Syötäviä kakkukuvia Turusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iines paniikissa

Vieras
Nyt iski paniikki. Oon ihan täysin unohtanut tilata netistä pojan 2-vuotis kakkuun syötävän kakkukuvan. Nyt tutkin sivuja eikä mistään ehdi enää tilaamaan niin, että kuvan saa perjantaihin mennessä kotiin.

Kysymys kuuluukin, onko Turussa/Turun seudulla (Salossa?) mitään firmaa, mistä vois käydä tilaamassa ja noutamassa näitä kakkukuvia. Entä jotain erikoisliikettä, mistä vois vaihtoehtoisesti ostaa jotain syötävää paperia, elintarviketusseja tai elintarvikevärejä?

Vinkkejä kaivataan!!!

No kun mulla on tili paikallisosuuspankissa. Sieltä maksu siirtyy aina useamman päivän. Postiennakollahan mikään noista firmoista ei suostu toimittamaan.

Mä oon ymmärtänyt, että Naantalin aurinkoisesta voi tilata kakun millä tahansa kuvalla mut en ole kuullut, että pelkkiä kuvia sais tilata. Täytyy varmaan silti kysyä.

Onko muita vaihtoehtoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Iines paniikissa:
Mä oon ymmärtänyt, että Naantalin aurinkoisesta voi tilata kakun millä tahansa kuvalla mut en ole kuullut, että pelkkiä kuvia sais tilata. Täytyy varmaan silti kysyä.

Nettisivuilla tosiaan on vain tuo skannerikakku, mutta mun ystäväni teki kakun itse ja haki Aurinkoisesta vain sen kuvan.
Se tosin oli hänen poikansa 1- tai 2-vuotissynttäreillä ja sälli on nyt 5 v joten tilanne saattaa olla muuttunut.

Tulinpa nyt vielä kirjautuneena kirjoittamaan Ravistettavalle ison kiitoksen vinkistä :flower: ! Eli Naantalin Aurinkoisesta saan pojan kakkuun kuvan ja ihan ajoissa. Kiitos ja kumarrus :) !

t. Ap eli Iines79

Alkuperäinen kirjoittaja kakkuun:
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Mites kuvakakkuun.com?

Hyvä että ap sai kuvan ajoissa.
Itse tilasin tuolta kuvakakkuun soittamalla ja sain ne seuraavaksi päiväksi postiin.

kuvakakkuun.com olis voinut toimia, jos olis ollut kuva sähköisessä muodossa mut mulla oli vaan paperilla ja Naantalin Aurinkoinen just tarvii joko valokuvan tai lehtileikkeen tms. jotta ne pystyy sen kuvan tekemään. Eli mulla meni juuri hienosti koko homma :) . Poika saa traktorikakkunsa :D .

Yhteistyössä