhan oma itsetunto täytyy perustaa...:D

Minun mies on älykäs, huumorintajuinen ja nokkelasanainen. Ei varsinaisesti kirjaviisas, mutta looginen päättelykyky, avaruudellinen hahmottaminen ja tarkka huomiokyky korvaavat sen minkä nippelitiedossa häviää. Urallaan suunta on ollut koko ajan ylöspäin. Minä olen taas se kirjaviisas pilkun nussija.. :D Ollaan erittäin yhteensopiva pari.

Olin minä varmaan nättikin silloin kun tavattiin 13 vuotta sitten (kukapa nuori ei olisi), mutta mies sanoo, että minun älykkyys oli se mikä häneen kolahti eniten.. Ja ihastuin mieheni tapaan ajatella ja tilannetaju. Meillä on ihan älyttömän hauskaa yhdessä.

Ja vaikka nykyisin en ole mitenkään erityisen kaunis (kun se nuoruus jo meni ja naama on täynnä maksaläikkiä), niin kyllä olen saanut ihailijoita.
AP:n väite siitä, ettei nainen voi hurmata miestä älyllä niin ei pidä paikkansa.. En puhu itsestäni, vaan ystävästäni, jota pidän fiksuimpana naisena jonka tiedän. Kasvot ovat aika mitään sanomattomat, mutta kyllä hänellä vaan on sinkkuna vientiä. Hänen kohdallaan puhuisin jo karismasta :)

Pari kertaa on käynyt niin, että ulkonäöltään ei mitenkään kiinnostava mies on saanut mut hyrräämään. Ihan vaan keskusteltu nokitusten niitä näitä, ei edes mitään viisaita.

Liian nokkelista en tykkää, siis sellaisista joiden mielestä pitää joka väliin sutkauttaa jotakin. Sopivan fiksu täytyy olla, omata myös sitä maalaisjärkeä. Mutta jos mies on karismaattinen, ei ulkonäollä ole niin paljon painoa. Riittää, että ihmisessä näkee jotain itseään miellyttävää.

Olen joskus ihastunut erittäin rumaan mieheen, joka oli muuten joka suhteessa äärettömän hurmaava (käytös, luonne jne.). Lisäksi hän uhkui seksuaalista vetovoimaa, jonka muutkin naiset olivat kyllä huomanneet: hänellä oli kovasti vientiä. :)

Olen nainen, mutta voin sanoa, että olen aina ollut itse ns aloitteellinen suhteissani ja hurmannut puheilla enemmän kuin ulkonäöllä. Että kyllä se toimii toisinkin päin. Jos puhutaan pitkistä parisuhteista, niin onneksi ainakin meillä Suomessa luonne on se mikä ratkaisee, ei kauneus. Mitä vanhemmaksi ihmiset tulevat sitä vähemmän kauneudella on merkitystä. Sen sijaan iloisuudella, avoimuudella, positiivisuudella itsevarmuudella, nokkeluudella, huumorilla ja luotettavuudella on paljon enemmän merkitystä pitkien parisuhteiden luomisessa. Ja tämä pitää paikkansa kumpaankin suuntaan.

jos jotain haluaisin sanoa nuorille, jotka eivät miellä itseään kauniiksi niin sanoisin, että unohtakaa epävarmuus ja muistakaa, että jos ette ole perinteisen kauniita/komeita niin vedätte puoleenne enemmän oikeanlaisia ihmisiä eli sellaisia jotka ovat kiinnostuneita teistä itsestänne sellaisena kuin olette. Säilytte paljolta harmilta Kun pinnalliset liihottajat eivät sotke elämäänne.

Mitä tulee älykkyyteen, niin kaikki kolme parisuhdettani (olen jo keski-iässä) mukaan lukien viimeinen 15 vuotta voimassa ollut, ovat olleet sellaisia, että mies on minua tyhmempi. On verrattain vaikeaa löytää miestä, joka olisi kaikki muuta mukavaa ja lisäksi itseä älykkäämpi. Oma isäni on ainoa mies, jonka tiedän ja hän taas on niin ikävä ihminen, että että vähäksi on jäänyt yhteiset jutut.

Älykästä, siis todella älykästä keskustelua joskus kaipaan, mutta onneksi mieheni osaa kuitenkin keskustella ja on kiinnostunut puheistani, vaikka joskus huomaakin, ettei leikkaa yhtä nopeasti kuin omassa päässäni. Olisi ihana keskustella pitkään historiasta tai tekniikasta. Onneksi pystyn verrattain hyvin keskustelmaa oman pääni sisällä mielenkiintoisista asioista ja onhan noita erinomaisia tietokirjojakin, varsinkin kun lukee kahdella kielellä yhtä hyvin,

Kyllä itseäni viisaammat, fiksummat, viekkaat, huumorintajuiset ja terveellisesti itsevarmat sytyttävät ( eräissä tilanteissa on hyvä olla jopa dominoiva;) ), nuo luovat miehestä minun silmissä komean, seksikkään ja mielenkiintoisen.
Opin aivan valtavasti asioita Karviksen kanssa. Hänen kanssa keskustelut olivat opettavaisia ja pitkiä. Välillä vain katselin ja kuuntelin käsi poskella, sydämen kuvat silmissä.
Joka ilta kun menin hänen kainaloon niin hän luki möreällä äänellään minulle tiedejulkaisuja iltasaduksi.
Haikeana muistelen näitä varmasti maailman tappiin.

Olen siis seukannut potentiaalisen mensalaisen kanssa (on tehnyt testin).
Hän oli elämäni suurin rakkaus, mutta myös mahdoton rakkaus.
Saas nähdä tuoko elämä eteen enää toista.

Tuo "sytyttäminen" on aika epämääräinen käsite. Kaunis ja sopivat mitat omava nainen kyllä voi sytyttää seksiin, vaikka olisi tyhmäkin. Sen sijaan pidempää hehkua (=parisuhde) varten tarvitaan riittävän älykäs nainen.

Jos vaimon etsintä olisi käynnissä, 22-vuotias matemaattisesti huippulahjakas aasialaisnainen olisi tavoittelemisen arvoinen.
vPBJ2_5_c.jpg

Tuo "sytyttäminen" on aika epämääräinen käsite. Kaunis ja sopivat mitat omava nainen kyllä voi sytyttää seksiin, vaikka olisi tyhmäkin. Sen sijaan pidempää hehkua (=parisuhde) varten tarvitaan riittävän älykäs nainen.

Jos vaimon etsintä olisi käynnissä, 22-vuotias matemaattisesti huippulahjakas aasialaisnainen olisi tavoittelemisen arvoinen.
vPBJ2_5_c.jpg

Oon vissiin kranttu ku oon liki aina saanut komean/kauniin lisäksi älykkään sekstailuseuran. Ei kelpaa enää älyllisesti vähälahjainen, ei.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä