syömishäiriöisten tukiryhmistä

  • Viestiketjun aloittaja tietoa
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
Itse en ole käynyt, mutta uskoisin sen olevan tosi hyvä juttu! Kun elämään ei kuulu muuta kuin laihduttaminen ja syömättömyys tai oksentelu, tuntuu hyvälle jos on kohtalotovereita, jotka ei kato kieroon vaikka heille kertoisikin ettei päässyt kouluun, kun oli pakko oksentaa ja linkki meni...tms. itse olen sairastanut syömishäiriötä ja pidin itseäni niin epäonnistuneena ja huonona koska ahmin ja oksensin, että olisi ollut mahtava asia jos olisi saanut olla toisten samanlasten kanssa ja kuulla joltain etten olekkaan huono ja läski yms...
Ja anoreksia aikanani, sain suurta tyydytystä syömättömyydestä, joten olisi ollut hyvä jos joklu olisi kertonut ja näyttänyt miten voi käydä jos se jatkuu pitkälle (kuolema yms.)....
Sen verran vielä sanoisin, syömishäiriöisille, koska tiedän itsekkin kuinka vaikeaa on hakea apua, kun ei oikeasti halua laskea irti syömishäiriöstä (näin oli minun kohdalla), että tehkää se silti! Hakekaa apua!!! Vasta jälkikäteen olen tajunnut kuinka kauheaa se oli, elää pelkästään niin että ruoka heiluttaa tahtipuikkoa!! Nyt minä vasta elän!!!! En saa paniikki kohtausta vaikka syön hampurilaisaterian ja SE TUNTUU MAHTAVALTA! :)
Voimia kaikille syömishäiriöisille ja iso voimahali myös!!! :) :)
 

Yhteistyössä