Syökään mies aattona kinkkurullaansa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se joku

Vieras
Mä syön sitten jotain muuta.

Tämä siis juontaa juurensa viime joulusta, jolloin ilmoitin ettei ensi eli siis tänä vuonna syödä perinteisiä jouluruokia aattona. Kun meillä ei noista aatikoista niin perusteta ja poika söi niitä pk:ssa kerta kiellon päälle.

No nyt sitten mies sanoi että haluaa kinkkurullan aattona pöytään. Ok, mutta kun mä tahtoisin Burgundin pataa, fetaa ja muuta sellaista erikoisempaa.
Mutta tämähän ei mua estä, joten taidanpa aatonaattona tekaista sen padan ja tehköön mies sitten aattona sen pakkopulla kinkkurullan ittelleen.

Mun mielestä vaikutat vähän ilkiältä jos yrität kieltää mieheltä sen kinkku-nautinnon jouluna. Miehelle kinkkurulla ja sulle pata, ei luulisi olevan vaikiaa.

Ei munkaan likka syö kinkkua ja hänelle tehdään jouluaatoksi jauhelihakastike. En rupia pilaamaan toisen joulua ruoan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22684780:
Kröhöm. SÄ olet sanonut että teillä ei syödä.....

Meillä oli viime vuonna sellainen pieni kinkku ja miehestäkin se oli vähän liikaa. Joten menin sitten naismaisesti olettamaan että mieskin haluaa jotain muuta kuin ainaista kinkkua aattona.
Tämähän oli kommunikaatio katkos. Mies saa tehdä itse sen kinkkurullansa (mä en siitä välitä, kuten en kinkustakaan ) ja mä saan Burgundinpataa. Kaikki tyytyväisiä.

No noinhan se menee hyvin, kumpikin tekee sitä mistä itse tykkää.

Ja jos ap on se, joka perheessä laittaa ruoan myös jouluna, niin kyllä minusta hän on myös se joka päättää, mitä heillä syödään. Tehköön muut itse jos ei kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22684856:
oot tosi itsekäs. Jos et ruoasta tykkää et sitä vaivaudu muille tekeen. Kitiseekö miehes sun sapuskoista.

No eiks tolla logiikalla miehen pitäis vääntää ap:lle sen kinkkunsa lisäksi burgundinpadat ja muut, kun ap ei tykkää kinkusta vaan tahtoo jotain muuta jouluksi? Onko mies itsekäs, jos hän ei vaivaudu tekemään muuta kuin sen kinkkunsa (jos sitäkään)?

Ihan ohi aiheen mies pääse vähintään 6 kertaa viikossa valmiiseen ruokapöytään. Joten ei liene liikaa vaadittu että tekee itte yhden rullan joka ostetaan valmiina kaupasta ja laitetaan uuniin kypsymään.

[QUOTE="vieras";22684862]
Ja jos ap on se, joka perheessä laittaa ruoan myös jouluna, niin kyllä minusta hän on myös se joka päättää, mitä heillä syödään. Tehköön muut itse jos ei kelpaa.[/QUOTE]

No mun mielestä asia ei mene noin. Mä en koe ongelmaksi tehdä erikseen likalle ruokaa jos itte haluan syödä jotakin sellaasta mistä likka ei tykkää.

Ehkä tähän vaikuttaa se, että mä ainakin tykkään tehdä ruokaa enkä tee ruokaa vain itteäni varten.

Yhteistyössä