Syöttekö oikeesti lammasta pääsiäisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei syödä. Tuntuu kyllä kun lukee pääsiäisruokaohjeita ja ihmisten ruokasuunnitelmia että KAIKKI syövät lammasta. Meillä possua ja broileria, poronkäristyskin olisi hyvää;).

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Joo-o. Ja muulloinkin.

Ja se maistuu lampaalta.

Joo, lampaaltahan se lammas maistuu. Villasukka-lammasta nykyään on turha pelätä, suomessakin on jo jokunen vuosi sitten ymmärrettu että villarodut ja liharodut lampaissa on erikseen.

En itse laita,mutta anoppi kyllä.
Siellä syödään pääsiäisenä ainakin yhtenä päivänä.Omasta äidistä en usko että laittaa.Siskonlapset niin kranttuja etteivät syö lammasta.

Maantiekiitäjä: on hyvää , eilen jo alotin lambin järsimisen. en tiiä mihin vertais, tummempaa kuin sian liha, mutta maku ei muistuta nautaa, eikä oikeen riistaakaan.. pilalle tehtynä maistuu villasukalle.

Noppispoppis: yök. :x mun mielestä se maistuu ihan hikisukalta! :x

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
yök. :x mun mielestä se maistuu ihan hikisukalta! :x

Oletkos montakin kertaa maistanut hikisukkaa?

Kyllä, ihan aikuisten oikeasti meillä syödään aina pääsiäisenä (ja muulloinkin) lammasta, tai oikeammin kylläkin karitsan viulua.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
yök. :x mun mielestä se maistuu ihan hikisukalta! :x

Oletkos montakin kertaa maistanut hikisukkaa?

Kyllä, ihan aikuisten oikeasti meillä syödään aina pääsiäisenä (ja muulloinkin) lammasta, tai oikeammin kylläkin karitsan viulua.

No en koskaan mut maistuu samalle kun hikisukka haisee. :D Ja en oo ikinä ite tehnyt vaan ravintolassa ja mummolassa syönyt.

Yhteistyössä