On ihan pakko vastata tähän kirjoitukseesi....
:hug:
Minä olin kanssa kouluikäisestä aika laiha ( siis luonnostaan ), sitten kun vähän vanhenin eli tulin täysi-ikään niin ihan huomaamatta minulle kehittyi ns. bulimia...eli minulle tuli myös
sairaloinen vahtaaminen painon ja peilin kanssa...tuntui AINA että maha pömpöttää ja on MUKA LIHAVA ! Töissäkin sanottiin että kamala kun olet laiha että älä enään laihduta, kun kerroin olevani laihdutuskuurilla... ( kukaan ei tiennyt että laihikseni oli sellainen että kun syöt, - oksenna pois sen jälkeen. ) Eli TOSI sairasta !!!
En vieläkään tajua miten jaksoin silloin !!!
Kunnes minulle tuli VAUVAKUUME !!! Rupesin ihailemaan mahaani, jos olin syönyt sen täyteen, ja se MUKA pullotti...heh heh, kai se pullotti kun en ollut oksentanut....sitten tulin kuin tulinkin raskaaksi ja se oli IHANAA !!!
Kävin ruokatunnilla oikein "virallisesti" lounaalla ruokapaikassa EIKÄ TULLUT MIELEENIKÄÄN OKSENTAA, vaan tyytyväisenä taputtelin vatsaani...se oli ihme...ja töitä kotia kävellessäni söin tyytyväisenä suklaapatukoita...nyt oli ns. lupa, ja ei tarvinnut kiloista välittää se oli IHANAA ! Sain ihana lapsen ja en muistanutkaan mitään laihdutuksia, olin vain niin ONNELLINEN LAPSESTA ! Kaverit jotka olivat tottuneet että painoin juuri ja juuri 50 kg, naureskelivat että oletpas muutunut kun synnytysen jälkeenkin painoin vielä noin 70 kg, MUTTA EI SE HAITANNUT !
Kilot tippuivat itsestään ja aloin pian odottaa toista lasta...ja sitten olikin jo niin paljon puuhaa muksujen kanssa ettei paljon huomannut enään itseää peilata tai puntarilla käydä
.
Nyt voin kertoa että olen JO viiden äiti, ja nyt olen päättänyt vetäytyä vähän KUOSIIN, eli olisi vähän laihdutettavaa...parin viimeisen lapsen jälkeen jäi 20 kg, mutta 10 on pudonnut ja toiset 10 meinaan pudottaa ennen kesää.....IHAN LIIKKUMALLA JA HERKKUJA VÄHENTÄMÄLLÄ !
Eli ASIAAN: toivon ja uskoisin että kun tulet raskaaksi, niin ajatus maailmasi muuttuu, ja pystyisit nauttimaan "uudesta minästäsi" =) , tietenkään en tiedä miten paha anoreksiasi on, eli varmasti saat myös neuvolastakin apua jos tarve on...KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE JA VALOISAA TULEVAISUUTTA :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: