Syöttötuoli Bambino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viivi

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Bambino syöttötuolista? Se on aika lailla Trip trapin näköinen, mutta onko hyvälaatuinen? Nyt näyttäisi olevan tarjouksessa Mammuttimarkkinoilla sellainen hintaan 59,90 (norm 99 e). Eli tooosi paljon edullisempi kuin Trip trap. Ollaan just Trip trappia harkittu, mutta ei kyllä kovin paljon innostaisi maksaa syöttötuolista, vaikka sen sitten saa myöskin tuoliksi isommalle lapselle yms. Niin kyllä tuonkin saa. Toisaalta ei sitä mitään huonoakaan kannata ostaa...

Meillä on tuo Bambino syöttötuoli. Kyllä se on ihan ok, mutta jos siinä ei oo pehmustetta (kuten meillä ei ole) niin lapsi liukuu siinä ja mä ainakin vähän väliä nostan sitä parempaan asentoon, pystympään. Sit se tuntuu aika ahtaalta kun siihen pistää vintiön. En ehkä ois ite ostanu, jos oisin tienny ett on tällainen. Aikaisemmin lapsillani on ollu perus syöttötuolit ja ne on ollu parhaita mun mielestä. Harmi kun ehdin luopua niistäkin. Poika on nyt vuoden, että en tiiä paraneeko tuo tuoli iän myötä kun lapsi on isompi, mietin vaan miten se siihen mahtuu kohta...

Pitäisikö meidän vaihtaa syöttötuoleja ;) Meillä Tripp trapp ja meidän hoikka 2v. typy mahtuu siihen heittämällä, ja mahtuu nousemaan itse seisomaan vaikka on pienimmillä vauvasäädöillä. Laitan tyynyn typyn taakse, mutta osaa nyt jo ottaa tyynyn itse pois.

Itse ostin tripp trapin juuri sen takia, kun sanotiin, ettei vauva pääse/mahdu siitä itse nousemaan. Hooh, ei pidä paikkaansa meillä.

Meillä on mökillä ikean syöttötuoli "sellainen muovituoli, vähän kuin vauvan keinut se istuinosa", ja se on mielestäni hyvä! Ja helppo puhdistaa. Enää en ostaisi tripp trappia, vaikka on todella hyvä tuoli. Nyt ostaisin tuon ikean tuoli. Makuasioita loppujen lopuksi.

Olemme kokeilleet Tripp Trappia kahvilassa ja kylässä ja totesimme, että siihen on tosi vaikea laittaa ainakin meidän 10-kuista poikaamme. Tuntuu todella ahtaalta. Tripp Trappissa on se erinomainen puoli, että se ei kaadu. Varmaan Bambinossakin sama juttu eli kun lapsi potkaisee vauhdilla pöydän reunasta, niin meidän Artekin tuolimme kaatuisi, ellen nappaisi siitä kiinni.

Meillä on tripp trapp ja 11kk tyttö - ei ole minkäänlaista ongelmaa sujauttaa häntä paikoilleen. Vähän turhankin väljä malli, tyttö on kerran kavunnut itse sieltä pois.

Yhteistyössä