Syökö kenenkään muun mies näin paljon ruokaa ja herkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yyyyv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yyyyv

Vieras
Kerrankin mies veti pizzeriassa 2 pizzaa, saattaa syödä kokonaisen pakaste täytekakun tms

Syö ihan hurveesti ruokaa, mutta melkein joka päivä on myös saatava herkkuja, pari pullapussia jos on tarjouksessa tms

Miten toi ei liho kuitenkaan mitenkään älyttömästi? +- 5kg parissa vuodessa.

Ärsyttääkin oikeastaan kun aina pitää kaupasta ottaa herkkuja, viimeksi veti 8 litraa pepsiä 3 päivässä. Tää oikeesti tulee aika kalliiksikin :(

Miten se voi syödä noin paljon?

Bodari tai muuten himoliikkuja? Lapamato suolistossa :D mä itse olen pieni nainen 55kg ja syön 1,5-2 kertaa enemmän kuin 85kg mieheni. Liikun 5x viikossa ja hän ei juuri lainkaan.

Sitäkö on aktiivinen liikkuja ja massakaudella vieläpä, niin pitää syödä kuin hevonen, jos sitä lihaa haluaa itseensä saada.

t: pari pitsaa jo aamupalaksi

Jos mä teen pellillisen vaikka mokkapaloja, niin minä ja 2 lasta otetaan siitä pienet palat ja mies syö loput.

Ruoaksi saattaa tehdä itelleen vaikka pari pakettia pihvejä.

Mies painaa noin 115kg ja on tosi pitkä.

[QUOTE="vieras";27119595]5kiloa parissa vuodessa on 30kg kymmenessä vuodessa.[/QUOTE]

No aika vähän ruokamäärään nähden...

Voihan tietty olla niin, ettei heti liho ja sitten kun mässäily jatkuu tarpeeksi pitkään niin alkaa lihomaan. Toki on päiviä, ettei syö alkuunkaan tarpeeksi.. Mutta seuraavana päivänä saattaa se 10 000 kaloria paukkua helposti rikki

[QUOTE="A.p";27119564]Jos mä teen pellillisen vaikka mokkapaloja, niin minä ja 2 lasta otetaan siitä pienet palat ja mies syö loput.

Ruoaksi saattaa tehdä itelleen vaikka pari pakettia pihvejä.

Mies painaa noin 115kg ja on tosi pitkä.[/QUOTE]

Jonkin matkaa saa olla yli kaksmetrinen, että olis normaalipainon rajoissa. Tuo ruokamäärä kuulostaa isolta. Ainakin musta tuntuu, että miehen pitäisi saada jonkinlainen herätys ja tajuta ruokamäärät. Ikää kun tulee, niin aineenvaihdunta muutenkin hidastuu, niin painoa alkaa tulemaan nopeammin lisää. Pidempi muutenkin painaa väkisin enemmän kuin lyhyt, niin nivelet yms ovat muutenkin kovemmilla.

[QUOTE="vieras";27119853]Jonkin matkaa saa olla yli kaksmetrinen, että olis normaalipainon rajoissa. Tuo ruokamäärä kuulostaa isolta. Ainakin musta tuntuu, että miehen pitäisi saada jonkinlainen herätys ja tajuta ruokamäärät. Ikää kun tulee, niin aineenvaihdunta muutenkin hidastuu, niin painoa alkaa tulemaan nopeammin lisää. Pidempi muutenkin painaa väkisin enemmän kuin lyhyt, niin nivelet yms ovat muutenkin kovemmilla.[/QUOTE]

Lihas painaa enemmän kuin läski, joten ei kannata kattella sitä painoindeksiä ollenkaan...Huoh* tietämättömät

115 kg on aika paljon..saa olla tooodella pitkä. reippaasti yli 2 metrinen. oikeestaan kuulostaa pieneltä syötttöporsaalta. Anteeks..tai itehän se ne ahmii. jonkin sortin syömishäirö kyllä. ukkelini sai huomautuksen painosta kun on 183 cm pitkä ja painoi 80 kg. Pitäis painaa noin 75 kg..

Ei todellakaan syö eikä juo tuollaisia energiapommeja tuolla tahdilla. Ei ole kovin terve meininki sun miehellä tältä tietopohjalta. Olisko syytä käydä terveystarkastuksessa ja pyytää samalla kolesterolikokeet yms.? Sydän- ja verisuonisairaita ja diabeetikkoja riittää tässäkin maassa.

[QUOTE="vieras";27120119]115 kg on aika paljon..saa olla tooodella pitkä. reippaasti yli 2 metrinen. oikeestaan kuulostaa pieneltä syötttöporsaalta. Anteeks..tai itehän se ne ahmii. jonkin sortin syömishäirö kyllä. ukkelini sai huomautuksen painosta kun on 183 cm pitkä ja painoi 80 kg. Pitäis painaa noin 75 kg..[/QUOTE]

Wtf?

Minä olen 168cm ja painan 85kg, tiukkaa lihaa!

no älä sä nyt ap ainakaan kanna sille kaupasta minkään sortin herkkuja jos kerran ärsyttää. kantakoon ite mässynsä. älä tee isoja satseja ruokaa tai leivonnaisia, vaan sen verran mitä yhdellä aterialla menee. jos pöydässä on 3 pullaa ja sanot miehelle että minä ja poikakin sit halutaan niin tuskin se niitä kaikkia teidän nenän edestä syö?

Yhteistyössä