nyt kasvoton
Mä olen sairastunut anoreksiaan ekan kerran 14 vuotiaana ja selvisin siitä kunnialla. Luulin että se oli nuoruuden tyhmyyttä tai jotain muuta sellaista. Ennenluin sairastuin niin en tod ollu edes ylipainoinen (160/54). Tässä vuosien aikana olen muutamia kertoja tahallisesti oksentanu ylimääräiset kalorit pois mitä olen pitänyt jopa normaalina, muuten ei ongelmaa syömisien kanssa paitsi... Havahduin syksyllä olevani kolmen lapsen läski äiti ja alotin dietin, alku meni lupaavasti, söin terveellisesti, liikuin ja voin hyvin. Nyt alkaa kuitenkin syömishäiriö nostella päätään tuolta jostain alitajunnasta. On menny viikko että en ole voinu syödä mitään muuta kuin porkkana ja juusto tikkuja, En voi, ei mene alas... Teen innolla ruokaa ja leivon ja saan vatsani aivan täyteen kun muut syövät. Minua pelottaa!!!!!!! En halua sairastua. Syömishäiriö on kuin huumeet, siihen jää koukkuun, ei pysty lopettamaan. Nvl täti kyseli multa kaikkea ja tajusinhan sitten että onhan sillä mun potilas historia... tunnustia sitten hänelle ja se helpotti. Mun mies ei tiedä tästä, en voi kertoa... Anteeksi ompa sekavaa tekstiä. Onko muita? miten voitte? Oletteko mielestänne kokonaan parantunut?