Syömättömyys -> Maidon määrä ja laatu ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Kuinkahan nopeasti imettäjän huonot syömiset ja juomiset vaikuttaa maidon määrään ja laatuun?

Olen kipeänä nyt, mikään ei maistu mutta toki juoda koitan väkisinkin... en muista olleeni juurikaan kipeä edellisten imetysaikoina, ja pohdinkin että kuinka kauan 'saan' olla huonoilla syömisillä niin etten riskeeraa maitoa?

Täysimetyksellä kuitenkin mennään ja pienellä ikää vasta 6 viikkoa.

Kiitollinen vastauksista :flower:

Kiitos vastauksista. En halua millään vaarantaa imetystä, liian laiska pelaamaan pulloilla vielä :whistle:

Toivottavasti pieni ei sairastu, jo tämä lenssu onkin muut meillä käyneet läpi - onneksi ei kauhian pahasti.

Voi ei, tähän asti riitti kuume ja kurkkukipu mutta nyt alkaa olo olla sellainen että oksennus lähenee... jos tää muuttuu vatsataudiksi niin sitten varmaan onkin jo maito enempi vaarassa?

Panikoinko turhaan?

Tietysti varmaan kestää ellei moneksi päiväksi ylly..

Itse olin 3 päivää rajussa vatsataudissa ja maitoa ei juuri herunut. Imetin siitä huolimatta ja mies antoi korviketta. Kun parannuin maidon tuotanto palautui normaaliksi.

Oksutauti ei ainakaan vielä iskenyt, muutoin olo suht sama. Tuo varmaan onkin tärkein että silti jatkaa sitkeästi imetystä vaikka maito tuntuisikin vähenevän, kyllähän vaavi pitää tuotannon yllä :)

Yhteistyössä