Syökö kukaan Cilest-pillereitä?

Ei kai pillereiden "kauppaaminen" netissä ihan laillista ja järkevää puuhaa ole. Mutta ei sitä jotenkaan raaskisi rahan arvoista tavaraa roskikseen heittää. Mulla nimittäin on 5 liuskaa Cilest-merkkisiä pillereitä, joiden viiminen käyttöpäivä on 5/2005. Eli hyvin pian niitä täytyisi alkaa syömään, jos aikoo ennen tuota toukokuuta ne ehtiä syömään. Itse imetän lastani ja aikeissa ei ole vielä moneen kuukauteen lopettaa, joten en voi itse noita pillereitäni syödä. Kaikilta kavereiltani olen jo kysellyt, mutta ei kukaan tuon merkkisiä pillereitä syö. Löytyisiköhän täältä ketään? Saa ilmoittautua tähän tai laittaa y-vietiä.

:wave: Ilmottaudun cilestin syöjäksi.

Minuakin vähän epäilyttää niitä netin kautta hankkia, mutta köyhänä opiskelijana houkuttaa :snotty: ;) Toisaalta, ei kukaan varmaan ole niin jaksavainen että myrkyttääkseen jonkun, kauppaa ehkäisypillereitä netin kautta :LOL:

Tarvitsisin vain kaksi levyä, kun keväällä aion ne jättää pois... Mitä pyydät/levy?

Mä en voi lähettää yksityisviestiä, kun en ole rekisteröitynyt...

Heippa!
Olin nautiskelemassa Tunisian lämmöstä, joten en oo netissä vähään aikaan käynyt. Laittaisitko mulle vaikka asiasta sähköpostia osoitteeseen soile82@luukku.com? En todellakaan niistä mitään hirveetä hintaa halua, pääasia että saan pois käsistä kun en itse tarvi.

Yhteistyössä